Miksi muka ikkunoita pitäisi pestä?
En oo pessyt koskaan ikkunoitani. Tässä asunnossa oon ollut 12 vuotta, ja hyvin näkee ulos aikken oo kertaakaan pessyt niitä.
Miksi jotkut pesee niitä?
Kommentit (51)
Linnunpaska ikkunassa ei ole mieltä ylentävä näky.
En mäkään ymmärrä miks per***ttä pitää pyyhkiä? 12 vuotta ollu pyyhkimättä ja hyvin tulee tavara ulos.
Alavar Aalto on sanonut että pesemättömistä ikkunoista valo jotenkin siivilöityy kauniimmin.
Oli sitä mieltä, ettei ole pakko pestä.
Itse pesen satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuohon monta minuuttia per ikkuna mene, ehkä helpoin ja mukavin siivoushomma
Meillä on kerrostalossa uudet ikkunat ja 4 pintaa per ikkuna. Pesen tunnin yhtä ikkunaa. Mutta olen 170 cm pitkä niin en joudu kiipeämään tuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuohon monta minuuttia per ikkuna mene, ehkä helpoin ja mukavin siivoushomma
Meillä on kerrostalossa uudet ikkunat ja 4 pintaa per ikkuna. Pesen tunnin yhtä ikkunaa. Mutta olen 170 cm pitkä niin en joudu kiipeämään tuolille.
Aika hidas olet.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaat ikkunat puhdistaa myös koko kodin.
Mikä hiton harha tämä on? 🤣 Ihan yhtä paljon niitä muruja on pöydän alla ja pölyä nurkissa, jos niitä ei siivoa pois, oli ikkunat kuinka puhtaat tahansa.
Minua ei ikkunoiden normaali likaisuus häiritse. Kerran kun erehdyin pesemään, alkoivat sen jälkeen linnut jatkuvasti kopsahdella ikkunoihin. Se häiritsi enemmän kuin ikkunoiden normaali lika.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne "jotkut" eivät ole saamattomia vetelyksiä ja he nauttivat maailman värikylläisyydestä ikkunankin läpi.
No tämä saamaton vetelys ei jouda pirtissä istumaan ja ikkunoita tuijottamaan. Maailma on paljon hienompi paikka siellä ikkunoiden ulkopuolella.
Mikään pakko ei ole pestä. Ellet koe hyötyväsi pesusta mitenkään, niin älä pese.
Asun lähiössä ja mulla on valkoiset ikkunalaudat. Ikkunoiden kohdalta ovat aina mustassa pölyssä, jos ikkunat ovat olleet auki. Lähellä on lämpövoimala, moottoritie ja yksi muukin isompi tie. Ikkunat pesen pari kertaa keväällä ja kerran kesällä ja vielä kerran ennen pakkasia syksyllä.