Mitä tehdä mies ei osallistu perheen menoihin?
KÄy töissä ja saa normaalia (pientä) palkkaa, mutta hänen rahat ei riitä perheen menoihin. Joskus ostaa ruokaa, eipä muuta. Oman autonsa kulut hoitaa. Itse maksan vuokran ym. menot, oman autoni menot, lapsen menot. Mitä teen`?
Kommentit (9)
ei mun mielestä tarttee ihan puoliksi laittaa, kun itse olen suurempituloisempi (en mikään huipputuloinen kuitenkaan) mutta kyllä mielestäni pitäis oma osansa hoitaa
Miten miehestä sit pääsee eroon? Ei suostu keskustelemaan. Me asutaan määräaikaisella vuokrasopimuksella nyt ja molempien nimi on sopimuksessa. Joten en pysty (ja miten se käytännössä muutenkaan onnistuisi) heittämään ulos täältä.
Sähkölasku, vesilasku jne... Maksat niistä oman osuutesi ja jätät loput miehelles... Samoin ruuat, sinun ja lapsesi ruuat ja ukkos ruuat erilleen (siis ne, mitä hän on itse maksanut)...
Sanot, että nyt on loppu se siivellä eläminen, joko mies osallistuu kuluihin tai hommaa oman kämpän!
laskuista, siks en haluais jättää maksamatta. Muuten hyvä idea. Jos olis normaali vuokrasopimus, niin irtisanoisin ja lähtisin muualle. Mutta kun ei tätä määräaikaista voi irtisanoa. Olen muutenkin ihan kypsä, kaikkeen muuhunkin tässä liitossa.
jos syy hyvä ja tekee kotitöitä nii nvoishan ajatella että vuoroin vieraissa jne
niillä levyjä kun tilailee niitä ympäri maailmaa. Ei ole siis koskaan osallistunut esim. vuokraan. Tekee kotitöitä vähemmän kuin minä.
Entä jos sinä ja lapsesi muutatte pois ja mies jää asuntoon? Siis jos ei ole kiinnostunut itse lähtemään.. Kuun vaihde lähestyy ja vapaita asuntoja on tarjolla vaikka kuinka ;)
vaikea sitä maksaa yksin, kun ei nytkään osallistu. Vuokra on hieman yli puolet hänen nettopalkastaan. Itse en haluais muuttaa enää vuokralle, vaan omaan. Ja sen hankkiminen tietty kestää aikaa, kun nyt sais jonkunlaisen päätöksen tässä tehtyä.
enpä osaa neuvoa, aika kummalta tilanne kuulostaa. Eikö keskustelu auta? kaikki menot kun pitäisi laittaa puoliksi.
Kuinka kauan vielä aiot elättää miestä?