Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla kaunis?

Vierailija
16.04.2023 |

Miten kohtelu eroaa? Kaunis jää paremmin mieleen, mutta toisaalta voi olla että ihmiset rakentavat päässään hänestä erilaisen kuvan, mitä tämä oikeasti on. Mikäli kauniin sosiaaliset taidot ovat kunnossa, voihan se olla, että mahdollisuuksia avautuu enemmän kuin tavallisemman näköiselle. Vaatteet näyttävät aina hyvältä kauniin päällä, tavallisetkin. Toisaalta jos kaunis on köyhä tai ei vaan kiinnosta pukeutuminen, mitäpä väliä sillä on.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat rakastuvansa sinuun kun rakastuvat ulkomuotoosi. Luulevat sitä todelliseksi rakkaudeksi.

Ei imartele.

Kyllä mun mies minuun on rakastunut. Aika kurja sanoa ettenkö voisi kokea aitoa rakkautta vain koska olen kaunis.

Ja ulkonäöllä toden totta on iso merkitys siinä keneen rakastuu, olettaen että muutkin palikat kohdallaan. Miksi tätä on niin vaikea myöntää.

Väität siis, että me kaikki ihmiset olemme samanlaisia. Emme me ole ja omatkin kumppanini ovat olleet kaikkea muuta kuin hyvännäköisiä. Yksi oli jopa suorastaan ruma. Minä arvostan ainakin luonnetta ja älyä, vaikka yhden kohdalla tulikin huti, sillä sitä kristallipalloa ei ole kellään meistä, vaikka tuo yksi tuolla luulikin näkevänsä tai jotenkin muuten mystisesti tietävänsä, ettei täällä ole ainuttakaan kaunista ihmistä.

Vierailija
42/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kuten iso osa nuori ja nätti ja vähemmän nuori ja nätti- kyllä nuorena ja nättinä on luonnollisesti kivempaa. Tutkimustenkin mukaan. Minua ei ole koskaan haitannut jos vastakkainen sukupuoli on minusta kiinnostunut, mutta tällaisia on yllättävän paljon joita se tuntui häiritsevän.

Ehkä sulle ei ole supatelleet teini-iästä lähtien kaikki tädin miehestä rippipappiin? Tai ehkä sä olet sitten samanlainen pervo kuin tuollaiset miehetkin. Just sun kaltaiset "ei mua haittaa, niin väheksynpä sitten muita naisia" ovat pahimpia. Ehkä sutkin pitäs raiskata kivuliaasti ja häpeällisesti, niin jospa sitten ymmärtäisit olla vähättelemättä muita ja heidän kokemuksiaan.

Eikö ole mitään välimuotoa kivuliaan raiskauksen ja täyden näkymättömyyden välillä?

On tietenkin, mutta pointti olikin se, että muita vähätellään todeten, että minusta huomio on ainakin vaan kivaa ja muut teilataan. Silloin olisi hyvä tietää mitä se huomio voi todellisuudessa joillekin olla, niin jospa edes se vihdoin lopettaisi vähättelyn, kun "normaali" häirintä ei siihen vielä näytä oikein koskaan näillä vähättelijöillä riittävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset todella kateellisia, naisvaltasella alalla työskentelykin tosi vaikeaa kun selkäänpuukottajia niin paljon. Yleisesti naiskaverit olleet toisia kauniita. Tällä hetkellä ei yhtään ystävää, ja naiset ei myöskään halua tutustua muhun. Miehet sen sijaan useimmiten tykkää paljon. Vaikea uskoa että ulkonäön takia naiset kateellisia, mutta pikkuhiljaa se on uskottava. Jo lapsuudessa alkoi se, että jotkut naiset syrji jne.

Vierailija
44/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään en itse kehuskele itseäni XDDDDD Vastaan nyt siltä kannalta, että minua on aina sanottu kauniiksi, upeaksi ja kaikkea XDDDD.

"Miehet tuijottaa etenkin kesäisin kun on vähemmän peittävää päällä kuin talvella."

Minä saan huomiota vaatteista riippumatta.

Naıķķoset kohtelevat usein huonosti. Eivät kaikki. Mieķķoset kohtelevat hyvin. Paitsi he, jotka eivät jätä rauhaan, vaikka raivoaisin ja nimittelisin heitä, kun kauniimpi käsky ei ole tuottanut mitään tulosta. Naıķķoset mıeķķosineen katsovat kauhean epävarmoina XDDDDDDDD Niin kuin minua kiinnostaisi teidän mıeķķosenne pätkääkään.

Faktojen toteaminen ei ole itsekehua. Ja voi itseään myös kehuakin, jos on aihetta, totta kai! Tärkeintä on realistisuus eli tietää ja tuntee itsensä niin vahvuuksien kuin heikkouksienkin osalta. Ne voi myös tarpeen tullen sanoa ääneen.

Mutta kun et ole kaunis:) naiselle on kova paikka myöntää rumuutensa. Miehet taas kehuskelevat rumuudellaan.

Vierailija
45/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan myytyä helpommin ja enemmän kuin rumempi kollega. Pienesti seksikäs pukeutuminen myy aina miesten kohdalla.

Miehet etsiytyvät asiakkaakseni ja haluavat asioida juuri minun kanssani.

Miehet tuijottaa etenkin kesäisin kun on vähemmän peittävää päällä kuin talvella.

Et voi mennä baariin kun et saa siellä olla rauhassa. Kerran jopa kaksi miestä alkoi pienessä hiprakassa tappelemaan kumpi saa tarjota minulle drinkin ja se oli pelottavaa.

Kuntosalilla sinua tuijotetaan.

Sukulaismies ahdistelee.

Naiset saattavat katsoa sinua pahalla ja halveksien. Naiset saattavat olla kateellisia.

Sinua pyydetään treffeille milloin missäkin.

Et ole kaunis:) Treffeille pyydetään koska miehet ajattelevat että olet helppo

Vierailija
46/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sote-alalla, joten tuskin olen rektyroinnessa paljonkaan hyötynyt. Kaikki pääsee, kenellä on tutkinto, eikä palkankorotuksia tule kuin yleisiä ja kaikille sovittuja.

Oma mies on minuun jo kyllästynyt, eipä se kauniskaan naama tai ruho sitten ikuisesti viehätä. Oman miehen huomio tuntuisi hyvältä, mutta nyt saan sitä vaan vierailta miehiltä, joiden huomiolla en tee yhtään mitään.

Vierailija
47/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaista on olla ei-kaunis niin en tiedä millaista muilla on. En tiedä eroaako kohteluni muista. Nuorena oli tosiaankin ällöttävää kun aikuiset miehet kuolasivat perään. Kai 16-vuotias kuitenkin edelleen näyttää lapselta, vaikka onkin pitkä ja kaunis? Ilmeisesti on paljonkin miehiä, joista on ok iskeä lasta. Nykyään päälle kolmekymppisenä ei enää samalla tavalla roikuta perässä onneksi. Työpaikkoja olen saanut helposti. Oikeastaan olen saanut kaikki työpaikat, joissa olen ollut haastattelussa. Vaikuttaako ulkonäkö tähän, en osaa sanoa. Toivottavasti ei, mutta epäilen, että se saattaa vaikuttaa. Nuorempana moni mies katseli vain etäältä, mutta ei tullut ottamaan kontaktia. Pari kertaa koin olevani miehelle vain joku esine, jota esitellä. Kerran tiedän varmasti olleeni miehelle keino saada edellinen kumppani mustasukkaiseksi ja näyttää kavereille. Esitteli minua fiiliksellä, että katsos mitä mulla on. Tajusin vasta jälkeenpäin, että minua oli käytetty hyväksi tällä tavalla.

Vierailija
48/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on kaunis niin miksi hän puolestaan ei voisi iloita ja olla onnellinen?

Kateushan tekee ihmisen Ilkeäksi ja onnettomaksi.

Vierailija
49/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, hyvin nuorena. En pitänyt siitä kovinkaan paljon. Liikaa tuijotusta, joka oli kiusallista.

Kaikkein paras on nyt, yli nelikymppisenä, kun saa olla täysin rauhassa.

Vierailija
50/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että ikääntyminen ja rupsahtaminen nelikymppisenä pelottaa kovasti. 40v nuorena kaunis nainen on kuin omaisuutensa menettänyt miljonääri.

Päinvastoin. Se on ihanaa, kun saa olla vihdoin rauhassa.

Vierailija
51/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että ikääntyminen ja rupsahtaminen nelikymppisenä pelottaa kovasti. 40v nuorena kaunis nainen on kuin omaisuutensa menettänyt miljonääri.

Pyh, mitä soopaa! Nuorena kaunis on kaunis nelikymppinen vrt. ikätovereihinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi