Olenko omituinen, kun stand up ei naurata juuri yhtään?
Usein keikoilla kuuluu yleisöstä naurunremakkaa, mutta itse en ikinä naura noille jutuille ääneen. Ihan sama kuka esiintyy. Lähinnä korkeintaan satunnaisesti hymähtelen.
Kommentit (84)
Hyvä standuphuumori huvittaa kyllä, mutta livenä en kyllä osaa heittäytyä hohottelemaan vaikka huumori osuisikin minun makuuni.
Koko tilanne on jotenkin niin jähmeä ja käsikirjoitettu: minä sanon nyt täällä jotain ja sinä siinä pöydässä sitten naurata sanomisteni välissä.
En minäkään "osaa" nauraa niille. Juurikin vähän hymyilyttää jos on oikeasti hauska juttu, mutta ei vaan ala hillittömästi naurattaa.
Aika harvoin alkaa oikeasti nauraa ääneen millekään. Muutama komediasarjan kohtaus tulee vain mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan naurata, ei ole mua varten
Stand upin esittäjät höpisevät ihan tavallisia juttuja. En todellakaan käsitä mikä niissä muka on niin hauskaa! Onko yleisön nauru jonkun repliikin jälkeen tekonaurua joka pitää kohteliaisuudesta tehdä? Joka ikisen jutun jälkeen yleisö hörähtää. Sen ymmärtäisi jos jutut olisivat oikeasti hauskoja mutta kun ei. Olen ystäväni kanssa kerran ollut kuuntelemassa kyseistä viihdettä ja lähdimme kesken pois. Ei naurattanut eikä viitsinyt teeskennellä...
Jotkut naurattaa mutta en oikein pidä kiroilusta ja jotkut jutut ihan tyhmiä. Leikola hyvä.