KYLLÄ! Olen sitä mieltä, että Sebastian Tynkkynen on uuden eduskunnan VALOVOIMAISIN kansanedustaja!
Jo muinoin, Big BRotherista lähtien olen ollut sitä mieltä, että tuosta MIEHESTÄ tulee vielä jotain.
Muistan an konttauksen Tuomiokirkon portailla, orjantappurakruunu päässään.
Muistan legendaariset raportoinnit Elokapinallisten tiesuluillta.
Seiskan otsikot Sebastianista ja poikaystävästään.
TULEVAA PRESIDENTTIAINESTA!
Kommentit (29)
Voitko kertoa mikä on sun lääkitys?
Matti Rönkä ihmetteli vaali-illassa suu roikkuen Sebastianin suurta äänisaalista "mistä tämä voi johtua?".
Siinä putosi Rönkän pisteet mun silmissä! Ei voi kehua mr uutistenlukijan seuranneen maansa tapahtumia, jos ei tiedä että ST on ainoa erilaisiin tapahtumiin jalkautunut kansanedustaja ja niistä raportoinut.
Oletko katsonut Sebusta videota, kun pieraisun jälkeen ulostaa housuihinsa?
Perus tiktokPersu, jolla ei ole muita ajatuksia, kuin toisten sanomisten mollaaminen, toisten puolueiden ajatusten lyttääminen jne.
Sama energia kehittääjotain omaa eikä kossiskella nuorisoa säälittävillä "jauhotus" ja "servaus" videoilla, voisi olla ihan arvostettavakin tyyppi.
Puheesta ainakin on saanut selvää. Kunhan ei pilaannu toisten politikkojen kaltaiseksi salakielen jauhajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Matti Rönkä ihmetteli vaali-illassa suu roikkuen Sebastianin suurta äänisaalista "mistä tämä voi johtua?".
Siinä putosi Rönkän pisteet mun silmissä! Ei voi kehua mr uutistenlukijan seuranneen maansa tapahtumia, jos ei tiedä että ST on ainoa erilaisiin tapahtumiin jalkautunut kansanedustaja ja niistä raportoinut.
Mitäpä se Rönkä. Iki istuja verorahoilla valtion Ylellä, silmälaputkin, valikoiva tai pakotettu huomiointi, hyvä liksa, eläkejobi, hyvä eläke joskus. Niin ne muutkin kuluneet. Onko kilpailutettu.
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa mikä on sun lääkitys?
Meneppäs sinä ottamaan lääkeesi, on tainnut jäädä välistä.
Mikä ministerinsalkku mielestäsi sopisi Sebulle?
Tässä linkki konttauskuvaan.
E-H-A-N-A-!
https://img.ilcdn.fi/1EifO7zCLuoipUolPYfOXdD3_XY=/full-fit-in/612x0/img…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se Rönkä. Iki istuja verorahoilla valtion Ylellä, silmälaputkin, valikoiva tai pakotettu huomiointi, hyvä liksa, eläkejobi, hyvä eläke joskus. Niin ne muutkin kuluneet. Onko kilpailutettu.
Eiköhän kirjailija Rönkä tulisi toimeen ilman YLEäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ÄÄNESTIN Sebua!
👍
Sebastian edustaa Perussuomalaisten rappiota puhtaimillaan. Onneksi meillä on muitakin isänmaallisia vaihtoehtoja. Toivottavasti kansa herää ennen kuin joutuvat Sebastainin seksiorjan astuttaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut Sebusta videota, kun pieraisun jälkeen ulostaa housuihinsa?
Hyvä ettei kärsi ummetuksesta. Pelkästään hänen youtubekanavallaan on jotain 60 000 tilaajaa. Miksi yksikään vasemmistolainen tai vihreä ei kykene keräämään katsojia omille ajatuksilleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verorahoilla Tynkkynen elää, mussuttaa ja lihoo. Jokos viimeisin viharikossarja on käräjöity?
Näistä aloituksista on nykyään hirveän vaikea sanoa mikä on sarkasmia ja mikä on tosissaan kirjoitettua.