Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni esikoisen harrastuksista - miten suhtautua?

30.11.2006 |

Miehen ala-asteikäinen poika harrastaa jääkiekkoa ja jalkapalloa ja on kovin innostunut niistä. Harrastukset ovat sinänsä hyvä asia, mutta koska työvuorojemme takia meillä on todella vähän yhteistä aikaa ja nämä harrastukset syövät leijonan osan vähäisestä yhteisestä ajastamme.

Olisiko kenelläkään reseptiä tähän ongelmaan, miten kasvaa paremmaksi ihmiseksi - tai miten löytää kompromisseja tässä aiheessa. Minua ei ole konsultoitu lainkaan, kun mieheni esikoinen on nämä harrastukset aloittanut - olisiko pitänyt, vai onko uusperheissä niin, ettei aviopuolison lapsia koskeva päätöksenteko ulotu uudelle puolisolle lainkaan?

Kasvun paikka meikäläiselle..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..katsomassa pelejä? Meillä vähän sama tilanne, mutta kyseessä oma poika. Harrastaa jääkiekkoa ja jalkapalloa. Siis talvisin kiekko ja kesäisin jalitsu. Ollaan pojan isän kanssa erottu ja siinä tilanteessa tehtiin soppari, että isä huolehtii pojan harrastukset ja minä äitinä koulun ja terveydenhuollon, joten ainut miten harrastuksiin osallistun on , että satunnaisesti vien harkkoihin ja peleihin (jos lähellä) jos isänsä ei työvuoron vuoksi pääse (hänkin kolmivuorotyössä) ja pelejä käyn mielellään katsomassa, jos itse pääsen. Se sovittiin ja sovittu myös isänsä perheessä, että yksi harrastus/talvella ja yksi kesällä, että jäisi sitä vapaa-aikaa ja että lapsikaan ei väsyisi kovin hirveesti.

Tahtoo vain nuo pelit sijoittua aina viikonlopuiksi..

Itse olen onnellinen poikani puolesta, että heillä isänsä kanssa yhteinen juttu ja se ilo, minkä hän tuntee kun saa luistimet jalkaan.

Onko muuten pojalla sellaista " kuljetusrinkiä" , että pääsis välistä kaverin kyydissä harkkoihin ja peleihin ja sit vuorostaan te veisittä??

Ja se yhteinen aika?? Jos pojan isä haluaa viettää vaikka aikaa vaimonsa kanssa koko viikonlopun, niin se on vain sovittavissa. Silloin minä kuskaan tai sitten jää harkat väliin milloin mitenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan