Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet eivät halua parisuhdetta?

Vierailija
16.04.2023 |

Tai edes parittelua, kun ovat niin "voimaantuneita" 🙄

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Minulla on kaikki hyvin. En halua ketään tähän elämääni sotkemaan.

Vierailija
2/34 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen ja olen ollut aina sinkku, niin yhä useammin olen löytänyt itseni ajattelemasta, mihin minä nimenomaisesti parisuhdekumppanin lopulta oiekastaan tarvitsisin. - Ehkä ajatukseni tuntemukseni ja kuvitelamni olisivat kokonaan toisdet, jollei minulla olisi ja olisi ollut niin kauan kuin jaksan muistaa niin naisia kuin miehiä muutoin läheisinä ja merkittävinä ihmissuhteina elämässäni, vaikka se yksi ja erityinen puuttuu ja on puuttunut.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kokemukset. Ei saa parisuhteesta mitään tai saa niin vähän positiivista, että koko homma tuntuu työltä.

Vierailija
4/34 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle parisuhteet ovat täysin yhdentekevä asia. Ne ei liity mitenkään elämääni, eivätkä todennäköisesti koskaan tule liittymäänkään ellen muutu jollain mullistavalla tavalla. Eikä tämä ole "voimaantumisen" tulos.

Vierailija
5/34 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu ap sulle tai yhtään kenellekään😇

Vierailija
6/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt naisiin.

Vierailija
7/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miksi niin monet haluavat parisuhteen vaikka väkisin?

2. Miksi niin monet eroavat parisuhteesta?

3. Miksi niin monet eroavat monta kertaa parisuhteesta?

4. Miksi niin monet tekevät useassa parisuhteessa lapsia?

Vierailija
8/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n sävy :D Ärsyttääkö? Keskity ihan vaan omaan elämääsi.

Vastaus: en halua parisuhdetta, koska en koe sellaista tarpeelliseksi. Ainakaan vielä. Pärjäilen ihan hyvin itsekseni, enkä ole ihastunut kehenkään sitten ala-asteen, joten annan asian olla. Enkä ryhdy parisuhteeseen vain siksi, että toinen osapuoli pitää minusta.

Vierailija
9/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaksi on sinusta sama asia vai?

Vierailija
10/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu ap sulle, senkin kyylä]

Ohhoh, ehkä se helpottaisi....

Vierailija
11/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus: en halua parisuhdetta, koska en koe sellaista tarpeelliseksi. Ainakaan vielä. Pärjäilen ihan hyvin itsekseni, enkä ole ihastunut kehenkään sitten ala-asteen, joten annan asian olla. Enkä ryhdy parisuhteeseen vain siksi, että toinen osapuoli pitää minusta.

Ehkä sinä et ole vaan saanut ketään.

Vierailija
12/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut eivät osaa olla yksin vaan aloittavat heti uuden suhteen kun vanha päättyy?

Vierailija
13/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tulee kalliiksi ylläpitää.

Vierailija
14/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä et ole vaan saanut ketään.

No tämä onkin vain oma tapani tehdä asiat. En halua suhdetta, ellen pidä mahd. kumppanistani lainkaan :)

Vierailija
15/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parittelusta puhuminen kertoo ap:sta sen verran, että on ihan turha edes yrittää selittää, että jotkut haluaa henkisen yhteyden.

Se kyselisi vain, että "mitä se on?"

Kun sille kaikki on eläimiä.

Vierailija
16/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta enää näin kerran eronneena.

Vierailija
17/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalut on mennyt enkä halua mitään kämppissuhdetta. 

Vierailija
18/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parittelu kelpaa parisuhde ei. Nykypäivänä on niin helppoa paritella sinne sun tänne.

Vierailija
19/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vastausta tuohon. En ole koskaan seurustellut enkä juurikaan treffeillä käy tai edes pyri parisuhteeseen. Olen ihan töissä käyvä terve mies ilman päihdeongelmia.

Koen ehkä asian niin etten vain tarvitse parisuhdetta elämääni joten siksi en pyri pääsemään edes parisuhteeseen?

M32

Vierailija
20/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä. Ehkäpä vain emme haluaisi jämähtää epävarmuuteen mukavan jatkuvuuden sijaan. Ehkä kaipaisimme ainakin menetyksen korvikkeeksi kumppanilta jotain erikoisia asioita ja ominaisuuksia, joita hyvin harvoilla edes luullaan olevan, eikä tässä näin ollen kannata ryhtyä äkkipäätä heittäytymään. Jollakin meistä voi olla keskeneräisiä projekteja ja kokemuksen hakua, joissa täydentyminen vie aikaa eikä salli ylimääräistä heiluntaa. Onhan näitä mahdollisia kaikenlaisia. Itselläni varmaankin isoin este on ollut, etteivät ehdokkaat ole osanneet sopeutua joihinkin omasta mielestäni melko triviaalin tuntuisiin periaatteisiin ja tulevaisuuden näkymiin. Ovat heistä jotkut toisaalta sen ehkä huomanneetkin luovuttaessaan. Itse olen jo keski-ikäinen, mutta ehkä statistiikkaa  mullistaa, se että nuorisolla on nykyään eri tavalla mahdollisuuksia ja aikaa tulevaisuuden odotteluun ja tyhjään hengailuun, kuin omalla sukupolvella aiemmin. Ei tarvitse heti sitoutua saadakseen elämän perustan kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme