Miksi face ehdottaa kaveriksi exää 10 vuoden takaa?
Meillä ei ole yhtään yhteisiä tuttuja eikä muutenkaan kontaktipintaa toisiimme, emme ole olleet missään yhteydessä toisiimme 10 vuoteen. Silloin oli muutaman kuukauden tapailusuhde, ei viestitelty koskaan messengerissä tms.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Yritin googlata pääseekö face kännykän puhelinnumerodataa nuuskimaan, mutta ei löytynyt englanniksi ainakaan yhtään että pääsisi. Ap
Kännykän asetuksista löytyy kohta mistä voi kytkeä pois päältä niin tahtoessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin googlata pääseekö face kännykän puhelinnumerodataa nuuskimaan, mutta ei löytynyt englanniksi ainakaan yhtään että pääsisi. Ap
Kännykän asetuksista löytyy kohta mistä voi kytkeä pois päältä niin tahtoessaan.
Mistä kohtaa? Minulla on iphone. Kävin katsomassa facebook äpin kohdalta asetuksista ja siinä on kohta salli seuranta. En näköjään ollut sitä sallinut. Onko tuo se kohta vai jossain muualla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ehdottanut ihmisiä, joita olen käynyt stalkkaamassa kerran-pari 10v sitten. Ei ole eikä ole ollut mitään muuta virtuaalista kytköstä näihin (ei yhteystietoja, ei viestihistoriaa).
Sama. Kun liityin faceen, kävin uteliaisuuttani etsimässä jotain ikivanhoja tuttuja, esim. opettajia, jotka eivät mitenkään minua muista. Näitä on sitten tarjottu ~10 vuotta myöhemmin. He eivät takuulla ole käyneet minun profiilissani, ei ole yhteystietoja tai yhteisiä tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on kännykässä face tai mese niin se nuuskii puhelimestasi kaiken. Ja kerran kun se ne tiedot saa niin ei siinä enää auta niitä poistaa, ne on jo siellä netissä yhdistettynä muihin tietoihin.