Voiko suhde alkaa toimimaan, vaikka alussa ei olisi kummoista vetovoimaa naisen puolelta?
Kommentit (8)
Voi, tottakai, mutta eri asia kuinka todennäköistä se on. Ja miksi nainen ylipäätään lähtisi sellaiseen suhteeseen.
Minä aikoinani lähdin, kun ajattelin että olisi pinnallista torjua mukava mies vain siksi, etten tuntenut häntä kohtaan vetovoimaa. Tuhlasin puolitoista vuotta kummankin elämästä ja aiheutin miehelle niin paljon surua, että hän joutui hakemaan ammattiapua.
Todellakin voi. Se tässä nykymaailmassa on usein vialla, että jokainen etsii unelmien prinssiä/prinsessaa, joka vie välittömästi jalat alta. Todellisuudessa noita tuollaisia harva kokee kypsemmällä iällä. Pitää antaa rakkaudelle aikaa.
Voi.
Itse lämpenen ja luotan hirveän hitaasti. Kipinä vällyissä syttyy yleensä syvemmin vasta, kun tunnen kunnolla kumppanin ja hänen persoonaa ja elämänarvoja ym.
Kyllä minä jo tässä vaiheessa elämääni tiedän minkä näköinen mies minut sytyttää. Jos yrittäisin suhdetta muun näköisen miehen kanssa, se olisi vain molempien osapuolten ajan haaskaamista.
N38
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä jo tässä vaiheessa elämääni tiedän minkä näköinen mies minut sytyttää. Jos yrittäisin suhdetta muun näköisen miehen kanssa, se olisi vain molempien osapuolten ajan haaskaamista.
N38
No eihän kyse ole mistään ulkonäöstä
Ap
Kyllä vetovoima on tärkeä. Entä jos menet yhteen hänen kanssaan ja sitten rakastut jalat altasi johonkin toiseen?
Onko jo juoksut juostu jännien kanssa, ja nyt tarkoitus saada muutamaksi vuodeksi elättäjä-kuhnuri?