Olen 53-vuotias nainen ja lähdössä baariin
Bändi esiintyy ja varmaan humalassakin tulee oltua pitkän kaavan mukaan. Olenko säälittävä?
Olen ihan kunniallisessa ammatissa, jos sillä on mitään merkitystä :D
Kommentit (16)
Mikäs siinä jos kiinnostaa ja jaksaa. Jokainen viettäköön aikaa sillä tavalla kuin itseään miellyttää. Mukavaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Tyrkyt vaatteet päälle ja aamuyöstä vasara paukkaa.
Kyllä sitä usein on ollut tarjolla, ja eipä haittaisi kun sinkku olen. Harvemmin kännip*noista vaan mitään oikeasti saan.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos kiinnostaa ja jaksaa. Jokainen viettäköön aikaa sillä tavalla kuin itseään miellyttää. Mukavaa iltaa!
Kiva vastaus! Kiitos :)
Viiden kympi villitys. Itse kävin viimeksi vuonna 2012 baarissa. Sitä ennen vähintään joka toinen vkl. Teinien hommaahan se on. M37v
Vierailija kirjoitti:
Viiden kympi villitys. Itse kävin viimeksi vuonna 2012 baarissa. Sitä ennen vähintään joka toinen vkl. Teinien hommaahan se on. M37v
Okei, ehkä paikkakuntakohtaista? Täällä päin näkyy ikätovereita ja vähän nuorempiakin.
Oon miettinyt tätä. Olen nyt 47v ja rakastan musaa ja keikoilla käyntiä. Nytkin on liput vaikka minne. Kauanko tätä a) jaksaa ja b) kehtaa. Ihan hanurista tämä vanheneminen.
Vierailija kirjoitti:
T: Incel-poika
Et ole säälittävä ikäsi takia. Tietysti jos joka viikonloppu baarissa voi olla jo vähän säälittävää. Välillä baarissa käyminen on oikein hyvä. Hauskaa iltaa.
Kivaa keikkaa sulle! Ei kannata miettiä ikää, jos itse haluaa mennä. Jos joku pöllö miettii että olet liian vanha, voit olla varma siitä perässä hänkin tulee. Saat tehdä mitä itse haluat.
Tyrkyt vaatteet päälle ja aamuyöstä vasara paukkaa.