Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panu Rajala vs Katri Helena

Vierailija
15.04.2023 |

Mikä tämä nokittelu nyt on? Pidin Katria tämmöisen loanheiton yläpuolella mutta ei sitten. Voi olla myös kirjan markkinointitemppu tai kustantajan vaatimaa. Kumpikohan puhuu totta? Spekuloidaan!

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä aiempi liitto takana myös jonkun mallin kanssa. Siitäkin räävitteli kirjan. Itse ilmeisesti nobody, joten ratsastaa kuuluisien kumppanien maineella. Hyvä, että joku antaa samalla mitalla takaisin.

Vanhat, irstailevat setämiehet noin yleisesti on ällöttäviä.

Näin. Kukaan normaali ei päästäisi tätä setää lähellekään tyttäriään tai edes äitiään, sen verran ällöttävä hän on.

Vierailija
22/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut kirjan? Et ilmeisesti. Minä olen ja olen täysin Katri Helenan puolella tuossa asiassa. Sitten kun olet lukenut tai kuunnellut kirjan, voit kertoa vasta omat kommenttisi asiasta.

Ja sinä imbesilli uskot kaiken minkä luet jonkun omakehukirjasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kumpaakaan.

Enkä meinaa lukea tätäkään kirjaa.

Omien oksennusten ruotiminen muka elämänkertoina ei kiinnosta.

Vierailija
24/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäkerta kuuluu ihmisille jotka kertoo työstään ja ansioistaan.

Ei avioliittojen ja panokaverisuhteiden ruotiminen ole mikään elämänkerta.

Vierailija
25/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut mikään Katri Helena -fani, mutta täytyy myöntää että hänen ja Liimataisen suhteen paljastuminen teki hänestä paljon inhimillisemmän hahmon. Sitä ennen hänet oli kuin nostettu jollekin jalustalle ja häntä ympäröi lähes pyhimysmäinen imago, mikä on varmasti vaikuttanut siihen, että monet ovat tunteneet antipatiaa häntä kohtaan. Omalla kohdallani oli ainakin näin.

Tämän taustan takia olinkin tosi yllättynyt, kun huomasin, että haluan lukea tämän kirjan. Osaltaan se johtuu siitä, että Katri Helenan julkisuuskuva on omissa silmissäni nykyään paljon kiinnostavampi kuin ennen, mutta isona tekijänä on se, että olin itsekin pitkään parisuhteessa narsistin kanssa, ja uskon saavani kirjasta myös eräänlaista vertaistukea.

Vierailija
26/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin niitten liittoa jo silloin omituisena ja teennäisenä ja nämä ulostulot ovat vain vahvistaneet mun epäilykset todeksi. Mitä ne koskaan toisissaan näki?

Luitko sitä haastattelua, jossa Katri- Helena kertoi heidän tapaamisestaan yms. ?

Kannattaa lukea ennen arvostelemista.

Ja miksi ihmeessä hän saa lokaa niskaansa, kun kertoo mikä iljetys tuo ukko on.

Ja pitää paikkansa, meillä yksi tuttava joka työnsä puolesta tuntee tän ukon.

On kuulemma juuri tuollainen ällötys...

Vierailija
27/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdistuiko hääyön saattokeikka Katrista seuraavaan vaimoon. Hänhän mökkeily naapurissa.

Vierailija
28/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin niitten liittoa jo silloin omituisena ja teennäisenä ja nämä ulostulot ovat vain vahvistaneet mun epäilykset todeksi. Mitä ne koskaan toisissaan näki?

Luitko sitä haastattelua, jossa Katri- Helena kertoi heidän tapaamisestaan yms. ?

Kannattaa lukea ennen arvostelemista.

Ja miksi ihmeessä hän saa lokaa niskaansa, kun kertoo mikä iljetys tuo ukko on.

Ja pitää paikkansa, meillä yksi tuttava joka työnsä puolesta tuntee tän ukon.

On kuulemma juuri tuollainen ällötys...

Minä muistan jo 90-luvulta kirjallisuustiedettä lukeneen opiskelukaverin puheet Panu Rajalasta ja hänen käytöksestään nuoria opiskelijatyttöä kohtaan.

Vierailija
29/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vaimo, Elina Ylivakeri, oli aikansa huippumalli ja varatuomariksi opiskeli.

Oli siis julkkis siis ihan omilla avuillaan jo ennen Rajalaa.

Kuoli rintasyöpään nuorena, kolme lasta jöi ilman äitiä.

Vierailija
30/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en arvosta tälläistä elävien ihmisten ruotimista ns muka elämänkerroissa.

Maku meni KatriHelenasta.

Tosin en nyt ole mitenkään pitänytkään.

Ei se ole Katri-Helenan tapaista. Siksi sillä on painoarvoa tuoda julkiseksi vaikkei Rajala varmaan enää ketään jahtaa ja petä. 

Vierailija
31/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P Rajala kirjoitti vaimostaan Ylivakerista kirjan, jossa kertoi paljasti avoimesti heidän seksielämästä mm ja vaimon huumeiden käytöstä malliaikana.

Oksetti lukea, koska ajattelin miltä heidän lapsistaan tuntuu kuulla/ lukea vanhempien intiimielämästä.

Petti vaimoaan, kun tämä oli synnyttämässä.

Kun vaimo tuli kotiin vauva kainalossa, Panu tuli vadtaan toisen naisen kanssa.

Muistan, kun menivät Katrin kanssa naimisiin, Rajala sanoi haastattelussa, että arvostaisi vaimoaan enemmän, jos tämä olisi vaikka näyttelijä.

Hän ei arvostanut iskelmälaulajaa.

Mutta julkisuus tämän rinnalla kelpasi.

En ole Katrin ihailija. Minusta ne henkimaailman höpinät ja yhteydet menehtyneisiin mieheensä ja poikaansa on naurettavia.

Vierailija
32/138 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajalan blogissa oli todellakin paljon kuvia Marjasta ja kirjoitus hänen kuolemastaan. Nyt ne on kaikki poistettu.

Vierailija
33/138 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajalalla on tapana kirjoittaa kirjoja avioliitoistaan ja kirjoitella blogiinsa ne omat versionsa tapahtuneista joissa pyrkii kääntämään asiat aina päinvastoin.

Kyseinen herrahan ollut jo vuosikymmeniä otsikoissa lähinnä käytöksestään (nuoria) naisia kohtaan, ei niinkään ammatillisista meriiteistään.

Vierailija
34/138 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heitä yhdistää ainakin yksi asia nimittäin kolme avioliittoa. On siinä aineksia useammallekin elämäkerralle.

Vierailija
35/138 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä draamaa! Katrin eka aviomies alistui olemaan Timo Helena Kalaoja. Kuolla kupsahti ennen aikojaan. Ja heidän yhteinen lapsensa Juha menehtyi sairaskohtaukseen nuorena. Tästäkin niukasti tietoa, että mihinkä sydäsairauteen oli pojalla lääkitys.

Draama jatkuu Rajalan kanssa. Täräkkä Katri koettaa saada Panun ruotuun, joka ei onnistu. Jumaloi koko liittonsa ajan ex-puolisoaan, jonka kanssa pitää taivasyhteyttä puhelemalla ja kysymällä neuvoa.

Polttaa kirjan ja hääpuvun. Ottaa vielä uuden melkein puolta nuoremman kala/sänkykaverin. Katri on hyvin eroottinen nainen.

Tarinahan on kuin Kolmio-sarjan kirjoissa. Aina sattuu ja tapahtuu.

Ja nyt odotellaan, miten Panu reagoi Katrin kirjaan. Panun Marja vaimo tyytyi lintujen ja luonnon kuvaajaksi, antoi miehensä loistaa homeisten elämänkertojensa parissa.

Vierailija
36/138 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrin ensimmäinen aviomies oli Matti Turunen

Vierailija
37/138 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut kirjan? Et ilmeisesti. Minä olen ja olen täysin Katri Helenan puolella tuossa asiassa. Sitten kun olet lukenut tai kuunnellut kirjan, voit kertoa vasta omat kommenttisi asiasta.

Ja sinä imbesilli uskot kaiken minkä luet jonkun omakehukirjasta?

Luepa sinä ne Panun kirjat😂

Ei mulla muuta.

Vierailija
38/138 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin Team Katri tässä asiassa.

Vierailija
39/138 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota ihmiseen, joka on yhteydessä vainajiin.

Vierailija
40/138 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luota ihmiseen, joka on yhteydessä vainajiin.

Jos ne vainajat ovatkin yhteydessä Katrin suuntaan? Syytönhän Katri sitten siihen olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi