Tuttu nainen tuli pääsiäisenä vastaan vieraan miehen kanssa
Eli olin yhdesä isossa kaupungissa pääsiäisen yli ja eräs tuttu nainen vuosien takaa tuli vastaan minulle tuntemattoman miehen kanssa. Eli asumme samassa kaupungissa ja molemmat sattumalta nähtiin toisessa kaupungissa. Ei ollut hänen aviomies. Mihinkään työjuttuun ei voi liittyä, koska pääsiäinen ja tiedän naisen työpaikan. Mietin onko eronnut, mutta en usko. Kyseinen nainen on hieman tunnettu siitä ettei uskollisuus ole hänen vahvin puolensa ja on aiheuttanut mulle omilla juoruiluillaan harmia takavuosina. Mietin nyt mitä tehdä. Vinkkejä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta. 🤦 No joo ap:n kaltaisia ihmisiä löytyy. Mun naapuri oli kytännyt mua ja mun veljeä, ottanut meistä jopa kuvia ja tuli sitten meille kotiin esittelemään kuvat miehelleni saatesanoilla "tuon miehen kanssa vaimosi pettää sinua".
Oikeesti????
Jep. Tuo naapuri on muutenkin ihme tyyppi. Kuvaa vieraspaikan autot, kyylää kuka menee kenenkin luokse ja kuinka usein. Toinen naapuri sai ilmoituksen, että hänen on maksettava vesimaksu kahdesta henkilöstä, kun hänellä käy vieras viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on aiheuttanut sinulle juoruilluillaan harmia niin tietysti kostat. Mitä tuosta miettimään, potut pottuina vaan.
Todella "aikuismaista"...
Valheista jää aina kiinni. Ennen pitkää niin käy aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on aiheuttanut sinulle juoruilluillaan harmia niin tietysti kostat. Mitä tuosta miettimään, potut pottuina vaan.
Ei sinun tarvi kun kertoa jollekin lörppäsuulle, että nainen varmaan eronnut ja hällä uus mies jonka kanssa vietti pääsiäistä naapurikaupungissa. Ihan viattomana kerrot. Ja asiahan saattaa oikeasti noin ollakin. Toisaalta hällä voi olla miehensä kanssa avoin suhdekin. Koskaan ei voi tietää
Tämä on hyvä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvi kun kertoa jollekin lörppäsuulle, että nainen varmaan eronnut ja hällä uus mies jonka kanssa vietti pääsiäistä naapurikaupungissa. Ihan viattomana kerrot. Ja asiahan saattaa oikeasti noin ollakin. Toisaalta hällä voi olla miehensä kanssa avoin suhdekin. Koskaan ei voi tietää
Tämä on hyvä. 😀
Juoruakkoihin voi aina luottaa että toimivat viestinviejinä :)
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta. 🤦 No joo ap:n kaltaisia ihmisiä löytyy. Mun naapuri oli kytännyt mua ja mun veljeä, ottanut meistä jopa kuvia ja tuli sitten meille kotiin esittelemään kuvat miehelleni saatesanoilla "tuon miehen kanssa vaimosi pettää sinua".
Mulle taas kävi niin, että rivarissa asuessamme siellä oli sellainen talopoliisi, joka vissiinkin on jokaisessa rivitaloyhtiössä 👀. Mun veli tuli käymään, niin tää kyttä soitti mulle, ja kysyi että, kuka mies sun luokse tuli 🥴.. teki mieli sanoa, että yks hyvä hoito, älä vaan kerro Masalle.. mut olin niin ystävällinen, että hän joutui pettymään pahasti, kun sanoin, että veljeni 😬
MInä olisin halunnut kuulla asiasta. Meillä kävi niin, että tällainen harrastusporukkaan tullut uusi kaveri manipuloi ja pyöritti vaimon sekaisin. Vaimon henkinen tila oli valmiiksi epävakaa oman ja vanhempiensa sairauden takia ja näin ollen hän oli helposti ohjeiltavissa.
MInä jouduin tekemään vaimon sairauden takia pitkää päivää meidän toimeentulon eteen samaan aikaan kun tämä käärme sotki meidän elämämme. Kaiken lisäksi meidän tuttava pariskunta tiesi asiasta alusta asti, mutta eväti saaneet suutaan auki eikä sanotuksi mitään kummallekkaan.
On sanonta että on helpompi vahtia tuhatta kirppua kuin naista koka haluaa pettää 😆
Täällä kanssa naapuri epäili veljeäni "hoidokseni", eikä vain yhdessä asuinpaikassa vaan kahdessa. Auta armias mikä juoruämmien kerho syntyi kun olin pyytänyt veljeäni asumaan meillä kissavahtina kun olimme reissussa, hohhoijaa.
Pikkusiskoani on luultu mun lapseksi (meillä iso ikäero), ja myös veljeni lapsia luultu minun lapsiksi, ihan outoja ja kieroja juoruja levitelty.
Parasta sinun on jatkaa omaa elämääsi. Eksäsikin elää omaa elämäänsä jo nähtävästi.
Ehkä se oli veli, serkku tai ystävä. Siis uskomatonta silti että nykymaailmassa nainen liikkuu ulkona ilman puolisoa ja huivia.