Aika jännä, että odotuspuolella Je-Ni on saanut ihan ikioman onnittelupinon...
eikös semmoinen pitäsi tasapuolisuuden nimissä olla muillekin pitkäaikaislapsettomille, vauvan saaneille? Naurattaa, että siellä porukka onnittelee " tippa linssissä" jotain tuntematonta nettituttua...daa.
Kommentit (3)
Muistan hänet vuosien takaa, en ole koskaan ollut samassa tilanteessa, mutta aikoinani paljonkin pyörin palstalla. Ihana ihminen tuntuisi olevan, olen melkein päivittäin käynyt lukemassa hänen odotuksensa vaiheita!!
Onnea Je_nille=)
Olen palstaillut yli neljä vuotta ja seurannut hänen kamppailuaan lapsettomuuden ja hoitojen kanssa. Hänellä on ollut vaikeaa ja siitä huolimatta on erittäin positiivinen ihminen. On kannustanut muita silloinkin on itsellä vastoinkäymisiä.
Olen pahoillani jos se jotenkin loukkaa teitä muita. Kuitenkin olen tullut siihen päätelmään että Je_Ni on kovin suosittu palstalaisten keskuudessa ja häntä on onniteltu monissa ketjuissa. Voitte kurkata ja todeta, että toinen niistä avaamistani ketjuista on avattu yli 2000 kertaa.
Toki on aina onnittelun paikka kun saa lapsen. Jotkut nikit vain jää mieleen erityisesti.
Minuakin suuresti huvittaa tuo je nin ylistys. Samaa se oli joskus lapsettomuuspalstalla. Taitaa olla joillekin jumalaa suurempi tapaus, heh heh.
Je ni on toki onnensa ansainnut mutta en tajua niitä ketkä asiaa noin hehkuttaa, siis muita.