Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyydytys autossa

Vierailija
14.04.2023 |

Kertokaapa naiset, runkkailetteko autossa?

Usein näkee levähdysalueilla autoja parkissa, joissa nainen istuu yksin autossa.. mitä siellä oikein tapahtuu ;)

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole runkannut autossa, mutta olen sormettanut tyttöystävääni kun hän ajoi (housut nilkoissa) ja minä olin vänkärinä. Oli mukavaa!

N38

Varmasti! Ihana viesti! :)

Vierailija
42/52 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko junassa kukaan leikkinyt itsellään?

Joo mut vain makuuvaunussa.

Vierailija
44/52 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen usein pitkää matkaa, joskus mielessä pyörii seksikin. Saatan kiihottua ja ajellessa hyväillä rintojani. Oikein jos innostun, saatan työntää tyhjän vissypullon alleni jalkojen väliin, siis toki housut jalassa. Kuuntelen aina ajaessa musiikkia, joten vaikkapa hyvän reggaerytmin tahtiin on hyvä pyöritellä lantiota niin että klitta pyörähtelee sitä kovaa pulloa vasten. Joskus laukeamiseen asti. Matka sujuu mukavasti

Vierailija
45/52 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm, haluaisin että joku sormettaisi mua kun ajan

Vierailija
46/52 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm, haluaisin että joku sormettaisi mua kun ajan

Uuu..saisinpa liu'uttaa sormea liukkailla häpyhuulillasi ja klitoriksella 

Vierailija
47/52 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sormettaa minua usein pitkillä automatkoilla. En aja vaan istun vieressä.

Vierailija
48/52 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin lähes viikottain pysähdyn levarille mssturboimaan. Usein hyväilen jo matkalla, mutta varsinainen homma levarilla. 

N44

Vierailija
49/52 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei täysin osu otsikkoon , mutta liittyy aihepiiriin. 

Aikanaan oli ihana tyttöystävä (rouva), jonka kanssa usein käytiin pikaisilla töiden jälkeen. Usein vein hänet sitten munkasta järvenpäähän. Aika usein hän matkan aikana antoi vielä mehevän suikkarin. Ehkä se vaaransi liikenneturvallisuutta, mutta😺🙀👻

Vierailija
50/52 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan etelänmatkoilla silloinen poikaystäväni tykkäsi työntää sormiaan pilluuni esim. paikallisessa taksissa, jos olimme tulossa vaikkapa jostakin diskosta. Yritin peitellä niin laukulla kuin jollakin vaatteellakin, mutta kyllähän se taksikuski varmasti arvasi, mitä siellä takapenkillä touhutaan. 

Vierailija
51/52 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään, jos ajelen yksikseni pitempiä matkoja, masturboin usein samalla kun pysähdyn ostamaan kahvia, jäätelöä tms. Yleensä ihan vain sormin , jonkun kerran jollakin muulla sopivalla esineellä. Kosteuspyyhkeitä mulla on aina autossa. De

Vierailija
52/52 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä runkkaillaan. Treenihosut ja niitten läpi hiplailu on 😈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä