Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla kaunis?

Vierailija
16.04.2023 |

Miten kohtelu eroaa? Kaunis jää paremmin mieleen, mutta toisaalta voi olla että ihmiset rakentavat päässään hänestä erilaisen kuvan, mitä tämä oikeasti on. Mikäli kauniin sosiaaliset taidot ovat kunnossa, voihan se olla, että mahdollisuuksia avautuu enemmän kuin tavallisemman näköiselle. Vaatteet näyttävät aina hyvältä kauniin päällä, tavallisetkin. Toisaalta jos kaunis on köyhä tai ei vaan kiinnosta pukeutuminen, mitäpä väliä sillä on.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan halua uskoa mutta kerron silti: aivan per seestä. Naiset vihaa ja miehet pelkää. Olen lyhyt joten ei todellakaan vaatteet istu. Olen asiantuntijatyössä mutta kukaan ei ota vakavasti koska kaunis on stereotyyppisesti tyhmä ja bimbo. Kavereita mulla ei ole ikinä ollut. Että siitä kuule, anna palaa ja kadehdi mua!

Vierailija
2/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainako tätä pitää kysyä?

Naiset ovat kateellisia, miehet pörräävät ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä on se, kun ihmiset eivät käsitä, että kauniillakin ihmisellä voi olla ollut todella vaikea tausta, itsellä esim vakava vuosien koulukiusaaminen.

Vierailija
4/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa. Ihmiset huomioivat ja kohtelevat hyvin. Voin suositella.

Vierailija
5/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana kaunis ja inhosin sitä. Sain paljon ei toivottua huomiota. Jo 13-vuotiaana 0pikkuteininä alkoivat pervoimmat aikuiset vihjailla ja yksi sitten jo raiskasikin, kun olin 15-vuotias. Onneksi ikä ja vaivat ovat tehneet tehtävänsä eikä ole enää mitään pelkoa häirinnästä 😄 En voi sietää yksipuolista naisten seksualisointia tai sen puolustajia.

Vierailija
6/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan myytyä helpommin ja enemmän kuin rumempi kollega. Pienesti seksikäs pukeutuminen myy aina miesten kohdalla.

Miehet etsiytyvät asiakkaakseni ja haluavat asioida juuri minun kanssani.

Miehet tuijottaa etenkin kesäisin kun on vähemmän peittävää päällä kuin talvella.

Et voi mennä baariin kun et saa siellä olla rauhassa. Kerran jopa kaksi miestä alkoi pienessä hiprakassa tappelemaan kumpi saa tarjota minulle drinkin ja se oli pelottavaa.

Kuntosalilla sinua tuijotetaan.

Sukulaismies ahdistelee.

Naiset saattavat katsoa sinua pahalla ja halveksien. Naiset saattavat olla kateellisia.

Sinua pyydetään treffeille milloin missäkin.

Vierailija
7/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks melkein jokainen tavallaan sen tiedä. Tarkoitan että nuorena on oltu nättejä ja panostettu ulkonäköön.Kyllä mua jotkut kehu ja kehuu vieläkin nätiksi tai miellyttävän näköiseksi. Nykyään en meikkaile enkä taatusti ole niin viehättävänyt nelikymppisenä kuin alle kolmikymppisenä. Mutta samalla tavalla suhtaudutaan. En näe mitään eroa. Ehkä joku ukko joskus vaan katto pitempään silloin vuosia sitten.

Vierailija
8/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulevat rakastuvansa sinuun kun rakastuvat ulkomuotoosi. Luulevat sitä todelliseksi rakkaudeksi.

Ei imartele.

Vierailija
9/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan myytyä helpommin ja enemmän kuin rumempi kollega. Pienesti seksikäs pukeutuminen myy aina miesten kohdalla.

Miehet etsiytyvät asiakkaakseni ja haluavat asioida juuri minun kanssani.

Miehet tuijottaa etenkin kesäisin kun on vähemmän peittävää päällä kuin talvella.

Et voi mennä baariin kun et saa siellä olla rauhassa. Kerran jopa kaksi miestä alkoi pienessä hiprakassa tappelemaan kumpi saa tarjota minulle drinkin ja se oli pelottavaa.

Kuntosalilla sinua tuijotetaan.

Sukulaismies ahdistelee.

Naiset saattavat katsoa sinua pahalla ja halveksien. Naiset saattavat olla kateellisia.

Sinua pyydetään treffeille milloin missäkin.

Rumana kokenut samat setit. En usko et kauniimpana kokis mitään uutta.

Vierailija
10/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ei tykkää minusta. Olen kuullut,että olen sievä. En ajattele sen kummemmin asiaa. Ei mua häiritä kun en provosoi esim.seksikkäillä vaatteilla.

Vierailija
11/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu.

Vierailija
12/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kuten iso osa nuori ja nätti ja vähemmän nuori ja nätti- kyllä nuorena ja nättinä on luonnollisesti kivempaa. Tutkimustenkin mukaan. Minua ei ole koskaan haitannut jos vastakkainen sukupuoli on minusta kiinnostunut, mutta tällaisia on yllättävän paljon joita se tuntui häiritsevän.

Vierailija
13/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo kaunista. Tietty. Kateellisia riittää jonoksi asti.

Vierailija
14/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat rakastuvansa sinuun kun rakastuvat ulkomuotoosi. Luulevat sitä todelliseksi rakkaudeksi.

Ei imartele.

Kyllä mun mies minuun on rakastunut. Aika kurja sanoa ettenkö voisi kokea aitoa rakkautta vain koska olen kaunis.

Vierailija
15/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana kaunis ja inhosin sitä. Sain paljon ei toivottua huomiota. Jo 13-vuotiaana 0pikkuteininä alkoivat pervoimmat aikuiset vihjailla ja yksi sitten jo raiskasikin, kun olin 15-vuotias. Onneksi ikä ja vaivat ovat tehneet tehtävänsä eikä ole enää mitään pelkoa häirinnästä 😄 En voi sietää yksipuolista naisten seksualisointia tai sen puolustajia.

Lisään vielä, että olen myös pienikokoinen eli aivan kuten tuossa ylempänäkin joku sanoi, ei minuakaan usein kuunnella tai oteta vakavasti, koska en "näytä" ensisijaisesti skarpilta ja älykkäältä. Sitä kuitenkin olen ja muiden ilmiselvä ja ilmeisen loputon tyhmyys onkin oikein korostunut, kun katsoo asioita mun näkövinkkelistä. Toisaalta nyt tuo kaikki jo vähän huvittaakin ja on todella mielenkiintoista havainnoida, miten kukakin aina hölmöilee suoraan siinä silmiesi edessä. Aiemmin vain vtutti, sillä mun yli yritetään aina kävellä.

Vierailija
16/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkohan minäkin sitten lapsena ja nuorena kaunis kun tytöt ei haluneet olla kavereitani. Olin yksinäinen. Jotkut pojat tykkäs. Nykyään olen omasta mielestä tavis ja ihmiset tykkää seurastani.

Vierailija
17/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kuten iso osa nuori ja nätti ja vähemmän nuori ja nätti- kyllä nuorena ja nättinä on luonnollisesti kivempaa. Tutkimustenkin mukaan. Minua ei ole koskaan haitannut jos vastakkainen sukupuoli on minusta kiinnostunut, mutta tällaisia on yllättävän paljon joita se tuntui häiritsevän.

Ehkä sulle ei ole supatelleet teini-iästä lähtien kaikki tädin miehestä rippipappiin? Tai ehkä sä olet sitten samanlainen pervo kuin tuollaiset miehetkin. Just sun kaltaiset "ei mua haittaa, niin väheksynpä sitten muita naisia" ovat pahimpia. Ehkä sutkin pitäs raiskata kivuliaasti ja häpeällisesti, niin jospa sitten ymmärtäisit olla vähättelemättä muita ja heidän kokemuksiaan.

Vierailija
18/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kylläkin huomioivat varakkaat ihmiset. Ei ulkonäöllä ole niin paljon merkitystä. Mutta jos on rahaa niin kyllä sinut vaan huomataan. Saat hyvää palvelua ja sinulle ollaan kohteliaita.

Vierailija
19/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on lisäarvo, ei ole kieltämistä.

Vierailija
20/51 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks melkein jokainen tavallaan sen tiedä. Tarkoitan että nuorena on oltu nättejä ja panostettu ulkonäköön.Kyllä mua jotkut kehu ja kehuu vieläkin nätiksi tai miellyttävän näköiseksi. Nykyään en meikkaile enkä taatusti ole niin viehättävänyt nelikymppisenä kuin alle kolmikymppisenä. Mutta samalla tavalla suhtaudutaan. En näe mitään eroa. Ehkä joku ukko joskus vaan katto pitempään silloin vuosia sitten.

Tuo ei ole totta. Kaikki eivät ole kauniita nuorenakaan. Tässä ei kai nyt puhuttu mistään perusnätistä, vaan missi-/mallitason kauneudesta. Meikillä et saa kaunista kasvojen luustoa ym. Tai vaikka nykyään lisäosilla ja sotamaalauksella saisikin, niin se ei tarkoita oikeaa kauneutta ja naamasta näkee, että siihen on tuhrattu ties mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän