Seiska: Kulta-Iida ja Pyhimys puuhastelivat puistossa VIDEO
Kulta-Iida oli sonnustautunut ikoniseen kultamekkoonsa ja Pyhimys räppäsi ylistäviä sanoja naisseuralaisestaan ja otti tämän kainaloonsa.
Video kiertää somessa.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Iida-Vainio-ja-Pyhimys-puuhastelivat-puis…
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Jep, on se jännää kun näitä läskiukkoja pukkaa joka kanavalla. Esim. Herlevi, joka ei pystynyt pudottamaan painoaan eräässä tv-painonpudotusformaatissa. Omassa läskiburgeriohjelmassaan mässyttää ruokaa 24/7, ihme että on vielä elossa. Hämmentävä tapaus on myös tuo ex-pujottelija Palander, joka pitää itseään kaikkien asioiden asiantuntijana ja häärännyt ties missä ulkopuolisissa suhteissa, kun vaimo hoitanut penskat ja firmat. Janne Leskiselläkin paremmat meriitit pujottelussa, eikä ole pöljäillyt asioissaan vastaavalla tavalla kun tämä pikkukalle.
Eihän Palander ja Leskinen mahdu edes samalla aukeamalle, jos menestyksestä alppihiihdossa puhutaan.
Leskisellä muutama ok-sijoitus, mutta Palanderilla palkintopallisijoituksia aika reilusti.
Irstas ja rasvainen keski-ikäinen huohottaja ja lapsellinen tyrkky. Mikä voisikaan mennä pieleen..
Nonni. Nyt mä sit tiedän miltä tuntuu oksentaa vähän suuhunsa.
Pyhimyksellä on ainakin kiva naama vaikka oisikin pientä keski-ikäisen miehen kumpua.
Noh, nyt ainakin tietää, miks Pyhimys niin pahasti puolusti Iidaa, mutta Heljankoa saa varmaan hänestäkin lyödä niin paljon kuin sielu sietää, vaikka olisikin syytön kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, on se jännää kun näitä läskiukkoja pukkaa joka kanavalla. Esim. Herlevi, joka ei pystynyt pudottamaan painoaan eräässä tv-painonpudotusformaatissa. Omassa läskiburgeriohjelmassaan mässyttää ruokaa 24/7, ihme että on vielä elossa. Hämmentävä tapaus on myös tuo ex-pujottelija Palander, joka pitää itseään kaikkien asioiden asiantuntijana ja häärännyt ties missä ulkopuolisissa suhteissa, kun vaimo hoitanut penskat ja firmat. Janne Leskiselläkin paremmat meriitit pujottelussa, eikä ole pöljäillyt asioissaan vastaavalla tavalla kun tämä pikkukalle.
Eihän Palander ja Leskinen mahdu edes samalla aukeamalle, jos menestyksestä alppihiihdossa puhutaan.
Leskisellä muutama ok-sijoitus, mutta Palanderilla palkintopallisijoituksia aika reilusti.
Palander
Pujottelun maailmanmestari ja voitti myös pujottelun maailmancupin
Vierailija kirjoitti:
Eikös muuten Pyhimys yhdistetty aikoinaan sen salakuvaaja Alexin touhuihin. Jotenkin sai itsensä kuiville siitä jutusta, mutta sen jälkeen olen inhonnut koko tyyppiä.
Eikös tää ollut se toinen lihava partasuu, Kasimir? Joka tosin taisi olla syytön.
Vierailija kirjoitti:
Iida on nuori ja varmasti hakee vielä sitä miten jatkossa luo uraansa. Tottakai kaikki julkisuus on hälle hyvästä.
Mutta toi Mikko. Hyi hitto, jotenki ällö tyyppi. Ja miten sillon selitti Veitolan yökylässä kuinka on nähny muiden hyväkskäyttöö musiikkipiirissä ym. Taitaa ite olla pahin perseilijä.
Oikeastiko joku vielä uskoo noiden moraaliposeerausta? Kaikki ne on perseestä ja samanlaisia. Ilmeisesti julkisuus, raha ja jatkuva tarjonta seksistä ajaa ihmisen siaksi ja hän irtoaa todellisuudesta.
Toisaalta Dalai-lamakin suuteli lasta. Mietin, että tekikö sen tarkoituksella, että hänen pyhimyksen sädekehänsä hälvenee?
Onko tuo Iida vähän pyöristynyt, näenkö oikein?
Naamasta on turvonnut Iida. Miksi julkisuuteen pitää päästä tai haluta tissi kuvilla. Ensin oli jääkiekko pelaajat ja niistä siirryttiin artisteihin.
Iida nyt on nuori niin tempaukset ei yllätä mutta hänen ympärillään pyörivät keski-ikäiset ukot kyllä oksettaa.
Mulla piippaa tutka ton Pyhimyksen kohdalla. Ei homo sellainen vaan narsisti tms niljake. Kappale Sattuu on toksisen suhteen käsikirjasta.
Minkä ikäinen tuo Pyhimys on ? Iida ei varmaan haittaa vaikka on ikää ja vähän plösö. Tärkeintä on tuo , että pääsee kuvattavaksi.
Mua vähän säälittää tuo Iida. On aika normaalia tuonikäisenä haluta huomiota ja toisaalta hakea miehiltä hyväksyntää hinnalla millä hyvänsä. Itsekin olin aika antelias nuori aikuinen ja hypin miehestä toiseen. Mutta en ollut julkisuudessa ja aikuistuttuani nuo asiat eivät ole seuranneet minua mihinkään.
Pyhimys ja "urheilutoimittaja" 😝
Iida on varmaan ensikauden Ylen laatu ohjelmassa sinkut panee paljaalla. Ohjelmassa on nuori naisia jotka ovat kokeneet "kovia"
Kuvottava ukko. Kiva juttu vaimolle 🙄
En ole samaa mieltä tästä. Julkisuuden hakeminen vain sen itsensä takia yleensä kertoo narsismista, tai muista mt-ongelmista. Katsokaa vaikka, miten Tuksulle kävi. Kaikki julkisuus ei todellakaan ole hyvästä.
On kyllä Iida hienoon seuraan itsensä saanut, jos kaikki nämä jutut, mitä tästä Pyhimyksestä kiertää netissä salavauvasta ja taustalaulajan hyväksikäytöstä on totta. Tosiaan varsinainen nuorten naisten esitaistelija. NOT.