Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo yllätti toiveellaan - minä toteutin

Vierailija
16.04.2023 |

Vielä sitä oppii uusia puolia puolisostaan pitkän yhdessäolon jälkeen. Lauantaina harrastimme seksiä ja yllätti minut toiveellaan läpsiä avokämmenellä pepulleen. Olen tehnyt niin satunnaisesti, mutta en ole oikein saanut selville, pitääkö hän siitä oikeasti.

Nyt olimme molemmat pikku hiprakassa, ja tunnelma oli harvinaisen rento. Läpsyttelin häntä kevyesti pillulle sormettamisen yhteydessä ja vaimo sanoi tykkäävänsä siitä kovasti. Sitten hän lisäsi, että tykkää myös perseelle läpsimisestä kovasti. Kuulemma sen parempi mitä keskemmälle, että läpsyt osuvat myös pilluun.

Pitihän vaimon toive toteuttaa heti, kun hän asettui syliini pyöreä peppunsa pystyssä. Minäkin tykkäsin ja täytyy sanoa, että tämä avasi ihan uuden ulottuvuuden. Enpä olisi siveästä ja pidättyväisestä rouvasta uskonut!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tää homma on edenny? Onko tullu uusintoja?

Olen kyllä läpsinyt vaimoa sekä pepulle että pillulle. Minun on edelleen vaikea uskoa, että pillun läpsyttely voi tuntua hyvältä. Mutta niin vaimo on vakuuttanut, joten on se uskottava.

Kun toiveiden tynnyri on avattu, niin minäkin paljastin yhden toiveeni eli laukeamisen vaimon pepulle. Olin ensin dildottanut hänelle orgasmin ja hän otti minulta suihin. Pyysin hänet makaamaan vatsalleen sängylle ja kävin hajareisin hänen jalkojensa päälle. Siinä sitten katselin pyöreää takapuolta, runkkasin ja lopulta ruiskin spermat perseelle. Hieroin kaluani vielä kannikoita vasten niin, että lasti levisi kunnolla. Vähän ajan päästä vaimo vetäisi vain pikkarit jalkaan ja kävi nukkumaan. Tällaista meillä nykyään.

ap

Taispa se vaimo nukkua kokoajan ja runkkasit ihan vaan ilmaan

Vaimo oli täysin hereillä. Etkö ole itse päässyt kokemaan vastaavaa vsi mistä moinen epäusko ja negatiivisuus?

ap

Vierailija
22/22 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tykkää kun lypsin kämmenellä paljaalle pyllylle seksin aikana, molemmat kiihottuu valtavasti

Teilläkö on lehmä siellä kolmantena?? Ja makuuhuoneessa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä