Suomi voittaa Euroviisut.
Kyllä nyt tulee Euroviisu voitto Suomeen ehdottomasti.
Käärijän cha cha cha paras Suomen Euroviisu ikinä.
Kommentit (70)
Biisin alku on hyvä, mutta lässähtää täysin siihen kevyempään osaan siirryttäessä. Lisäksi tanssijat aivan kamalia.
Mutta pääasia on että Ruotsi ei voita. Loreenissa ei ole mitään uudelleennäkemisen arvoista ja biisi on niin turha kuin olla voi.
Eli toivottavasti Suomi voittaa Ruotsin.
Ei voita, mutta 5 parhaan joukossa on. Loreen voittaa, on perinteinen Euro- balladi.
En usko loreenin voittoon koska biisi on tylsä. On paljon kiinni käärijän esityksestä miten pärjää. Laulajana ei pärjää monellekkaan joten siksi esitys on oltava kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Biisin alku on hyvä, mutta lässähtää täysin siihen kevyempään osaan siirryttäessä. Lisäksi tanssijat aivan kamalia.
Mutta pääasia on että Ruotsi ei voita. Loreenissa ei ole mitään uudelleennäkemisen arvoista ja biisi on niin turha kuin olla voi.
No höh, minusta ne tanssijat on ihan loistavia. Ja muutenkin ihan kelpo esitys kerrankin Suomella. Persoonallinen ja toimii.
Veikkaan Käärijälle kolmatta sijaa. Loreen voittaa, vaikkei biisi ole kovin hyvä.
Jos Käärijän voitto on niin varma, niin sittenhän kannattaa tyhjentää tilinsä ja lyödä vetoa Suomen puolesta. Helppo tapa moninkertaistaa rahansa, vai mitä?
Uskon Käärijän pääsevän finaliin, lopullinen sijoitus siellä 6-15.
Toivotaan että eri maissa muistetaan äänestää Cha cha cha'ta. Semifinaali on jo haastava kun Suomi on lopussa. Tällä kertaa paljon hyviä 1. semifinaalissa.
Loreen voi voittaakin jos kerää lähes joka maasta huomiollaan pisteitä. Semifinaalit voivat heiluttaa järjestyksiä
Vierailija kirjoitti:
Kopiolla ei mitään asiaa finaaliin.
Eli Ruotsi ei pääse finasliin.
Möjligt, som vi har sett, men definitivt inte i år.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet kopio.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se ns. kevyempi osa on just hyvä ja sopii hyvin biisiin.
Robin olisi ehkä päässyt 10-15 parhaimman joukkoon, mutta ei Käärijä.
Ei todellakaan voita. Kuten monesti aikaisemminkin, niin jälleen kerran Suomessa hypetys Suomen euroviisuesiintymisestä on lähtenyt vähän liian kovalle laukalle. Aivan hyvin voi melko korkealle sijoittua, mutta mitä olen itse kansainvälisiä arvioita ja fanien palautteita katsonut, niin ei ole Suomen biisi ja esitys kuitenkaan aivan kirkkainta kärkeä.
Cha cha cha iso hitti Euroopassa jo nyt.
Te epäilijät, kattokaa Youtubesta kun noi erimaalaiset kuuntelee kappaleen ekaa kertaa.
Ihan huikeeta suitsutusta.
Toivottavasti Suomi ei voita eikä joudu jäjestämään ensivuoden viisuja. Kovin olisi kallista. Ja suomalaiset voiton tultua särkevät patsaita ja kiinteistöjä ja ilmaisevat idiotismia.
Ruotsin kappale paljon ikonisempi. Suomen kappale liian random ja suomeksi.