Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemme miehen ja hänen vanhempieni kanssa Pariisissa lomalla. Minulla alkoi menkat ja haluaisin hengailla tän päivän vain hotellilla. Mies jätti yksin

Vierailija
16.04.2023 |

Hän lähti sitten vanhempiensa kanssa nähtävyyksiä katselemaan, vaikka pyysin, että jäisimme tänään hotellille. Miten suhtautuisitte? Minua kiukuttaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ollut menkat viimeksi noin 20 vuotta sitten. 🤣😂

Vierailija
42/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ihan Pariisissa🤣

Jep. Maksoin itseni kipeeksi että pääsen Pariisiin.  Sitten alkaa kuukautiset (ei edes korona tai joku muu kuumetauti). Mies ei jääkään pikkuhotellihuoneeseen seuraksi vaan lähtee kaupungille. Mä alan heti kirjoittaa jonnekin vauvapalstalle ja kerjään myötätuntoa.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään olisi jäänyt hotellille katsomaan sinun kiukutteluasi, vaikka ihan nainen olen itsekin. Kivut muuten hellittää kun etsii jotain muuta ajateltavaa.

Kivut ei hellitä muuta ajattelemalla. Muistan kun olin nuori ja vielä menkat ja kova kipu...oksetti, kipu tuli aaltoina, pyörrytti...en olisi pystynyt kävelemään.

Vierailija
44/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama provo. Naisia ei jotkut menkat yleensä haittaa tai ainakaan eivät odota muiden elävän menkkojensa mukaan.

Ai ei vai? Muistan monia tapauksia täällä kun valitetaan ettei mies ymmärrä hypätä naisen pillin mukaan. Toki normaaleja naisia tää ei koske. 

Vierailija
45/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi hyvä syy, ettei kannata ruveta akkojen kanssa parisuhteeseen.

Vierailija
46/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama provo. Naisia ei jotkut menkat yleensä haittaa tai ainakaan eivät odota muiden elävän menkkojensa mukaan.

Paitsi jos on naislapsi niin kuin ap on, jollei ole provo.

Vierailija
47/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono 0/5