Mitä on koiranne rakkain lelu? Mitä leluja koirillanne on? Vai onko
Leikkiilö teidän koirulit älyleluilla vai retuuttaako se tyynyjä? Onko lelut lattialla vai onko niillä joku oma paikka? Meidän saksanpaimenkoiralla on frisbee jota heitellään puistossa ja pari vinkulelua joista lähtee kauhea meteli.
Kommentit (1000)
Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Koiramme rakastaa hanskoja. Kantaa myös mielellään tyynyjä kotiin tuleville. Leikkii periaatteessa millä vaan.
Mihin katosi Antti Hanhivaara?
Lapinkoiramme rakkain lelu on varmaankin muovinen possu, joka 'röhkii". Koira alle 2-vuotias, mutta possuleluista menossa varmaan kymmenes jo... Valitettavan herkästi rikkoutuvia siis.
Vierailija kirjoitti:
Lapinkoiramme rakkain lelu on varmaankin muovinen possu, joka 'röhkii". Koira alle 2-vuotias, mutta possuleluista menossa varmaan kymmenes jo... Valitettavan herkästi rikkoutuvia siis.
Meillä on tuo aivan sama röhkivä possu! Onko se sellainen pinkki. Meidän amerikanbulldoggi pitää siitä tosi kivasti ja aina kun se puristaa sitä niin se alkaa oikein ravistelemaan sitä.
Käsittääksnei tämä oli niin selkeää kuin olla ja voi.
Minun kullinnoutaja tykkää nuolla römpsästäni vedettyä lämmintä ja märkää dildoa
Römpsänperän buuma kirjoitti:
Minun kullinnoutaja tykkää nuolla römpsästäni vedettyä lämmintä ja märkää dildoa
Minä taas tykkään nuolla anukseta tullu eqvadorilaisen seisottajan heppiä odotellessa pressan vuodeleikkejä adjutanttien kera.
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Im sorry I dont understand Scandihoovian. Maybe its better if you speak Finnish.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolmekiloinen koira, joka rakastaa pieniä kissojen pehmoleluja, varsinkin sellaisia, jotka rapisevat. Sillä on erilaisia hiiriä vaikka kuinka monta.
hmmmm......aika pieni koira-olioksi.
Verkkopallo jossa sisälla vinkuva siilipallo ja verkon rei'issä kiinni kelluva ankkuri josta retuuttaa koko komeutta.