Mitä on koiranne rakkain lelu? Mitä leluja koirillanne on? Vai onko
Leikkiilö teidän koirulit älyleluilla vai retuuttaako se tyynyjä? Onko lelut lattialla vai onko niillä joku oma paikka? Meidän saksanpaimenkoiralla on frisbee jota heitellään puistossa ja pari vinkulelua joista lähtee kauhea meteli.
Kommentit (1003)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempi lelu on Kongin "älylelu" ja pehmonalle. :) Tykkää myös kovasti palloista
mikäs se sellainen kongin älylelu on?
"KONG Classic Original on legendaarinen koiran lelu, joka on ollut suosikki lemmikkien keskuudessa jo yli 40 vuoden ajan" https://yleiskone.com/parhaat-koiran-lelut/ Eli käytännössä tuollainen tosi kestävä pallo johon voi piilottaa myös namuja ym,s
Tuo on ollut hyvä. Kestää tosi paljon puremista ja retuuttamista mitä perus tennispallot ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koiran rakkain lelu on sellainen ruskea majava. Koira ottaa sen aina viereen nukkuessa ja välillä myös retuuttaa sitä :D
Kuulostaapa ihanalta
Vierailija kirjoitti:
Meillä 3v alaskanmalamuutti jolla on 12 pehmolelua mutta yks niistä on selvä lemppari. Sitä se tykkää kannella ja esitellä ja tuo sen sänkyynki ja nukkuu sen vieresä. Kuonolla myös tykkää painella sitä niin se lelu vinkuu. Tykkää myös kannella mun kenkiä.
Mä en antaisi mun koiran koskea kenkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni pehmeä vinkupallo on lemppari.
Sain juuri mainoksen interaktiivisesta älypuruluusta. Tuotekuvauksesta ei selvinnyt mitä tämä älylelu varsinaisesti tekee. En kyllä antaisi koiran hampaisiin mitään elektroniikkaa sisältävää.
Pehmeä vinkupallo on meidän bordercollien lemppari myös
Sama
Käytetty kortsu sängyn vierestä lattialta.
Vierailija kirjoitti:
Käytetty kortsu sängyn vierestä lattialta.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Meidän koirat nauraa aina kun näkee Harris kannattajia itkemässä tuloksesta :D
Koiran nimi: Trumpisti
Vierailija kirjoitti:
Paimen leikkii ihan millä vaan mistä minä vihjaankaan että sillä saa leikkiä.
Esim kengillä
Ei koirallani ole mitään leluja
Mun koira on onnex jo aikuinen niin se pärjää ilman leluja
Pitäisikö huolestua jos koira ei leiki itsenäisisti leluilla
saksanpaimenkoira,sisällä ei tykkää mistään,ulkona pakko olla pallo tai frisbee
Käytetty kortsu sängyn vieressä lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Ikean panda. Niitä on tuhottu jo useampi, nyt tämä viimeinen on edelleen käyttökelpoinen, sai joululahjaksi. Tai niitä on nytkin kaksi, toinen on nuhjuttu ja pureskeltu jo aika ankean näköiseksi, toinen on menettänyt vasta korvat.
Mä en uskalla antaa mun koiralle noita ikean pehmoleluja kun ne hajoaa ainakin meidän hauan käytössä ja sitten on tukehtumisvaara
Naru, orava, siili