Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYLLÄ! Olen sitä mieltä, että Sebastian Tynkkynen on uuden eduskunnan VALOVOIMAISIN kansanedustaja!

Vierailija
14.04.2023 |

Jo muinoin, Big BRotherista lähtien olen ollut sitä mieltä, että tuosta MIEHESTÄ tulee vielä jotain.

Muistan an konttauksen Tuomiokirkon portailla, orjantappurakruunu päässään.

Muistan legendaariset raportoinnit Elokapinallisten tiesuluillta.

Seiskan otsikot Sebastianista ja poikaystävästään.

TULEVAA PRESIDENTTIAINESTA!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyn jättiläinen ,kaikki idi ootit per sut ovat

Vierailija
22/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Rönkä ihmetteli vaali-illassa suu roikkuen Sebastianin suurta äänisaalista "mistä tämä voi johtua?".

Siinä putosi Rönkän pisteet mun silmissä! Ei voi kehua mr uutistenlukijan seuranneen maansa tapahtumia, jos ei tiedä että ST on ainoa erilaisiin tapahtumiin jalkautunut kansanedustaja ja niistä raportoinut.

Joo samaa katsoin minäkin. Rönkä melkein putos tuolilta. Ei tarvi mikään neropatti olla miksi oulu äänesti Sebastiania ja varsinkin nuoret äänioikeuden saaneet. Ehkä oululaisille riitti noi joka päiväiset uutiset lehdissä, kun kolme miestä ja yksi lapsi harrastaa seksiä. Tai kolme harrasti ja yksi otti vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko  katsonut    Sebusta videota,  kun  pieraisun  jälkeen  ulostaa  housuihinsa?

Hyvä ettei kärsi ummetuksesta. Pelkästään hänen youtubekanavallaan on jotain 60 000 tilaajaa. Miksi yksikään vasemmistolainen tai vihreä ei kykene keräämään katsojia omille ajatuksilleen?

Youtube ei ole kovin suosittu sivistyneistön parissa.

Minä tilaan Tynkkystä tehdäkseni hänestä varoittavan esimerkin.

Vierailija
24/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen suosittu homo tämä. Kertonee jotain laajemminkin persujen äänestäjäkunnasta. Onhan sitä uumoiltu.

Vierailija
25/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se valo loistaa? Tyhjän pään läpi vai laajentuneesta aunuksesta

Vierailija
26/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Rönkä ihmetteli vaali-illassa suu roikkuen Sebastianin suurta äänisaalista "mistä tämä voi johtua?".

Siinä putosi Rönkän pisteet mun silmissä! Ei voi kehua mr uutistenlukijan seuranneen maansa tapahtumia, jos ei tiedä että ST on ainoa erilaisiin tapahtumiin jalkautunut kansanedustaja ja niistä raportoinut.

Sebu jalkautuu tavallisten ihmisten keskelle koko ajan ja puhuu asioista niiden oikeilla nimillä. En yhtään ihmettele, että ääniä tuli niin valtava määrä.

Vierailija
27/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko  katsonut    Sebusta videota,  kun  pieraisun  jälkeen  ulostaa  housuihinsa?

Hyvä ettei kärsi ummetuksesta. Pelkästään hänen youtubekanavallaan on jotain 60 000 tilaajaa. Miksi yksikään vasemmistolainen tai vihreä ei kykene keräämään katsojia omille ajatuksilleen?

Youtube ei ole kovin suosittu sivistyneistön parissa.

Minä tilaan Tynkkystä tehdäkseni hänestä varoittavan esimerkin.

Onneksi en kuulu sivistyneistöön joten voin hyvillä mielin katsoa Youtubea, sieltä löytyy paljon mielenkiintoista Suomen politiikasta, matkustelusta, ruoanlaitosta yms. ja se on helpoin tapa tavoittaa kaikki suomalaiset riippumatta koulutus-, tulo- tai ns. sivistystasosta.

Vierailija
28/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia seurannut mediassa tätä kansanedustajaa ja jo kauan sitten ajattelin et tässä olisi ministeriainesta.

Kun hän puhuu selkeällä selkosuomella jostakin asiasta niin hän puhuu siitä asiasta eikä aidanseipäästä.Hän ei selittele eikä kiertele eikä kaartele puheissaan.

Puheet on todella mielenkiintoisia ja asiaan paneutunutta mistä milloinkin puhuu.

Pidän sanansa pitävänä kansanedustajana joka ei anna nousta hattuun kun on vallan kahvassa.

Vierailija
29/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea Tynkkystä on vetää kölinalta kun persuahdistuksessa alkaa perusrelemaan sanomaansa,että he vihaavat erinäköisiä,ja varsinkin lapsiensaantiinjohtamattoman seksinharrastajia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan