Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikittömyydestä -Miehet vastatkaa

Vierailija
14.04.2023 |

Miltä nainen saa näyttää ilman meikkiä ,että on teidän mielestä vielä kaunis? Ihmetyttää nämä keskusteut ,kun halutaan saunaan että näkee iman meikkiä. Siellä nyt naama muutenkin punoittaa eikä varmasti kukaan ole kauneimmillaan. Itse olen hirvittävän epävarma kasvojen ihostani ,koska kärsin couperosasta niin kuin varmaan yli puolet suominaisista. Käytän meikkivoidetta tätä peittämään ja suojatakseni ihoani sään vaihteluilta. Muuta meikkiä en käytä ja ihan nätti olen meikkivoiteen kanssa. Mitä tässä meikittömyydessä haetaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa ulkonäköä. N

Vierailija
2/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen näköinen on kiva. Voi sitä meikkivoidetta vähän levittää, jos siitä tulee hyvä olo, mutta kajaalit ja huulipunat tarpeettomia.

Kun näkee vahvasti meikatun naisen, niin lähes 100% voi arvata että ilman meikkiä on ruma kuin demoni.

Se vähempi meikki tai meikittömyys antaa sellaisen kuvan, että ko henkilö näyttää aamulla suht samalta kuin mitä edellisenä iltana.

Näin se ainakin itselle on ilmennyt.

Oma puoliso meikkaa todella vähän ja on kauniimpi niin. Joskus on meikannut juhliin vähän enemmän ja täytyy sanoa, että ihan hirveältähän se meikki hänelläkin näyttää.

Ps. Älkää kertoko hänelle että sanoin näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko se ihastus/rakastuminen sitten siihen saunareissuun jos muuten on jo tykästynyt? Eikö esim.luonne merkkaa mitään?

Vierailija
4/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa naisen, joka on saunapuhtaanakin kaunis.

Vierailija
5/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa ,että kaikki pitkissä suhteissa olevat on nättejä ilman meikkiä. Pakkohan joku muukin tekijä olla. Järkyttää miten paljon ulkonäkö merkkaa miehille. Juuri eronneena tuntuu ettei enää mitään asiaa deittimarkkinoille ,kun vaatimukset kasvanut sillä välin ,kun olin suhteessa.

Vierailija
6/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole hajuakaan miltä meikitön nainen näyttää. Heidän mielestään meikitön on tyyppi, joka on meikannut about tunnin.

Vierailija
7/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, mutta kommentoin tähän silti. Itse olen sitä mieltä, että suuri osa naisista meikkaa aivan liian vahvasti. Kaupungilla (Helsingissä) näkee todella paljon naisia, joilla on vahanaaman näkönen iho ja järjettömät kulmakarvat ja tuhruiset silmät. Itse en pidä tällaista kauniina. En myöskään kokisi kovin kivana ideana vaikka suukotella henkilöä tämmöisen pakkelikerroksen kanssa.

Eli ymmärrän ainakin näiden aspektien puolesta sen, miksi miehet toivovat luonnollisempaa tyyliä.

Vierailija
8/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa ,että kaikki pitkissä suhteissa olevat on nättejä ilman meikkiä. Pakkohan joku muukin tekijä olla. Järkyttää miten paljon ulkonäkö merkkaa miehille. Juuri eronneena tuntuu ettei enää mitään asiaa deittimarkkinoille ,kun vaatimukset kasvanut sillä välin ,kun olin suhteessa.

Kauneus on katsojan silmissä sanotaan.

Ei kaikki miehet näe naisia samalla tavalla kauniina tai ei kauniina. Itse esim en ymmärrä mitä näissä turbohuulipakkelinaamoissa on mikä sytyttää osaa sukupuolestani. Aina tykännyt enemmän sellaisista hippitytöistä.

Vierailija
9/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikissä, kuten monessa muussakin asiassa vähemmän on enemmän.

Vierailija
10/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekonaama, tekohiukset, tekorinnat, tekokynnet, tekohuulet, tekoripset jne... mikähän nykynaisia vaivaa...?

Vierailija
11/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ja viittaa kintaalla randomeiden miesten huuteluihin.

Vierailija
12/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kolahtaa, niin kyllä se kolahtaa sekä meikillä, että ilman. Pelkkiä nyansseja. Toki voi piristää.

Vierailija
13/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole hajuakaan miltä meikitön nainen näyttää. Heidän mielestään meikitön on tyyppi, joka on meikannut about tunnin.

Mihin perustat väitteesi? Kyllä se on äärimmäisen hankalaa meikata salaa vuosia kun asuu saman katon alla. Katsos osa meistä on parisuhteessa.

Vierailija
14/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa, minua ei nainen komenna.

Vierailija
15/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä sanotaan.

Ei kaikki miehet näe naisia samalla tavalla kauniina tai ei kauniina. Itse esim en ymmärrä mitä näissä turbohuulipakkelinaamoissa on mikä sytyttää osaa sukupuolestani. Aina tykännyt enemmän sellaisista hippitytöistä.

Tässä mustavalkoisessa äärilaita-ajattelussa on just se, että ei mielletä naamaa meikatuksi ellei se ole jokin aivan överi turbopakkeli.

Vierailija
16/17 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon ahdistaa tää aihe . Itsellä naama pilattu lääkkeiden ansiosta joka aiheutti tän couperosan. -ap

Vierailija
17/17 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi