Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluaa olla vain kavereita?

Vierailija
16.04.2023 |

Olen 35v mies ja en ole koskaan seurustellut. Kuntoilen aktiivisesti, minulla on hyvä työpaikka ja pidän itsestäni huolta. En pidä itseäni mitenkään rumana tms. ja minulla on ollut joskus yhdenillanjuttuja ja lyhyitä, korkeintaan parin viikon tapailujuttuja.

Kuitenkin minulla on myös ollut useampi pidempi ja syvempi kaverisuhde naisen kanssa. Noissa suhteissa ollaan juteltu syvällisiä ja tekstailtu paljon somessa, käyty yhdessä syömässä, yksillä tai salilla yms. aktiviteeteissä. Tuollaisia juttuja mitä parisuhteissakin tehdään, mutta kuitenkaan jutut eivät ole menneet fyysisiksi. Olen kyllä kokenut ihastumista ja yrittänyt viedä juttua eteenpäin, mutta saanut aina pakit. Monesti nuo naiset ovat myös tapailleet tai jopa seurustelleet jonkun muun kanssa.

Ihmeellisin tapaus noista oli nainen, joka valitti kun ei ole ketään kenen kanssa matkustaa minnekään kesälomalla, mutta joka ei tarttunut tarjoukseeni lähteä mukaani Sisiliaan. Nainen myös ehdotti usein yhdessä treenaamista salilla ja halusi viettää kanssani aikaa. Nainen silti torjui minut, kun koetin viedä suhteen fyysiseksi. Kuitenkin minulle paljastui naisella olevan seksisuhde toisen miehen kanssa samaan aikaan. Tuo mies oli ylipainoinen duunari ja minua ihmetytti tuo tosi paljon. Miksi ihmeessä nainen halusi viettää aikaa kanssani, mutta sitten harrastaa seksiä toisen kanssa? Enkä ymmärrä tuotakaan miksi seksikumppani on sitten ylipainoinen mies eikä minun kaltainen salilla treenaava mies joka haluaa naisen kanssa muutakin kuin seksiä.

Voisiko joku avata tätä naisten ajatusmaailmaa? Miksi miehen kanssa tehdä tuollaista, mutta ei sitten viedä juttua eteenpäin? Uskon että tämä ongelma on ikisinkkuuteni syy.

Kommentit (201)

Vierailija
141/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet hyvä tyyppi? Minulla on erittäin arvoton olo, kun kukaan mies ei halua olla kanssani vain kaveri. En jaksa enää edes työpaikalla tervehtiä miehiä ja olla heille samalla tavalla kuin naisille, koska kukaan heistä ei pysty tuttavuuteen tai kaveruuteen ilman että ovat pian ehdottelemassa lähempää tuttavuutta.

Tämä.

Joka kerta, kun olen ollut kaveri tai ystävä miehen kanssa, on tilanne mennyt siihen, että mies on halunnut lopulta romantiikkaa ja seksiä. Olen niin pettynyt noihin feikkiystäviin. Miksi sitä seksiä pitää ajatella kaiken kohdalla. Todella arvoton olo tulee, jos mies ei kykene olemaan kaveri, vaan haluaa muutakin.

Parisuhdetta kun en halua, eikä enää uskalla olla miesten kanssa kaveri, niin aika suppeaksihan sitä elämänpiiri rupeaa kutistumaan, kun ei miehille juurikaan juttele.

Minä kokeneempana miehenä otan heti etäisyyttä jos huomaan jonkun viettävämmän naisen haluavan olla ystäväni. Tiedän kokemuksesta, ettei se hyvin pääty.

Vierailija
142/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aika harva joka saa kenet haluaa. Niin se vain menee. On varsin kiusallista kun joku jota pitää kaverina alkaa kosiskelemaan. Koska niitä romanttisia tunteita ei vaan ole. Eikä silloin ole merkitystä ulkonäöllä tai asemalla.

Eikö silloin voi suostua kompromissiratkaisuun?

Siis ruveta seurustelemaan jonkun kanssa, jonka kanssa ei halua seurustella? Joku fwb- viritys ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua seksiä? Ei se nyt mene niin, että jonkun saa kumppaniksi tai sänkyyn vain siksi että itse niin haluaa.

Sitä varten on maksulliset. 

Normaalille ihmiselle on tärkeää, että seksissä kumpikin osapuoli tuntee vetoa toista kohtaan. Minusta aivan sairas ajatus että naisen pitäisi vastentahtoisesti suostua vain, koska mies haluaa häneltä seksiä. Kukaan normaali ihminen ei halua tuollaista seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverimies on naisen mielestä hyväluonteinen ja jopa viehättävä niin miksei sille voi antaa välillä pesää ja suikkareita fwb-hengessä??

Vierailija
144/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aika harva joka saa kenet haluaa. Niin se vain menee. On varsin kiusallista kun joku jota pitää kaverina alkaa kosiskelemaan. Koska niitä romanttisia tunteita ei vaan ole. Eikä silloin ole merkitystä ulkonäöllä tai asemalla.

Siis ruveta seurustelemaan jonkun kanssa, jonka kanssa ei halua seurustella? Joku fwb- viritys ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua seksiä? Ei se nyt mene niin, että jonkun saa kumppaniksi tai sänkyyn vain siksi että itse niin haluaa.

Jos ei suostu kompromissiin, se päättyy aina lopulta niin, ettei kumpikaan saa mitään ja molemmille jää huonot fiilikset.

Vierailija
145/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaverimies on naisen mielestä hyväluonteinen ja jopa viehättävä niin miksei sille voi antaa välillä pesää ja suikkareita fwb-hengessä??

Jos ei itseä huvita ja haluta. Eihän sitä jaksa tai halua muutenkaan tehdä asioita, jotka eivät nappaa.

Vierailija
146/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron oman kokemukseni aiheesta, se on lyhyt neuvo: koskaan ei pidä kiinnittää mitään huomiota siihen, mitä nainen sanoo. Se miten sanoo ja mitä tekee, kertoo enemmän. Kiinnostuksen huomaa kyllä, jos sitä on - mutta miehenä sinun täytyy osata huomata se ja kun sitä on ilmassa, lähteä viemään eteenpäin eli johtaa tilannetta.

Mitä kokeneempi mies, sen paremmin osaa tulkita merkkejä. Jos ei pidä edetä, niin älä tee mitään. Jos pitää, niin tee. Näillä ansaitaan naisten kunnioitusta.

Vierailija
147/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjissään oleva nainen ei halua uhrata elämäänsä miehen hyväksi. Ei ole eka eikä vika kerta kun mies vetoaa naisen tunteisiin ja pyytää tätä uhraamaan kaiken miehen hyväksi. Nytkin meillä on perheterapiassa ravaavia väsyneitä äitejä. Miestä et välttämättä terapiaan saa. Harrastukset sekä työ menee kaiken muun edelle. Ainoastaan onnenonkija voi suostua tähän diiliin.

Miksi aina näissä yleistetään naisia? Aina! Ei ne asiat aivan noin ole. Kyllä me miehetkin luovumme paljosta. Minä en ole yli kymmeneen vuoteen käynyt kertaakaan ulkona tapaamassa kavereita, kymmenen vuotta sitten elämääni tuli vaimo ja lapset, joiden takia olen luopunut kaikesta, harrastukset,kaverit jne. Vaimo on viikonloput töissä, vaik yksi vkl kuukaudessa vapaalla ja olen kolmen alle 10v lapsen vkl yh. Tässä olis tällekin viikonlopulle ollut omaakin tekemistä, mutta kaikki aika on mennyt lasten kanssa, ruokaa tehdessä, pyykkiä pestessä ja siivoillessa. Tästä alkaa olla aika lopussa ja kovasti olisi sen terapian tarpeessa, mutta ei me miehet helposti terapiaan lähdetä.

Aika ihmeellinen on ajattelutapa että nainen aina joutuisi miehen takia hyväksymään kaikki ja mies saisi naisesta ikäänkuin hyötyjä, voin sanoa että yksin oli niin paljon helpompaa, vaimon ja lasten takia on joutunut uhraamaan oikeastaan kaikki kivat asiat elämästä. Iskäx3

Vierailija
148/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjissään oleva nainen ei halua uhrata elämäänsä miehen hyväksi. Ei ole eka eikä vika kerta kun mies vetoaa naisen tunteisiin ja pyytää tätä uhraamaan kaiken miehen hyväksi. Nytkin meillä on perheterapiassa ravaavia väsyneitä äitejä. Miestä et välttämättä terapiaan saa. Harrastukset sekä työ menee kaiken muun edelle. Ainoastaan onnenonkija voi suostua tähän diiliin.

Miksi aina näissä yleistetään naisia? Aina! Ei ne asiat aivan noin ole. Kyllä me miehetkin luovumme paljosta. Minä en ole yli kymmeneen vuoteen käynyt kertaakaan ulkona tapaamassa kavereita, kymmenen vuotta sitten elämääni tuli vaimo ja lapset, joiden takia olen luopunut kaikesta, harrastukset,kaverit jne. Vaimo on viikonloput töissä, vaik yksi vkl kuukaudessa vapaalla ja olen kolmen alle 10v lapsen vkl yh. Tässä olis tällekin viikonlopulle ollut omaakin tekemistä, mutta kaikki aika on mennyt lasten kanssa, ruokaa tehdessä, pyykkiä pestessä ja siivoillessa. Tästä alkaa olla aika lopussa ja kovasti olisi sen terapian tarpeessa, mutta ei me miehet helposti terapiaan lähdetä.

Aika ihmeellinen on ajattelutapa että nainen aina joutuisi miehen takia hyväksymään kaikki ja mies saisi naisesta ikäänkuin hyötyjä, voin sanoa että yksin oli niin paljon helpompaa, vaimon ja lasten takia on joutunut uhraamaan oikeastaan kaikki kivat asiat elämästä. Iskäx3

Ei kai kukaan ole väittänytkään, että AINA menisi jotenkin tietyllä tavalla. Ihannetilanteessahan sitä perhettä ja arkea pyöritetään yhdessä, kumpikin joustaa ja yritetään yhdessä huomioida myös molempien aikuisten omat jutut, jolloin se on sellaista sumplimista. Lasten takia joutuu aina vanhempana joustamaan ja venymään, mutta parisuhteessa ollessa sitä voisi olla yhteisrintamassa toisen kanssa, selviytyä ja sinnitellä yhdessä, ja toisaalta yrittää pitää yhdessä huolta itsestä ja toisesta. Ja toki niistä lapsista, jos sellaisia on. Mutta ei perheen pelkkää uhrautumista tarvitse olla. 

Näissä keskusteluissa vaan korostuvat ne toisentyyppiset miehet, eivät kaltaisesi perheenisät. Tsemppiä täältä yhdeltä perheenäidiltä.

Vierailija
149/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei suostu kompromissiin, se päättyy aina lopulta niin, ettei kumpikaan saa mitään ja molemmille jää huonot fiilikset.

Toinen menettää kaverin (vai oliko se kaveri koskaan, jos suhdetta ja seksiä halusi) ja toinen ei saa suhdetta ja seksiä. Kummastakin tulee huono fiilis joo. Kompromissi ei ole pakottautuminen suhteeseen tai seksiin ihmisen kanssa, jonka kanssa noita asioita ei halua.

Vierailija
150/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panevatko miehet miespuolisia kavereitaan ja antavat heille suikkareita?

Kuuluuko paneminen tavalliseen kaveruuteen ja ystävyyteen?

Vierailija
151/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompromissi on se, että kumpikin etsii itselleen sellaisen seuralaisen, jonka kanssa toiveet osuvat yksiin.

Vierailija
152/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompromissi on mahdoton. Kun et halua jotakuta niin et tietenkään hyppää sänkyyn sellaisen kanssa. Jos ei ystävyys riitä niin sitten ei olla enää ystäviäkään. Millaisia surkeita ruinaajia täällä taas roikkuu .

Vierailija
153/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompromissi on mahdoton. Kun et halua jotakuta niin et tietenkään hyppää sänkyyn sellaisen kanssa. Jos ei ystävyys riitä niin sitten ei olla enää ystäviäkään. Millaisia surkeita ruinaajia täällä taas roikkuu .

Joku vaan provoilee. Ei ruokia trollia.

Vierailija
154/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet hyvä tyyppi? Minulla on erittäin arvoton olo, kun kukaan mies ei halua olla kanssani vain kaveri. En jaksa enää edes työpaikalla tervehtiä miehiä ja olla heille samalla tavalla kuin naisille, koska kukaan heistä ei pysty tuttavuuteen tai kaveruuteen ilman että ovat pian ehdottelemassa lähempää tuttavuutta.

Tämä.

Joka kerta, kun olen ollut kaveri tai ystävä miehen kanssa, on tilanne mennyt siihen, että mies on halunnut lopulta romantiikkaa ja seksiä. Olen niin pettynyt noihin feikkiystäviin. Miksi sitä seksiä pitää ajatella kaiken kohdalla. Todella arvoton olo tulee, jos mies ei kykene olemaan kaveri, vaan haluaa muutakin.

Parisuhdetta kun en halua, eikä enää uskalla olla miesten kanssa kaveri, niin aika suppeaksihan sitä elämänpiiri rupeaa kutistumaan, kun ei miehille juurikaan juttele.

Minä kokeneempana miehenä otan heti etäisyyttä jos huomaan jonkun viettävämmän naisen haluavan olla ystäväni. Tiedän kokemuksesta, ettei se hyvin pääty.

Omapahan on menetyksesi.

Vierailija
155/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se voisi olla?

Nainen suostuisi antamaan seksiä keskusteluja vastaan.

Mitä sinä maksat ystävillesi heidän seurastaan ja keskusteluista?

Vierailija
156/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään, suurin osa miehistä ovat heteroja.

Ei kuulu tavalliseen kaveruuteen mutta fwb kaveruuteenhan kuuluu sekä kaveruus että seksi, eli olisi paras kompromissi.

Vierailija
157/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkas sillä äidillä saa olla oma vapaa viikonloppu harrastusten ja kaverien parissa? Kyllä on kauhea kohtalo kun mieskin joutuu omista muksuistaan kantamaan vastuuta jopa viikonloppuna. Sellaista se vanhemmuus on kun on pikkumuksut. Kyllä se helpottuu kun lapset kasvaa ja niillä alkaa olla omat menonsa.

Vierailija
158/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään, suurin osa miehistä ovat heteroja.

Ei kuulu tavalliseen kaveruuteen mutta fwb kaveruuteenhan kuuluu sekä kaveruus että seksi, eli olisi paras kompromissi.

Miksi naisen ja miehen välisessä kaveruudessa naisen sitten pitäisi alistua seksiin?

Fwb toimii, jos kumpikin haluaa sitä seksiä. Jos toinen ei halua, niin ei tule mitään fwb- suhdetta.

Kaverin pakottaminen seksiin tai kaverilta seksin odottaminen kaverin sukupuolen perusteella ei ole mikään kompromissi. Ystävyyden lopettaminen on, silloin molemmat voivat etsiä toivomaansa seuraa.

Vierailija
159/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettei sinussa ole mitään vikaa, koska naiset noinkin paljon viihtyvät seurassasi. He varmaan oikeaati pitävät susta, koska naiset eivät huvikseen vietä aikaa epämiellyttävien miesten kanssa. Eli lähtökohta on oikein hyvä!

Luulen että kyse on kemian tai seksuaalisen kipinän puutteesta. Sitä joko on tai ei ole jonkun henkilön kanssa, eikä se yrittämällä muuksi muutu. Ehkä sun pitäisi laajentaa etsintöjä niin, että a opettele flirttailemaan ja b ala iskeä muita naisia. Kyllä se aikanaan tärppää, kun se oikea tulee kohdalle ja olet oppinut flirttailun ja lähestymään naista ns sillä silmällä.

Vierailija
160/201 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole väittänytkään, että AINA menisi jotenkin tietyllä tavalla. Ihannetilanteessahan sitä perhettä ja arkea pyöritetään yhdessä, kumpikin joustaa ja yritetään yhdessä huomioida myös molempien aikuisten omat jutut, jolloin se on sellaista sumplimista. Lasten takia joutuu aina vanhempana joustamaan ja venymään, mutta parisuhteessa ollessa sitä voisi olla yhteisrintamassa toisen kanssa, selviytyä ja sinnitellä yhdessä, ja toisaalta yrittää pitää yhdessä huolta itsestä ja toisesta. Ja toki niistä lapsista, jos sellaisia on. Mutta ei perheen pelkkää uhrautumista tarvitse olla. 

Näissä keskusteluissa vaan korostuvat ne toisentyyppiset miehet, eivät kaltaisesi perheenisät. Tsemppiä täältä yhdeltä perheenäidiltä.

Yleensä se tuntuu olevan ajatus että miehen kanssa ei kannata alkaa, koska miehen takia joutuu uhraamaan koko elämänsä ja aina nimenomaan näinpäin, miehenhän ei tarvitse muuttua koskaan parisuhteen myötä, seksikin on vain miehen tyydyttämistä. Kuten yllä mainitsin, ei ihan noin ole. Enkä näe tässä mitään pahaa,ei tulisi mieleenkään että lasteni takia en uhraisi ystäviäni, vapaa-aikaani, harrastuksia. En voi millään ymmärtää isejä, joilla on aika kulkea harrastuksissa, nähdä kavereita, juosta baareissa. Lapset ovat pieniä vain vähän aikaa ja mikään ei ole parempaa kuin lasten kanssa vietetty aika. Iskäx3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän