Miksi naiset haluaa olla vain kavereita?
Olen 35v mies ja en ole koskaan seurustellut. Kuntoilen aktiivisesti, minulla on hyvä työpaikka ja pidän itsestäni huolta. En pidä itseäni mitenkään rumana tms. ja minulla on ollut joskus yhdenillanjuttuja ja lyhyitä, korkeintaan parin viikon tapailujuttuja.
Kuitenkin minulla on myös ollut useampi pidempi ja syvempi kaverisuhde naisen kanssa. Noissa suhteissa ollaan juteltu syvällisiä ja tekstailtu paljon somessa, käyty yhdessä syömässä, yksillä tai salilla yms. aktiviteeteissä. Tuollaisia juttuja mitä parisuhteissakin tehdään, mutta kuitenkaan jutut eivät ole menneet fyysisiksi. Olen kyllä kokenut ihastumista ja yrittänyt viedä juttua eteenpäin, mutta saanut aina pakit. Monesti nuo naiset ovat myös tapailleet tai jopa seurustelleet jonkun muun kanssa.
Ihmeellisin tapaus noista oli nainen, joka valitti kun ei ole ketään kenen kanssa matkustaa minnekään kesälomalla, mutta joka ei tarttunut tarjoukseeni lähteä mukaani Sisiliaan. Nainen myös ehdotti usein yhdessä treenaamista salilla ja halusi viettää kanssani aikaa. Nainen silti torjui minut, kun koetin viedä suhteen fyysiseksi. Kuitenkin minulle paljastui naisella olevan seksisuhde toisen miehen kanssa samaan aikaan. Tuo mies oli ylipainoinen duunari ja minua ihmetytti tuo tosi paljon. Miksi ihmeessä nainen halusi viettää aikaa kanssani, mutta sitten harrastaa seksiä toisen kanssa? Enkä ymmärrä tuotakaan miksi seksikumppani on sitten ylipainoinen mies eikä minun kaltainen salilla treenaava mies joka haluaa naisen kanssa muutakin kuin seksiä.
Voisiko joku avata tätä naisten ajatusmaailmaa? Miksi miehen kanssa tehdä tuollaista, mutta ei sitten viedä juttua eteenpäin? Uskon että tämä ongelma on ikisinkkuuteni syy.
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika yksinkertainen selitys: et ole seksuaalisesti kiinnostava, mutta olet hyvä tyyppi, joten seura kelpaa.
Mikä tappaa tuon seksuaalisen kiinnostavuuden? Jos minä olen muuten sellainen tyyppi jonka kanssa viettää mielellään aikaa, niin miksi ei mennä loppuun asti?
En minä voi ihan täysin hirveä tyyppi olla, koska tuskin kukaan nainen haluaisi viettää aikaa oudon hiipparin kanssa. Miksi nainen lähtisi minun kanssa vaikka lenkille tai bisselle jos olisin jankuttava ääliö?
Olen miettinyt, että tässä olisi huomiohakuisuus syynä. Ne naiset nauttii huomiosta ja vallantunteesta, siitä, että he pyörittelevät miestä sormensa ympärillä.
Minä sitten kuvittelen, että tässä olisi jotain tapahtumassa, vaikka oikeasti olen vain leikkikalu.
Fiksumpi mies katsoisi suoraan, ettei tule sitä vastakaikua mitä haluaa ja jatkaisi elämäänsä. Minä taas jään siihen "muuttamaan asioita", että toinen hyväksyisi minut.
Ehkä se nainen on itse epävarma ja tietää sun haluavan vain seksiä. Ei uskalla lähteä sen pidemmälle, koska pelkää jäävänsä itse pelinappulaksi. Että arvostelet hänen vartaloaan, hänen seksikkyyttään, naiseuttaan jne.
Mulle on käynyt näin useammin kuin kerran. Ollaan miehen kanssa viihdytty mukavasti yhdessä, ja olen uskonut siihen, että olen kiva ja nätti hänen mielestään. Sitten olen mennyt sänkyyn - ja kuinkas sitten käykään? Saa kuulla arvostelua kropastaan (vaikka luulisi ettei esim. rantapäivän jälkeen olisi yllätyksiä), käytös muuttuu kuin jääksi, ei haluta tavata enää, koska en ole hauska vaikka aiemmin on naurettu yhdessä kyyneleet silmissä jne.
Paljon turvallisempaa on pysyä vain frendinä, koska voi vielä säilyttää jonkun omanarvontunteen eikä tarvitse kasailla itseään viikkokaupalla.
Minulla on muutama kaverimies. Parhaita ystäviäni. Parisuhteeseen en alkaisi koska rooliodotukset eivät kohtaa. Meillä kaapin määrään minä, nämä kaverit eivät alistuisi. Seksi ei samasta syystä ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä keskityt liikaa ulkonäköön. Ylipainoin mies voi olla kaikinpuolin parempi kuin itseään täynnä oleva treenattu kuivan kesän orava.
Onneksi tuohon väliin mahtuu monenlaista ulkonäköä. Kannattaa kyllä pitää itsestään huolta ihan jo oman terveyden ja hyvinvoinnin kannalta. Ei kai kukaan ala itseään tarkoituksella rumentamaan seuraa saadakseen. Av:n neuvot ne jaksaa aina yllättää.
Ehkä et ole tarpeeksi avoin? Vaikka sattuisit olemaan jollekin naiselle juuri hänen makunsa mukainen mies, hän ei tiedä sitä, jos esität jotain muuta kuin olet.
Ei naisia työpaikalla tai hyvällä kunnolla saada. Mun mies oli ylipainoinen ja röhöää sohvalla. jokin hänessä vetoaa silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika yksinkertainen selitys: et ole seksuaalisesti kiinnostava, mutta olet hyvä tyyppi, joten seura kelpaa.
Mikä tappaa tuon seksuaalisen kiinnostavuuden? Jos minä olen muuten sellainen tyyppi jonka kanssa viettää mielellään aikaa, niin miksi ei mennä loppuun asti?
En minä voi ihan täysin hirveä tyyppi olla, koska tuskin kukaan nainen haluaisi viettää aikaa oudon hiipparin kanssa. Miksi nainen lähtisi minun kanssa vaikka lenkille tai bisselle jos olisin jankuttava ääliö?
Olen miettinyt, että tässä olisi huomiohakuisuus syynä. Ne naiset nauttii huomiosta ja vallantunteesta, siitä, että he pyörittelevät miestä sormensa ympärillä.
Minä sitten kuvittelen, että tässä olisi jotain tapahtumassa, vaikka oikeasti olen vain leikkikalu.
Fiksumpi mies katsoisi suoraan, ettei tule sitä vastakaikua mitä haluaa ja jatkaisi elämäänsä. Minä taas jään siihen "muuttamaan asioita", että toinen hyväksyisi minut.
Itse varmistan miehessä turvallisuutta eli hänen hänen seurassaan on hyvä olla sekä se ettei ole pelkoa että on hakemassa vain seksiä tai että olisin vain egon jatke ym. Tapaan paljon miehiä joita kiinnostaa seksi ja naisten kaatajan maine. Siksi varmistan ensin ettei mies ole sellainen ja siihen voi mennä aikaa eli otan aika varovaisesti alussa enkä anna mitenkään sellaista kuvaa että olisin kiinnostunut ennen kuin olen varma että mies on oikeanlainen turvallinen, mukava jonka kanssa haluaa olla.
Onko nainen mielestäsi huomionhakuinen? Hakeeko hän kaikkien miesten huomiota kun olette julkisilla paikoilla? Mikäli huomaat tällaista suosittelen päättämään tapailun tai unohtamaan vakavan suhteen. Siitä ei sinulle jatkossa hyvää seuraa hän käyttää sinua vain hyväkseen.
Jos hän on aidosti ihana niin kuinka kauan olette tunteneet toisenne? Onko vain niin että hänellä kestää aikaa ennen kuin tunteet herää tai haluaa varmistaa että olet oikeanlainen?
Ap on kyllä todella talikko, kun kuvittelee varattujen naisten vaihtavan suhteensa häneen. Ap ei myöskään tajua, mitä kaveruus ja ystävyys ovat. Ap arvostaa naisia vain välineinä seksiin ja suhteeseen, ei ystävinä ja persoonina, joiden kanssa on kiva viettää aikaa.
On minusta hyvin kuvottavaa, että ap:n kaltaisia miehiä on. Nainen luulee ystäväksi ja mies ei muuta kuin odottele, että lohkeaako. Jos sen naiset jutut ja kaverillinen tekeminen sen naisen kanssa ei aidosti kiinnosta, niin ap:n kannattaisi painua hel vettiin.
Puolisot saattavat alkaa ennen pitkää muistuttaa toisiaan. Ehkä naiset eivät halua joutua kokemaan yksinäisyyden tunnettasi. Voi olla että kiinnostut naisista, jotka ovat saavuttamattomissasi. Valitse sinäkin epäterveempi yksilö ja projisoi terveyttäsi yms. häneen. Lopputuloksena yhteiskunta kiittää, kun ei ole kuormittamassa terveydenhuoltoa. 👍
Vinkki!!. katso huomenna maanantaina 17.4 klo 21.00 Unelmahäät-ohjelma!!. Ota miehen olemus ja elämäntapa haltuun niin takaan että Naiset kuolaavat sinun perään.
ps. muista mitä enemmän sulla on rikostuomioita ja tatskoja sitä enemmän luo se luo kiihoketta naisessa!!.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea ketjua, mutta homma pähkinänkuoressa:
On A- ja B-kategorian miehiä. Naiset jakavat miehet näihin kahteen kategoriaan. Naiset itse puhuvat mm. "oliko se ATM?" (alemman tason mies).
Niin että ei tää niin vaikeaa ole. Älä ole väärän kategorian mies.
On miehiä joita arvostetaan miehenä ja heitä pidetään seksuaalisesti haluttavana, ja sitten on miehiä, joita oikeasti ei arvosteta (lue: äijä on nössö, ei oo särmää, ei mitään jännittävää, ei lisäarvoa, liian tavallinen jne jne jne), mutta joidenkaltaisia voi pitää kavereina
Mutta sehän on sinusta itsestäsi kiinni, kummassako kategoriassa haluat olla. Eikös niin?
Ei minulla ole kaverina ihmisiä joita en arvosta. Kumpaakaan sukupuolta. Sinulla on perin outo ajatusmaailma, jos sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet hyvä tyyppi? Minulla on erittäin arvoton olo, kun kukaan mies ei halua olla kanssani vain kaveri. En jaksa enää edes työpaikalla tervehtiä miehiä ja olla heille samalla tavalla kuin naisille, koska kukaan heistä ei pysty tuttavuuteen tai kaveruuteen ilman että ovat pian ehdottelemassa lähempää tuttavuutta.
Tämä.
Joka kerta, kun olen ollut kaveri tai ystävä miehen kanssa, on tilanne mennyt siihen, että mies on halunnut lopulta romantiikkaa ja seksiä. Olen niin pettynyt noihin feikkiystäviin. Miksi sitä seksiä pitää ajatella kaiken kohdalla. Todella arvoton olo tulee, jos mies ei kykene olemaan kaveri, vaan haluaa muutakin.
Parisuhdetta kun en halua, eikä enää uskalla olla miesten kanssa kaveri, niin aika suppeaksihan sitä elämänpiiri rupeaa kutistumaan, kun ei miehille juurikaan juttele.Minä kokeneempana miehenä otan heti etäisyyttä jos huomaan jonkun viettävämmän naisen haluavan olla ystäväni. Tiedän kokemuksesta, ettei se hyvin pääty.
Omapahan on menetyksesi.
En koe menettäväni siinä mitään. Päinvastoin säästyn mielipahalta. Jos viehättävä nainen olisi romanttisesti kiinnostunut, silloin se olisi menetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse varmistan miehessä turvallisuutta eli hänen hänen seurassaan on hyvä olla sekä se ettei ole pelkoa että on hakemassa vain seksiä tai että olisin vain egon jatke ym. Tapaan paljon miehiä joita kiinnostaa seksi ja naisten kaatajan maine. Siksi varmistan ensin ettei mies ole sellainen ja siihen voi mennä aikaa eli otan aika varovaisesti alussa enkä anna mitenkään sellaista kuvaa että olisin kiinnostunut ennen kuin olen varma että mies on oikeanlainen turvallinen, mukava jonka kanssa haluaa olla.
Onko nainen mielestäsi huomionhakuinen? Hakeeko hän kaikkien miesten huomiota kun olette julkisilla paikoilla? Mikäli huomaat tällaista suosittelen päättämään tapailun tai unohtamaan vakavan suhteen. Siitä ei sinulle jatkossa hyvää seuraa hän käyttää sinua vain hyväkseen.
Jos hän on aidosti ihana niin kuinka kauan olette tunteneet toisenne? Onko vain niin että hänellä kestää aikaa ennen kuin tunteet herää tai haluaa varmistaa että olet oikeanlainen?
Ollaan tunnettu n. 5 vuotta ja ja joo on huomiohakuinen. Flirttaili miehille ja jälkeenpäin olen epäillyt, että naisella oli useampi mies kierrossa samaan aikaan.
Ja vielä:
ei keskustelua, ei kontaktia henkisellä tasolla, ei läheisyyttä.
Miehet saattavat tarkoittaa sanalla "läheisyys", että paljasta napaa painetaan kiinni toiseen napaan.. joillekin naisille "läheisyys" saattaa tarkoittaa samalla aaltopituudella olemista. Samalla aaltopituudella oleminen ei sinänsä ole välttämättä yhteydessä ulkonäköön, salilla käymiseen, pituuteen, kiltteyteen, jännä-miehuuteen tai oikein mihinkään. Vaan ainoastaan siihen, että toinen osapuoli havaitsee sinut ihmisenä ja pitää sinua ihmisenä. Sitä toivovat niin miehet kuin naiset, harvoin sitä saavutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aika harva joka saa kenet haluaa. Niin se vain menee. On varsin kiusallista kun joku jota pitää kaverina alkaa kosiskelemaan. Koska niitä romanttisia tunteita ei vaan ole. Eikä silloin ole merkitystä ulkonäöllä tai asemalla.
Eikö silloin voi suostua kompromissiratkaisuun?
Siis ruveta seurustelemaan jonkun kanssa, jonka kanssa ei halua seurustella? Joku fwb- viritys ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua seksiä? Ei se nyt mene niin, että jonkun saa kumppaniksi tai sänkyyn vain siksi että itse niin haluaa.
Sitä varten on maksulliset.
Normaalille ihmiselle on tärkeää, että seksissä kumpikin osapuoli tuntee vetoa toista kohtaan. Minusta aivan sairas ajatus että naisen pitäisi vastentahtoisesti suostua vain, koska mies haluaa häneltä seksiä. Kukaan normaali ihminen ei halua tuollaista seksiä.
Mies lähestyy naista vain silloin kun on ihastunut naiseen, mutta nainen liian usein tulkitsee sen ystävyydeksi.
Oletko koskaan ollut vähän humalassa naisseurassa ?
Vierailija kirjoitti:
Olen. Silloin noita yhdenillanjuttuja on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jutut eivät ole saaneet jatkoa vaan jääneet yhdenillan jutuiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jutut eivät ole saaneet jatkoa vaan jääneet yhdenillan jutuiksi?
En tiedä. Osa niistä on ollut kiinnostavia ja ollaan vaihdettu yhteystiedot, mutta juttu ei ole sitten jatkunut sen enempää. Pari kertaa se kumppani on paljastunut aamulla myös varatuksi.
Ehkä keskityt liikaa ulkonäköön. Ylipainoin mies voi olla kaikinpuolin parempi kuin itseään täynnä oleva treenattu kuivan kesän orava.