Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidin suostutteleminen?

Vierailija
14.04.2023 |

Oon 15v ja haluisin yhen hupparin mikä maksaa 140€, mutta en tiiä miten pyytäisin äitiltä sitä. Ja ei, en halua mitään kommentteja että haluatko varmasti joo kyllä haluan. Se tulee myyntiin pian ja on vaan kerran mahdollisuus ostaa ja ne myydään heti loppuun eikä niitä saa enää ikinä. Miten pyytäisin sitä? Kun 140€ on huppariksi aika kallis mutta todella haluaisin sen. Vinkkejä? Miten haluaisit että sinulta kysytään?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en saa kesätöitä, harrastan aktiivisesti kesällä ja en kerkeä

^

Vanhempasi maksaa ne harrastuksetkin.

se oliskin mun synttärilahja

Vierailija
22/32 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^

Kumpi on tärkeämpi: harrastus, vai huppari? Elämä on täynnä valintoja.

en saa lopettaa sitä harrastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi ilmoittaisi, että haluaa tuon hupparin, se on tilattavissa silloin ja tällöin tästä osoitteesta. Sitten sen tilaisin.

Ai miksi näin lellin lastani: hän pyytää hyvin harvoin yhtään mitään, joten ne harvat pyynnöt (2-3 krt/v) olen valmis toteuttamaan ilman mitään siivous-, säätö- tai muita manööverejä.

Vierailija
24/32 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^

Tämähän oli helppo keissi. Vastasit itse omaan kysymykseesi. Jäät ilman hupparia. Elämä jatkuu.

Vierailija
25/32 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^

Tämähän oli helppo keissi. Vastasit itse omaan kysymykseesi. Jäät ilman hupparia. Elämä jatkuu.

et ymmärrä. meillä on sellainen juttu, että pitää aina harrastaa jotain urheilua. joten en saa ja pysty lopettaa. olen saanut muitakin asioita, vaikka olen harrastanut.

Vierailija
26/32 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, jos pyydän mun isältä kuten yleensäkkin, että saisin synttärilahjaksi rahaa sitten kun se kysyy. saisin siltä varmaan sen 100-140€. ostaisin sillä sen ja tilattaisiin se äidin kanssa? ja ei haittaa mun äidin elämää mitenkään kun vanhemmat eronnut ja vihaa toisiaan. onko huono idea?

Vierailija
27/32 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^

et ymmärrä. meillä on sellainen juttu, että pitää aina harrastaa jotain urheilua. joten en saa ja pysty lopettaa. olen saanut muitakin asioita, vaikka olen harrastanut.

Kyllä ymmärsin. Elämä on valintoja. Jotta saa jotain, täytyy luopua aina jostain. Näin se menee. Mitä nopeammin opit tämän, sitä helpompaa sinulle on aikuistua. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
28/32 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^

no et kyllä ymmärtänyt. se harrastus ei ole mikään vaihtoehto en voi siihen itse vaikuttaa

Kyllä ymmärsin. Elämä on valintoja. Jotta saa jotain, täytyy luopua aina jostain. Näin se menee. Mitä nopeammin opit tämän, sitä helpompaa sinulle on aikuistua. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
29/32 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ymmärtänyt. se harrastus ei ole mikään vaihtoehto. en voi lopettaa sitä noin vain.

Vierailija
30/32 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mietin, jos pyydän mun isältä kuten yleensäkkin, että saisin synttärilahjaksi rahaa sitten kun se kysyy. saisin siltä varmaan sen 100-140€. ostaisin sillä sen ja tilattaisiin se äidin kanssa? ja ei haittaa mun äidin elämää mitenkään kun vanhemmat eronnut ja vihaa toisiaan. onko huono idea?

mutta onko toi ihan huono idea?? suostuukohan?

Vierailija
31/32 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastatkaaaa kiitos.

Vierailija
32/32 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on teinille hankittu yhteislahjana esim isovanhempien kanssa kalliimpi toivelahja. Ei usein ja joka kerta mutta joskus. Ei välttämättä tunnu aikuisesta hirveän järkevältä hankinnalta,mutta jos huppari yms on just se juttu ja teinin tärkeä toive niin miksei jos mahdollista. Hän tulee yleensä näyttämään toivettaan ja kysäisee voisiko saada jotenkin tämmöisen? Koskaan en torppaa samantien vaan kuuntelen ja puhutaan asiasta. Tekeekö jotain sen eteen, onko omaa rahaa jolla maksaa osan tms. Joskus loppujen lopuksi todetaan että ei onnistu kaikkea ei voi saada.