Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki kannattaa leikkauksia kunhan ne ei koske itseä.

Vierailija
14.04.2023 |

Tai itselle tärkeitä asioita.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. 36% on valmis leikkaamaan omiin intresseihin liittyviä etuuksia. 

Vierailija
2/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmillani suojatöistä saatu törkeät eläkkeet. Saivat sähkötukea 400 euroa ja olivat todella tyytyväisiä. Muutoin ovat totaalisen kokoomuslaisia.

Minä sain pätkäduunarina ylisuureen laskuuni 0e tukea enkä tienaa tarpeeksi vähän että saisin toimeentulotukea. En edes pysty ostamaan omaa asuntoa kun lainaa ei tipu näillä tuloilla.

Jotenkin sairas maa. Tulee raamatun lause mieleen jossa niillä joilla jo on, annetaan lisää, niiltä joilla ei ole mitään otetaan viimeisetkin rippeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntosijoittajana kannatan asumistuen vähittäistä leikkaamista. Ja sijoitusasuntoja korkovähennysoikeutta. Vääristää asunto arkki osta että sijoitusasunnon korot saa vähentää verotuksessa mutta omistusasunnon lainan korkoja ei.

Mulla on varaa kannattaa oman oksani sahaamista.

Vierailija
4/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalainen:

- Nyt on kyllä hinnat niin korkeat että ei ole palkansaajilla varaa!

Oikeisto:

- Me puutumme hintojen nousuun, äänestä meitä!

Uutiset heti vaalien jälkeen:

- Korkeat hinnat johtuvat mm. työntekijöiden korkeiksi päässeistä palkoista.

Vierailija
5/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntosijoittajana kannatan asumistuen vähittäistä leikkaamista. Ja sijoitusasuntoja korkovähennysoikeutta. Vääristää asunto arkki osta että sijoitusasunnon korot saa vähentää verotuksessa mutta omistusasunnon lainan korkoja ei.

Mulla on varaa kannattaa oman oksani sahaamista.

Sori, autocorrect korjaili tätä niin että näyttää suomea osaamattoman räpellykseltä. Siis, sijoitusasuntolainan korkovähennysoikeus pois.

Vierailija
6/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä valtiolla on paikkoja kyllä, joista leikata eivätkä ne leikkaukset vaikuta suomalaisten elämään. Miljardeista kyse. Voi kun useampi olisi persuja äänestänyt.

Vierailija
7/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isovanhemmillani suojatöistä saatu törkeät eläkkeet. Saivat sähkötukea 400 euroa ja olivat todella tyytyväisiä. Muutoin ovat totaalisen kokoomuslaisia.

Minä sain pätkäduunarina ylisuureen laskuuni 0e tukea enkä tienaa tarpeeksi vähän että saisin toimeentulotukea. En edes pysty ostamaan omaa asuntoa kun lainaa ei tipu näillä tuloilla.

Jotenkin sairas maa. Tulee raamatun lause mieleen jossa niillä joilla jo on, annetaan lisää, niiltä joilla ei ole mitään otetaan viimeisetkin rippeet.

Miksi et saanut sähkötukea? Me saatiin koska sähkönhinta oli yli 10senttiä.

Vierailija
8/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki haluaa enemmän rahaa,. Oikeistolaiset haluaa pitää enemmän omista rahoistaan, vasemmistolaiset haluaa enemmän muiden rahoja.

Vierailija
9/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis leikkaamaan työttömiltäPummeilta.

95% heti pois!!

Vierailija
10/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kelle vastaat mutta siinähän oli euromääräiset rajat. Esim. alle 150e laskuun ei saanut mitään.

Suuriin laskuihin isoissa okt:ssa sai valtavat tuet. Asuntoihin joissa pääosin asuu porukkaa jonka yhteenlasketut tulot viisinumeroisia kuussa eli todellakin olisivat itse selvinneet laskuista.

Pienituloiselle jolle jää käteen muutama satku verojen, ruuan ja asumisen jälkeen sen sijaan se 130 euron lasku voi sysätä koko talouden pilalle, kun monella ei kerta kaikkiaan ole mahdollista säästää niin pienistä tuloista.

Vierailija
11/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te kannatatte verotuksen kiristämistä kun ei se teitä koske.

Vierailija
12/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä valtiolla on paikkoja kyllä, joista leikata eivätkä ne leikkaukset vaikuta suomalaisten elämään. Miljardeista kyse. Voi kun useampi olisi persuja äänestänyt.

Kerro nyt vaikka ensimmäiset 3 miljardin leikkaukset.

Vierailija
13/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa sydänleikkaus, kuka suorittaa polvileikkauksen.

Vierailija
14/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kelle vastaat mutta siinähän oli euromääräiset rajat. Esim. alle 150e laskuun ei saanut mitään.

Suuriin laskuihin isoissa okt:ssa sai valtavat tuet. Asuntoihin joissa pääosin asuu porukkaa jonka yhteenlasketut tulot viisinumeroisia kuussa eli todellakin olisivat itse selvinneet laskuista.

Pienituloiselle jolle jää käteen muutama satku verojen, ruuan ja asumisen jälkeen sen sijaan se 130 euron lasku voi sysätä koko talouden pilalle, kun monella ei kerta kaikkiaan ole mahdollista säästää niin pienistä tuloista.

Ei sähköyhtiön sähkötuessa ollut mitään eurorajaa.

Meidän yhteenlasketut tulot on 2000e.

Vierailija
15/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysavusta ja ulkomaalaisten toimeentulotuesta saa jo mukavasti säästöjä. Pelkkä kehitysapu on jo toista miljardia.

Vierailija
16/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis leikkaamaan työttömiltäPummeilta.

95% heti pois!!

Mutta tietysti vain siihen asti kunnes itse jäät työttömäksi. Ja alat pummiksi.

Vierailija
17/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois leikata kansanedustajista puolet pois. Sadalla kansanedustajalla sais jo 300 hoitajaa vähintään palkattua, eikä tarvitsisi varmaan hoitajat taksietua tai hmm, oishan se varmaan kiva taksilla 14 tunnin vuoroon tai yövuoroon ajella

Vierailija
18/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläfemmaa, mutta eiköhän näissäkin ole jotkut yleiset keskitason paheksumis kriteerit tyyliin alkoholi ja tupakki pahempi kun karkit ja limu ja lasten vaatteiden osto ei aina ole pelkkää tuhlausta, jos muualtakin ostaa, kun Fidasta.

Vierailija
19/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyssä joka kolmas oli valmis hyväksymään etuuksien leikkauksia, vaikka ne alentaisivat omaa elintasoa sopeuttamistoimissa.

Vierailija
20/36 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysavusta ja ulkomaalaisten toimeentulotuesta saa jo mukavasti säästöjä. Pelkkä kehitysapu on jo toista miljardia.

Enää pari miljardia. Leikataan sosiaaliturvasta ja sairaanhoidosta. Puolustusvoimilta ja poliisilta ei ainakaan. Kirjastot voisi tietenkin laittaa maksulliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän