Olemme miehen ja hänen vanhempieni kanssa Pariisissa lomalla. Minulla alkoi menkat ja haluaisin hengailla tän päivän vain hotellilla. Mies jätti yksin
Hän lähti sitten vanhempiensa kanssa nähtävyyksiä katselemaan, vaikka pyysin, että jäisimme tänään hotellille. Miten suhtautuisitte? Minua kiukuttaa.
Kommentit (47)
Jos miehellä olisi vatsa sekaisin ja jäisi hotellille, sinäkin varmaan jäisit? Pitämään kädestä kiinni 🥴
Koska mies ei paljastumisen pelossa uskalla enää kirjoittaa v*ttuvuodoista, muuttaa vähän kirjoitustyyliään.
Onnistuiko se VPN-salaus tällä kertaa?
Uusavuton nykyvässykkä, kun minulla menee huonosti, niin muillakin pitää mennä ja vain ymmärtää minun tarpeita.
Äänestitkö vihervasemmistoa?
Luuletko ap, että naiset jäävät aina himaan kun menkat alkaa? Ehei. Käymme töissä, harrastuksissa, kylässä, jopa matkoilla! Emme muuta kuukautismajaan.
Eikös se ole win-win, että saat potea rauhassa menkkojasi ja miehellä kuitenkin ohjelmaa, ettei ole sinulla jaloissa ja sinulla sitten huono omatunto? Älä tosiaankaan nakkele niskojasi, kun tulevat takaisin. Matkustaminen vaatii onnistuakseen myös minimiälyä: yritetään a) ennakoida tilanteita (esim. menkkojen ajankohta) ja b) ottaa päivistä anti irti tarpeeksi rennosti, mahdollisuuksien mukaan. Toisiin takertuminen ja kaikenlainen 'olettaminen' on varma tie kriiseihin.
Niin että kenen;
Miehen ja hänen vanhempieni?
Ketäs tämmöset sukulaiset onkaan,
mumma, puppa sekä mommat ja pommat vai😳😳😳😳😳😳?
Aika iso matkaseurue teillä...
Vierailija kirjoitti:
Miehen kirjoittama provo. Naisia ei jotkut menkat yleensä haittaa tai ainakaan eivät odota muiden elävän menkkojensa mukaan.
Pari vuotta ennen vaihdevuosia haittaavat pahastikin. Nähty sekä koettu.
Kylläpä on sika äijä. Tuollaisia paskiaisia ne Tinderitkin on pullollaan. Parempi olla sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on sika äijä. Tuollaisia paskiaisia ne Tinderitkin on pullollaan. Parempi olla sinkkuna.
Niin - tämän kirjoittaja.
Miehen pitäisi olla hotellissa hieromassa ap:n jalkoja ja juosta hakemassa kaupasta suklaata.
Tämä näitä naisten alapääjuttuja tehtaileva autistimies on tainnut nukkua yläkoulun terveystiedon tunneilla.
Kuka viitsii viettää hotellilla aikaa jos on matkoilla? Sama olisi ollut jäädä kotiin . Jos olet kovin kipeä niin ymmärrän että jäit lepäämään , mutta itsekästä odottaa että mies olisi jäänyt seuraksi tuhlaten kokonaisen päivän hotellilla .
Ota rennosti ehkä mies innostuu illalla kanssasi kehon maalausleikeistä 😘
Ei tulis mieleenkään vaatia toista jäämään hotellille, kun tilanne ei ole sellainen, että tilani vaatisi seurantaa. Aina olen reissussa varautunut "itseni viihdytykseen" (mukana ristikkolehti, kirja ja tabletti).
Viimeks just ku oltiin puolison kanssa reissussa hän halus jo hotellille huilaileen, mutta ite halusin vielä katella lähikatuja, niin hän meni hotellille ja minä jäin kaupungille.
Tälläydy ja ota hotelliselfieitä. Myöhemmin sitten niitä muita. Ja nauti. Podet menkkoja sentään PARIISISSA!
Vierailija kirjoitti:
Tämä näitä naisten alapääjuttuja tehtaileva autistimies on tainnut nukkua yläkoulun terveystiedon tunneilla.
Oliko Hyvinkäällä lainkaan terveystietoa 90-luvulla?
Seksistä tulee vielä extrajännittävämpää mekkojen aikaan, kun miettii, että voi joku tulehdus tulla. Siis jos tykkäät sellaisista leikeistä. Itsellä menkkojen aikaan tuntuma on ehkä ns. "Vähän aristava", mutta ok ja miehen ei tarvitse kärsiä, jos panettaa, siis jos olette parisuhteessa.
Pyydät liikoja. Jos olet oikein huonossa kunnossa, lepää kunnolla ja ota särkylääkkeitä. Pärjäät itseksesi, tottakai muut halusivat lähteä kaupungille, matkalla kun ollaan. Huomenna pääset sinäkin, ehkä jo parin tunnin päästä jos kipulääkkeet auttavat.