Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten usein seksi on mielessä ja ikäsi?

Vierailija
16.04.2023 |

Pitääkö paikkansa että miehillä on seksi aina mielessä, vai onko se myytti?

Milloin olit aktiivisempana?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä

M21

Vierailija
2/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakahn se mielessä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina

46v

Vierailija
4/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
5/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mullakin mielessä jatkuvasti, vaikka oon nainen. Ei kai tämäkään asia ihan sukupuolittunut ole? Toki naisilla on sukupuolensa puolesta paljon enemmän seksuaalisuutta häiritsevää taakkaa kuten menkat, ulkonäköpaineet, raskaudet, lastenhoidon arjen väsymys jne. Mut ei se tarkoita ettenkö silti AJATTELISI seksiä jatkuvasti. En vaan jaksa sitä aina. 

Vierailija
6/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vartin välein, juu olen aktiivinen.

Vierailija
7/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein. Jos on saanut suihinoton tai sellaista seksiä jossa puoliso on oikeasti mukana menossa eikä vaan makaa, että "hoida nyt sitten se panetus pois" niin silloin on pari päivää, ehkä jopa melkein viikko, oikeasti kiva olla ja pystyy keskittymään kaikkeen muuhunkin ja tekee mieli tehdä yhdessä kaikkea kivaa, jaksaa paremmin ihan kaikkea, mutta heti kun se max. Viikko on mennyt, niin menee korvien väliin, seksi on mielessä monta monta kertaa päivässä ja kaikki on ihan paskaa kunnes taas saa. Tää on huomattu, en kiukuttele huvikseni, mutta noin se vaan menee. Puolisoni on tämän huomannut myös, mutta jo vuosia on seksi vähentynyt kasvavassa määrin. Ehkä kiukuttelevan ukon kanssa jota ei huvita tehdä mitään on kiva elää, mene ja tiedä.

Vierailija
8/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja päivässä.

Vierailija
9/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä aina tai ainakin joka päivä vähän väliä. Harrastukset vie joskus ajatuksen muualle, mutta pillu palaa mieleen heti taas kun asettuu kotiin tai ei tarvitse miettiä harrastuksia. Pahin panetus poistunut aina panemalla, mutta nyt yli 65v vaimo ei enää halua seksiä kuin kerran viikossa. Ja vähän menee kituen aina loppuviikokka. Siksi tulee saitillakin vierailtua usein, kun panettaa jatkuvasti.  Nuorempana oli helpompaa kun seksiä on monta kertaa viikossa vuodet ja vuosikymmenet ympäri. Toki silloinkin panetti koko ajan, kun säästin aina paukut vaimolle.

Vierailija
10/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa päivässä. Ikä 59v. Koko elämäni ajalta hereillä ollessa olen varmaan noin puolet ajasta ajatellut seksiä poislukien työssäolo aika.

Vierailija
11/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se aika usein on, mutta ne ovat vain sellaisia välähdyksiä yleensä. Melko usein menee päiviäkin, että en ajattele seksiä lainkaan. Sellaista että pitäisi päästä panemaan ketä vain ja koko ajan, niin sellaista tunnetta en ole kokenut varmaan koskaan elämässäni. Olen aina ollut enemmän haaveilija kuin miehinen panomies ja ehkä en vain ole sellaiseen kykenevä.

Vierailija
12/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2X/pv.

Aamupäivän ja iltapäivän

M45

Vierailija
13/81 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa päivässä.

Vierailija
14/81 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 ja joka päivä mielessä. Saanti ei ole yhtä hyvää kuin nuorempana, mutta koska kalu on silti halusta yhtä usein kovana kuin nuorempanakin, niin Fleshlightit ovat yhä useammin toimittamassa naisen virkaa. Helppoa tekopanoa ilman mitään oikeaan seksiin liittyvää sivudraamaa.

Vierailija
15/81 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärituttu sanoi kerran, että terveellä viriilillä miehellä seksi on mielessä joka 17. minuutti. Ja naisella joka 17. päivä. Olen 80 M ja seksi on mielessä noin 10-20 kertaa päivässä. Sitä se vanhuus tekee, kun seksiä saa vain pari-kolme kertaa viikossa.

Vierailija
16/81 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on ollut mielessä jostain 12v lähtien jos näkökenttään tulee jokin kiinnostava naisihminen. Toki nykyisin vähemmän. Nykyään se miten vaimolla ja minulla sattuu energiaa riittää samaan aikaan vaikuttaa suuresti lopputulokseen. Olen saanut aika reilusti kyllä lisäkiloja viime vuosina ja tuntuu että vaimoni libido on kuin pienellä pojalla minun rinnallani. Tulee mieleen se Lapinlahden Lintujen panomies-sketsi.

Vierailija
17/81 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan kamalaa kuinka haluttomia suomalaiset naiset ovat. Itse olen parhaassa iässä oleva hyväkuntoinen, viriili sinkkunainen 45 ja seksi on mielessä aivan jatkuvasti. Paneminen siirtää sitä vain hetken. Eilenkin pannut kahdesti ja saanut molemmilla kerroilla orgasmin ja olisin valmis aivan just ja heti. En toki ihan kenen tahansa kanssa, mutta onneksi mulla on 2-3 loistavaa vakkaria.

Just tajusin että olin viime viikolla kaikkien kolmen kanssa ja sen parhaimman kanssa kolmena päivänä. Ja jokaisen kanssa kaksi panoa peräkkäin niin että välissä oli tauko. Eli olen saanut viime viikolla 10 orgasmia. Se on just sellainen minimimäärä.

Vierailija
18/81 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M21

2-3 kertaa viikossa. Olen sinkku, mutta 4 aktiivista fb joiden kanssa on kiva touhuta.

Vierailija
19/81 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

M17

Vierailija
20/81 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti päivässähän se mielessä on. Käytäntö on sitten vähän toinen. Ei sitä poikamiehenä olis arvannut kuinka vähällä tulee ukkomiehenä toimeen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi