Mies valittaa kun haluan pitää uima-altaan +25c
Minusta on mukavaa pulahtaa ulkoaltaan puolella pikkupakkasessa ja jos vesi on viileää niin palelee. Ei se nyt kovin mycket vie sähköä.
Kommentit (16)
Ainako ne miehet valittavat? Sano, että teet rahoillasi mitä haluat.
Heitä se sika ulos! Tai jos olet sen elatuksella, ota enemmän poskeen.
Jotkut käy toki avannossakin mutta silti aika sika mies.
Minun vaimoni käy avannossa. Hän hakkaa myös jään aina itse.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut käy toki avannossakin mutta silti aika sika mies.
Haluan avantokokemuksen mutta lämpimässä vedessä. Pihalla oleva osuus altaasta on vain 5x5m.
Ap
No on aika ankeeta. +28 alkaa olla sellainen lämpötila, että viitsii mennä pulikoimaan. En mä nyt sentään kotialtaassa urheile!
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimo ottaa áhŧeríiñ.
Minä ja mun ex eno joka muuten oli sateen jumala niin me ollaan/oltiin sitä mieltä että just 25 plus astetta on lämmintä kun puhutaan uimavedestä. Toista kertaa en käy avannossa. Pyhä maila kutistui netissäkin alle 20ncm. Yleensä se roikkuu ja heiluu säärestä toiseen harmittaa ne mustelmat mutta pyhä maila.
Linnuradan liftarissa kuvaillaan sateen jumalaa. Sille sataa aina. Siis ihan oikeesti aina. Nautittiin auringosta koko viikko ja otettiin me monena päivänä päihteitäkin. Siihen aikaan vain janojuomia. Nooh perjahtaina alkoi pilvistyä. Täti sanoi että kohta sataa ja xxxxxx henkilö tulee.
Niin kävi vettä alkoi sataa kuin esterin sieltä ja muutama minuutti niin enokin ilmestyi näkösälle. Hän oli oikeesti suu auki mikä niin naurattaa? Kun kerrottiin sille niin häntä ei juuri naurattanut. Kertoi kuinka oli nähnyt että aurinko paistaa mutta hänen kohdalla sataa. Me revettiin ihan liikaa, siis niin että sitä ei usko kuin ne ketkä oli paikalla.
Ei ankkalammikon lämmittämiseen juurikaan sähköä kulu.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni hakkaa mut aina itse.
Entä jos sen lämmittää vasta ennen uimista, ajoissa. Vai onko koko ajan uinti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimo ottaa áhŧeríiñ.
Sama ja lisäksi antaa tulla naamalle sekä ATM.
I feel you. En minäkään tajua mitä järkeä on pitää allasta, jossa ei voi kylmyyden takia uida.