Miehet, miten usein seksi on mielessä ja ikäsi?
Pitääkö paikkansa että miehillä on seksi aina mielessä, vai onko se myytti?
Milloin olit aktiivisempana?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
On se mullakin mielessä jatkuvasti, vaikka oon nainen. Ei kai tämäkään asia ihan sukupuolittunut ole? Toki naisilla on sukupuolensa puolesta paljon enemmän seksuaalisuutta häiritsevää taakkaa kuten menkat, ulkonäköpaineet, raskaudet, lastenhoidon arjen väsymys jne. Mut ei se tarkoita ettenkö silti AJATTELISI seksiä jatkuvasti. En vaan jaksa sitä aina.
Tässä on perusesimerkki siitä, miten sukupuolet eivät ymmärrä ollenkaan toisiaan. Olen mies, joten voin kertoa: Jos et ole huomannut, niin meillä miehilläkin on ulkonäköpaineita. Ja kun seksistä puhutaan, niin tavis mies ei sitä ihan helpolla saa, mutta tavis nainen saa aivan varmasti. No menkkoja meillä ei ole. Arjen väsymystä mekin podemme. Ja satunnaissuhteissa pyrimme kyllä välttämään vahinkoraskauksia. En tiedä minkälaisia turhapuroja olet tapaillut.
Ja kysymykseen. M44, parisuhdetta yli 25v, joka päivä seksiä, mutta silti se on mielessä useita kertoja päivässä. Arki väsyttää, mutta seksi piristää.
Vierailija kirjoitti:
On se mullakin mielessä jatkuvasti, vaikka oon nainen. Ei kai tämäkään asia ihan sukupuolittunut ole? Toki naisilla on sukupuolensa puolesta paljon enemmän seksuaalisuutta häiritsevää taakkaa kuten menkat, ulkonäköpaineet, raskaudet, lastenhoidon arjen väsymys jne. Mut ei se tarkoita ettenkö silti AJATTELISI seksiä jatkuvasti. En vaan jaksa sitä aina.
Miehilläkö ei voi olla ulkonäköpaineita tai väsymystä lastenhoidosta?
Nainen olen ja seksi mielessä koko ajan. Usein myös työajalla. Töissä on kivoja miehiä Seksikielteinen yhteiskunta rajoittaa panemasta kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen olen ja seksi mielessä koko ajan. Usein myös työajalla. Töissä on kivoja miehiä Seksikielteinen yhteiskunta rajoittaa panemasta kaikkia.
Hyvä kommentti. Miehenä en huomaa isompia muutoksia halussa. Olen 48v. Runkkaan usein, joskus useamman kerran päivässä. Panen, kun saan. Siinä on muutosta, että kun vastuuta, surua ja koettelemuksia tulee elämänvarrella, niin on aikoja, jolloin ei ajattele seksiä ollenkaan. Normaalissa arjessa ajattelen ja katselen naisia hellästi mutta himoiten ihan vaikka kaupungilla liikkuessa.
Aina silloin, kun vaimo ei nalkuta. Eli harvoin.
Vaihdevuosien myötä saattaa nainen muuttua näköjään täysin sietämättömäksi. Ihmiseksi, joka näkee vain kaikkialla virheitä ja väärin tehtyjä asioita.
No ei kai tässä muuta voi, kuin nostaa kytkintä.
Iloisten ystävällisten naisten seurassa kyllä miettii seksiä.
Lähes aina ja joka päivä kuitenkin.
M 61.
Kysyin mieheltäni 61 just, ja sanoi 10 minuutin välein ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä aina tai ainakin joka päivä vähän väliä. Harrastukset vie joskus ajatuksen muualle, mutta pillu palaa mieleen heti taas kun asettuu kotiin tai ei tarvitse miettiä harrastuksia. Pahin panetus poistunut aina panemalla, mutta nyt yli 65v vaimo ei enää halua seksiä kuin kerran viikossa. Ja vähän menee kituen aina loppuviikokka. Siksi tulee saitillakin vierailtua usein, kun panettaa jatkuvasti. Nuorempana oli helpompaa kun seksiä on monta kertaa viikossa vuodet ja vuosikymmenet ympäri. Toki silloinkin panetti koko ajan, kun säästin aina paukut vaimolle.
Tänään on se päivä taas, kun vaimo haluaa seksiä. Ilmoitti jo, että ota nappisi ajoissa. Vähän pitää sedän terästää puhtia, niin otan siksi puolikkaan, eli 25mg sildenafilia. Jaksaa sitten vaikka menisi kauankin vaimon orgasmin nuolemiseen ja muutenkin kiva kun on paikat turvoksissa ja sarvi kovana.
M48 joka päivä, melkein koko ajan
Kyllä yli viisikymppisellä miehellä on vieläkin seksi mielessä useita useita kertoja päivässä.
M40, jatkuvasti.
Jos viikkoon ei saa, niin alkaa huomata alakuloisuutena.
Kyllä se on mielessä vähintään 2 kertaa päivässä, vaikka edellisestä kerrasta on yli 10 vuotta. Lasten ja asunnon takia vaimon kanssa yhdessä ollaan.
Olen hoikka, ok- kuntoinen ja näköinen. Kysyntää voisi olla naismarkkinoilla vieläkin, mutta enpä ole lähtenyt kokeilemaan.
Käytännössä koko ajan mielessä. Neljä kertaa kolmen päivän aikana seksiä ja illalla lisää. Tuo meillä asuva nainen on vaan niin haluttava. M48
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aivan kamalaa kuinka haluttomia suomalaiset naiset ovat. Itse olen parhaassa iässä oleva hyväkuntoinen, viriili sinkkunainen 45 ja seksi on mielessä aivan jatkuvasti. Paneminen siirtää sitä vain hetken. Eilenkin pannut kahdesti ja saanut molemmilla kerroilla orgasmin ja olisin valmis aivan just ja heti. En toki ihan kenen tahansa kanssa, mutta onneksi mulla on 2-3 loistavaa vakkaria.
Just tajusin että olin viime viikolla kaikkien kolmen kanssa ja sen parhaimman kanssa kolmena päivänä. Ja jokaisen kanssa kaksi panoa peräkkäin niin että välissä oli tauko. Eli olen saanut viime viikolla 10 orgasmia. Se on just sellainen minimimäärä.
Tuo on aivan kamalaa, miten omahyväinen voi ihminen olla eikä osaa edes vastata otsikon kysymykseen oikein!
Ei aina ja kaiken aikaa. On paljon muutakin mielessä pitkin päivää. Mutta kyllä käytännössä joka päivä käväisee mielessä. Mutta ei ajatus ei jää päälle. Sitten on päiviä, että on paljon ja pitkään mielessä.
Tarkkan sanoen: seksi on mielessä usein. Ikäni ei ole mielessä usein
Monta kertaa päivässä.
M53