Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KYLLÄ! Olen sitä mieltä, että Sebastian Tynkkynen on uuden eduskunnan VALOVOIMAISIN kansanedustaja!

Vierailija
14.04.2023 |

Jo muinoin, Big BRotherista lähtien olen ollut sitä mieltä, että tuosta MIEHESTÄ tulee vielä jotain.

Muistan an konttauksen Tuomiokirkon portailla, orjantappurakruunu päässään.

Muistan legendaariset raportoinnit Elokapinallisten tiesuluillta.

Seiskan otsikot Sebastianista ja poikaystävästään.

TULEVAA PRESIDENTTIAINESTA!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä aloituksista on nykyään hirveän vaikea sanoa mikä on sarkasmia ja mikä on tosissaan kirjoitettua.

Vierailija
2/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa mikä on sun lääkitys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Rönkä ihmetteli vaali-illassa suu roikkuen Sebastianin suurta äänisaalista "mistä tämä voi johtua?".

Siinä putosi Rönkän pisteet mun silmissä! Ei voi kehua mr uutistenlukijan seuranneen maansa tapahtumia, jos ei tiedä että ST on ainoa erilaisiin tapahtumiin jalkautunut kansanedustaja ja niistä raportoinut.

Vierailija
4/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko  katsonut    Sebusta videota,  kun  pieraisun  jälkeen  ulostaa  housuihinsa?

Vierailija
5/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bling ja valo syttyi 😁

Vierailija
6/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus tiktokPersu, jolla ei ole muita ajatuksia, kuin toisten sanomisten mollaaminen, toisten puolueiden ajatusten lyttääminen jne.

Sama energia kehittääjotain omaa eikä kossiskella nuorisoa säälittävillä "jauhotus" ja "servaus" videoilla, voisi olla ihan arvostettavakin tyyppi.

Vierailija
7/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheesta ainakin on saanut selvää. Kunhan ei pilaannu toisten politikkojen kaltaiseksi salakielen jauhajaksi.

Vierailija
8/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Rönkä ihmetteli vaali-illassa suu roikkuen Sebastianin suurta äänisaalista "mistä tämä voi johtua?".

Siinä putosi Rönkän pisteet mun silmissä! Ei voi kehua mr uutistenlukijan seuranneen maansa tapahtumia, jos ei tiedä että ST on ainoa erilaisiin tapahtumiin jalkautunut kansanedustaja ja niistä raportoinut.

Mitäpä se Rönkä. Iki istuja verorahoilla valtion Ylellä, silmälaputkin, valikoiva tai pakotettu huomiointi, hyvä liksa, eläkejobi, hyvä eläke joskus. Niin ne muutkin kuluneet. Onko kilpailutettu.

Vierailija
9/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ÄÄNESTIN Sebua!

Vierailija
10/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa mikä on sun lääkitys?

Meneppäs sinä ottamaan lääkeesi, on tainnut jäädä välistä.

Vierailija
11/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ministerinsalkku mielestäsi sopisi Sebulle?

Vierailija
12/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se Rönkä. Iki istuja verorahoilla valtion Ylellä, silmälaputkin, valikoiva tai pakotettu huomiointi, hyvä liksa, eläkejobi, hyvä eläke joskus. Niin ne muutkin kuluneet. Onko kilpailutettu.

Eiköhän kirjailija Rönkä tulisi toimeen ilman YLEäkin.

Vierailija
14/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ÄÄNESTIN Sebua!

👍

Vierailija
15/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pekka saa eestä ja takaa 

Vierailija
16/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vitsi

Vierailija
17/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen valopää.

Vierailija
18/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian edustaa Perussuomalaisten rappiota puhtaimillaan. Onneksi meillä on muitakin isänmaallisia vaihtoehtoja. Toivottavasti kansa herää ennen kuin joutuvat Sebastainin seksiorjan astuttaviksi.

Vierailija
19/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko  katsonut    Sebusta videota,  kun  pieraisun  jälkeen  ulostaa  housuihinsa?

Hyvä ettei kärsi ummetuksesta. Pelkästään hänen youtubekanavallaan on jotain 60 000 tilaajaa. Miksi yksikään vasemmistolainen tai vihreä ei kykene keräämään katsojia omille ajatuksilleen?

Vierailija
20/29 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verorahoilla Tynkkynen elää, mussuttaa ja lihoo. Jokos viimeisin viharikossarja on käräjöity?