Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla kaunis?

Vierailija
16.04.2023 |

Miten kohtelu eroaa? Kaunis jää paremmin mieleen, mutta toisaalta voi olla että ihmiset rakentavat päässään hänestä erilaisen kuvan, mitä tämä oikeasti on. Mikäli kauniin sosiaaliset taidot ovat kunnossa, voihan se olla, että mahdollisuuksia avautuu enemmän kuin tavallisemman näköiselle. Vaatteet näyttävät aina hyvältä kauniin päällä, tavallisetkin. Toisaalta jos kaunis on köyhä tai ei vaan kiinnosta pukeutuminen, mitäpä väliä sillä on.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja "mikä sä luulet olevasi" on saanut kuulla rasittavuuteen saakka. Humalaiset miehet pottuilevat. Kerran yksi jätti mulle pöytään paperilapun ollessani Savonlinnassa käymässä, lapussa luki "savolainen vallasnainen luulee liikoja", siis oikeesti. En ollut missään tekemisissä ollut kyseisen tyypin kanssa. (En onneksi asu siellä, outoa sakkia muutenkin.)

Vierailija
22/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat rakastuvansa sinuun kun rakastuvat ulkomuotoosi. Luulevat sitä todelliseksi rakkaudeksi.

Ei imartele.

Kyllä mun mies minuun on rakastunut. Aika kurja sanoa ettenkö voisi kokea aitoa rakkautta vain koska olen kaunis.

Miehet monikossa, eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana kaunis ja inhosin sitä. Sain paljon ei toivottua huomiota. Jo 13-vuotiaana 0pikkuteininä alkoivat pervoimmat aikuiset vihjailla ja yksi sitten jo raiskasikin, kun olin 15-vuotias. Onneksi ikä ja vaivat ovat tehneet tehtävänsä eikä ole enää mitään pelkoa häirinnästä 😄 En voi sietää yksipuolista naisten seksualisointia tai sen puolustajia.

Lisään vielä, että olen myös pienikokoinen eli aivan kuten tuossa ylempänäkin joku sanoi, ei minuakaan usein kuunnella tai oteta vakavasti, koska en "näytä" ensisijaisesti skarpilta ja älykkäältä. Sitä kuitenkin olen ja muiden ilmiselvä ja ilmeisen loputon tyhmyys onkin oikein korostunut, kun katsoo asioita mun näkövinkkelistä. Toisaalta nyt tuo kaikki jo vähän huvittaakin ja on todella mielenkiintoista havainnoida, miten kukakin aina hölmöilee suoraan siinä silmiesi edessä. Aiemmin vain vtutti, sillä mun yli yritetään aina kävellä.

Pienuus taitaa olla olennaisempi asia kuin kauneus tuossa, että otetaanko vakavasti. Pitkä otetaan vakavammin kuin pätkä.

Vierailija
24/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisia ahdistaa kun en ole sosiaalisessa mediassa kun heidän mielestä minun pitäisi ryhtyä malliksi.

Vierailija
25/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kysyt väärästä paikasta. Täällä naisilla ei ole omakohtaista kokemusta siitä.

Vierailija
26/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että ikääntyminen ja rupsahtaminen nelikymppisenä pelottaa kovasti. 40v nuorena kaunis nainen on kuin omaisuutensa menettänyt miljonääri.

Vierailija
27/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistämättä ajautuu lukuisiin seksuaalisiin suhteisiin, nainen tavalla tai toisella taloudellisesti hyötyen.

Vierailija
28/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ihastuu heti ja haluaa naimisiin. Yksi mies sanoi että tuijottaa aamusta iltaan kuvaani ja suutelee sitä herätessään.

Vierailija
29/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana kaunis ja inhosin sitä. Sain paljon ei toivottua huomiota. Jo 13-vuotiaana 0pikkuteininä alkoivat pervoimmat aikuiset vihjailla ja yksi sitten jo raiskasikin, kun olin 15-vuotias. Onneksi ikä ja vaivat ovat tehneet tehtävänsä eikä ole enää mitään pelkoa häirinnästä 😄 En voi sietää yksipuolista naisten seksualisointia tai sen puolustajia.

Lisään vielä, että olen myös pienikokoinen eli aivan kuten tuossa ylempänäkin joku sanoi, ei minuakaan usein kuunnella tai oteta vakavasti, koska en "näytä" ensisijaisesti skarpilta ja älykkäältä. Sitä kuitenkin olen ja muiden ilmiselvä ja ilmeisen loputon tyhmyys onkin oikein korostunut, kun katsoo asioita mun näkövinkkelistä. Toisaalta nyt tuo kaikki jo vähän huvittaakin ja on todella mielenkiintoista havainnoida, miten kukakin aina hölmöilee suoraan siinä silmiesi edessä. Aiemmin vain vtutti, sillä mun yli yritetään aina kävellä.

Pienuus taitaa olla olennaisempi asia kuin kauneus tuossa, että otetaanko vakavasti. Pitkä otetaan vakavammin kuin pätkä.

Voi hyvin olla tai sitten niiden yhdistelmä. Lisäksi olen vielä luontaisesti sellainen kiltti ja herkkä. En silti signaloi millään tapaa, että heittäytyisin ovimatoksi ja antaisin kohdella itseäni kuinka vaan, mutta ei auta.

Vierailija
30/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kysyt väärästä paikasta. Täällä naisilla ei ole omakohtaista kokemusta siitä.

Joku "näkijä" ja "tietäjä" siellä unohtanut taas antipsykootit.

Vierailija
31/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en itse kehuskele itseäni XDDDDD Vastaan nyt siltä kannalta, että minua on aina sanottu kauniiksi, upeaksi ja kaikkea XDDDD.

"Miehet tuijottaa etenkin kesäisin kun on vähemmän peittävää päällä kuin talvella."

Minä saan huomiota vaatteista riippumatta.

Naıķķoset kohtelevat usein huonosti. Eivät kaikki. Mieķķoset kohtelevat hyvin. Paitsi he, jotka eivät jätä rauhaan, vaikka raivoaisin ja nimittelisin heitä, kun kauniimpi käsky ei ole tuottanut mitään tulosta. Naıķķoset mıeķķosineen katsovat kauhean epävarmoina XDDDDDDDD Niin kuin minua kiinnostaisi teidän mıeķķosenne pätkääkään.

Vierailija
32/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kaunis ja se oli piinallista. Kadulla huudeltiin perään, autot tööttäsivät jne. Ei ollut kovin mukavaa, sillä olin myös nuorena melko ujo. Onneksi ikä on tehnyt tehtävänsä einkä enää päälle 50-vuotiaana ole saanut osakseni kiusallista huomiota. Nyt on nuorempien vuoro tulla huomioiduksi.

Vierailija
33/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että ikääntyminen ja rupsahtaminen nelikymppisenä pelottaa kovasti. 40v nuorena kaunis nainen on kuin omaisuutensa menettänyt miljonääri.

Vain jos on elänyt pinnallisen elämän. Itse nautin uudesta näkymättömyydestäni. T. Nuorena hyvännäköinen nelikymppinen

Vierailija
34/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena kaunis ja se oli piinallista. Kadulla huudeltiin perään, autot tööttäsivät jne. Ei ollut kovin mukavaa, sillä olin myös nuorena melko ujo. Onneksi ikä on tehnyt tehtävänsä einkä enää päälle 50-vuotiaana ole saanut osakseni kiusallista huomiota. Nyt on nuorempien vuoro tulla huomioiduksi.

Juuri näin.

Vierailija
35/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peipifeissi ja minua kohdellaan usein týhmäňä. En voi sietää sitä, että minun aivotoimintaani kyseenalaistetaan. Olen aina ollut fiksu.

Saan tuhat kertaa parempaa kohtelua livenä kuin kasvottomana puhelimessa ja sähköpostissa sekä joissain somepaikoissa. Oikeastaan se ero on aika kammottava. Minua kohdellaan usein kuin roskaa, kun minua ei nähdä.

Mieķķosnainen

Vierailija
36/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen +kaunis on vaarallinen yhdistelmä eli kukaan ei uskolla lähestyä ja sinut nähdään uhkana.

Vierailija
37/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat rakastuvansa sinuun kun rakastuvat ulkomuotoosi. Luulevat sitä todelliseksi rakkaudeksi.

Ei imartele.

Kyllä mun mies minuun on rakastunut. Aika kurja sanoa ettenkö voisi kokea aitoa rakkautta vain koska olen kaunis.

Ja ulkonäöllä toden totta on iso merkitys siinä keneen rakastuu, olettaen että muutkin palikat kohdallaan. Miksi tätä on niin vaikea myöntää.

Vierailija
38/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään en itse kehuskele itseäni XDDDDD Vastaan nyt siltä kannalta, että minua on aina sanottu kauniiksi, upeaksi ja kaikkea XDDDD.

"Miehet tuijottaa etenkin kesäisin kun on vähemmän peittävää päällä kuin talvella."

Minä saan huomiota vaatteista riippumatta.

Naıķķoset kohtelevat usein huonosti. Eivät kaikki. Mieķķoset kohtelevat hyvin. Paitsi he, jotka eivät jätä rauhaan, vaikka raivoaisin ja nimittelisin heitä, kun kauniimpi käsky ei ole tuottanut mitään tulosta. Naıķķoset mıeķķosineen katsovat kauhean epävarmoina XDDDDDDDD Niin kuin minua kiinnostaisi teidän mıeķķosenne pätkääkään.

Faktojen toteaminen ei ole itsekehua. Ja voi itseään myös kehuakin, jos on aihetta, totta kai! Tärkeintä on realistisuus eli tietää ja tuntee itsensä niin vahvuuksien kuin heikkouksienkin osalta. Ne voi myös tarpeen tullen sanoa ääneen.

Vierailija
39/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kuten iso osa nuori ja nätti ja vähemmän nuori ja nätti- kyllä nuorena ja nättinä on luonnollisesti kivempaa. Tutkimustenkin mukaan. Minua ei ole koskaan haitannut jos vastakkainen sukupuoli on minusta kiinnostunut, mutta tällaisia on yllättävän paljon joita se tuntui häiritsevän.

Ehkä sulle ei ole supatelleet teini-iästä lähtien kaikki tädin miehestä rippipappiin? Tai ehkä sä olet sitten samanlainen pervo kuin tuollaiset miehetkin. Just sun kaltaiset "ei mua haittaa, niin väheksynpä sitten muita naisia" ovat pahimpia. Ehkä sutkin pitäs raiskata kivuliaasti ja häpeällisesti, niin jospa sitten ymmärtäisit olla vähättelemättä muita ja heidän kokemuksiaan.

Eikö ole mitään välimuotoa kivuliaan raiskauksen ja täyden näkymättömyyden välillä?

Vierailija
40/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä toiselle kivuliaan raiskauksen toivottaminen ole kovin feminististä myöskään. Aika sairasta enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä