Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen kaunein kesämökki 2023 Official

Vierailija
13.04.2023 |

Taas alkaa ja eka jakso tänään. Ekassa jaksossa näyttää olevan puisia aika moderneja rantamökkejä

Kommentit (934)

Vierailija
881/934 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Hannan kolttu oli kamala! Kankaasta olisi saanut mekon kahdelle ihmiselle. Lisäksi leikkaukset oli jotenkin outoja, ihan kuin jokin moka olisi sattunut?

Jossain ollut, että Hanna on mannekiini jonkin firman mekoille.

Niitähän on ollut hirveästi kun joka kerta uusi asu. Melkein joka kerta.

Sellainen mekko kuin on "mannekiinikin" :D

Vierailija
882/934 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli voittajamökistä mieleen kotiliesi-lehti. Mutta se olikin Avotakka lehti- sisustus.

Aika geneerinen sisustus oli. Ihan ok. Persoona puuttui. Omna susoikki oli se meteoriittimökki. Niin out of the box . Se oli tieteen kuvalehti sisustus :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/934 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo missä oli ne JÄTTIPORTAAT, ??? siis??

Tuo Sipoon mökki vaikutti kivalta meren rannalla.

Sit tää naantalin(ko?) hieno kallis mökki, olikohan Aallon pariskunta voittanu lotossa vai perineet miljoonia millä rouvva saa sisustella vai? Eihän normi perheillä ole varaa tämmöisiin. Ellei sit ole joku vanhanmummonmökki jonka joku puuseppä korjais itte ominkäsin. Turha tommosia on esitellä köyhemmille. Onhan noita luksusmökkejä merenrannalla etuovi pullollaan, nämä ruotsinsuomalaiset eivät päästä tavallisia tv katsojia katomaan niitä koska tietävät olevasna etuoikeutettua porukkaa miljoonaperintöineen ja "jolla onni on se onnen kätkeköön".

Ihan työllään rikastuneet.

Wolt-miljonääri esittelee tv:ssä hulppean kesäparatiisinsa 

4 May 2023 — Wolt-miLjonääri Elias Aalto ja hänen puolisonsa Anu-Kaisa esittelevät hulppean kesämökkinsä Naantalissa Suomen kaunein koti: kesämökit ...

Wolt? Eli repineet miljoonat nälkäpalkalla raatavien selkänahasta...hienoa. 

Tää Wolt tyyppien mökki ei kuulunut joukkoon. Ihan naurettavaa esittää tämmöisiä formaatissa. Nainen sai vaan kehua kuinka itse suunniteli kaiken ja kyttäsi et remppa tehdään oikein. Mä sitäpaitsi luulen et tästä tuli heidän varsinainen asunto loppujen lopuksi eikä kesämökki.

Oliko tämä se pariskunta, jonka nainen hoki koko ajan että tämä on meidän mökkiunelma, ja elämmme täällä mökkiunelmaa

Vierailija
884/934 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmekös tuo voitto oli, kun on sisustussuunnittelijan oma mökki :/ Vähän huijattu olo. https://www.meillakotona.fi/artikkelit/kesamokki-nimelta-bali

Eihän mökin omistajien ammateilla ole mitään väliä. Kaunein mökki voitti kisan, oli oikeasti mökki eikä mikään lasipalatsi.

Vierailija
885/934 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maasdam kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmekös tuo voitto oli, kun on sisustussuunnittelijan oma mökki :/ Vähän huijattu olo. https://www.meillakotona.fi/artikkelit/kesamokki-nimelta-bali

Eihän mökin omistajien ammateilla ole mitään väliä. Kaunein mökki voitti kisan, oli oikeasti mökki eikä mikään lasipalatsi.

Joo ei ole ammatilla väliä mutta Sumari pitää ottaa pois tuomaristosta! Hän suosii kaikkien tuttujensa mökkejä, se on tullut selväksi. Ihmettelin miten kehui voittajan sisustusta joka oikeasti ei ollut ihmeellinen. Vastaavasti taas muita vastaavanlaisia sisustuksia arvosteli negatiivisesti. Hänet pitäisi vaihtaa ja laittaa tilalle joku muu.

Vierailija
886/934 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittajamökki on esitelty aiemmin Avotakassa.

Ai ne on sittenkin aika julkisuuden kipeä pariskunta/perhe.

Näkihän sen jo esittelyjaksosta ja naisen naamasta.

Vierailija
887/934 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin voittajaa koska kuvittelin sinne itseni. Vaikka meikäläisille liian pieni mökki niin silti niin ihana.

Vierailija
888/934 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt Hanna Sumariin tuo itseään liikaa esille. Uusi tuomari voisi tuoda uusia näkökantoja esille.

Vierailija
889/934 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt Hanna Sumariin tuo itseään liikaa esille. Uusi tuomari voisi tuoda uusia näkökantoja esille.

Mä laitan palautetta mtv sivuille et juontajat vaihtoon. Jos ei muita vaihda niin edes Sumari.

Vierailija
890/934 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa kyllästyttää toi Sumari. Antaa hyviä pisteitä aina tutuilleen ja niitä on riittänyt näissä kaunis koti- ohjelmissa. Hänet pitäisi ehdottomasti vaihtaa. Tekohymy joka laitetaan päälle heti kun kamerat käy on ärsyttävä. Hän ei ole niin mukava livenä mitä esittää.

Vuokatti oli paras. Voittaja mökki oli kiva mut sisustus oli jotenkin vanhahtava. Monissa mökeissä oli tuota samaa tyyliä mutta saivat haukut tuomareilta.

Tuomarit vaihtoon. Olisi kiva saada kuulla uusia mielipiteitä. Tämän kauden sanoma oli hurmaava. Sitä jaksettiin viljellä.

Sumari on välillä myös ollut tökerö sitä Siniä kohtaan. Sivuuttanut esimerkiksi hänen sanomia kommentteja taloon liittyen.

Vierailija
891/934 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Hannan kolttu oli kamala! Kankaasta olisi saanut mekon kahdelle ihmiselle. Lisäksi leikkaukset oli jotenkin outoja, ihan kuin jokin moka olisi sattunut?

Mökkejä piti arvostella, mutta Sumarilla oli kyllä rumin mekko, mitä ikinä olen nähnyt. Ja noin lyhyt mekko ei sovi kuuskymppiselle.

Vierailija
892/934 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökkejä piti arvostella, mutta Sumarilla oli kyllä rumin mekko, mitä ikinä olen nähnyt. Ja noin lyhyt mekko ei sovi kuuskymppiselle.

Ehkä Hanna kuvitteli näyttävänsä suloiselta pikkutytöstä? Siinä kuitenkaan onnistumatta. :)

Vierailija
893/934 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, oli aivan hirveä ja todella epäonnistunut. Näytti kyyryltä mummelilta niillä hihoilla. Yleensä hänellä on ihan kivoja asuja, mutta tämä viimeisin mekko oli kerta kaikkiaan kamala. Ehkä ei ihan hänen ikäiselleen kaikki vaatteet aina sovi, yritetäänkö Hannasta leipoa nuorekkaampaa kuvaa kuin mitä hän todellisuudessa on. 

Vierailija
894/934 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, oli aivan hirveä ja todella epäonnistunut. Näytti kyyryltä mummelilta niillä hihoilla. Yleensä hänellä on ihan kivoja asuja, mutta tämä viimeisin mekko oli kerta kaikkiaan kamala. Ehkä ei ihan hänen ikäiselleen kaikki vaatteet aina sovi, yritetäänkö Hannasta leipoa nuorekkaampaa kuvaa kuin mitä hän todellisuudessa on. 

Eikä isot puhvi-hihat jotka oli ommeltu lähes kaulalle ja työntyivät eteen pue minkään ikäistä ihmistä.

Vierailija
895/934 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mun makuun ne 3 mökkiä. En oo katsonut kun sieltä täältä vähän.

Vierailija
896/934 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtolapuutarhamökki olisi ihan pahin painajainen. Mökit vieri vieressä. Kaikkien pitäisi tulla toistensa kanssa toimeen ja touhuta yötä päivää porukalla. Yhteisöllisyys, yök. Oma tupa pitkien välimatkojen päässä muista ihmisistä on parasta mitä voi olla.

naapuri/naapurit lähellä, kokisin turvallisena

Vierailija
897/934 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtolapuutarhamökki olisi ihan pahin painajainen. Mökit vieri vieressä. Kaikkien pitäisi tulla toistensa kanssa toimeen ja touhuta yötä päivää porukalla. Yhteisöllisyys, yök. Oma tupa pitkien välimatkojen päässä muista ihmisistä on parasta mitä voi olla.

Katsoin tänään Kotivinkki 1.6.2022

Otsikolla stadin mansikka Talissa siirtolapuutarhamökki, ihastuin. Toki itse oon nyt paremmassa paikassa, järvi rantasaunoineen, aitta, talo hirsi jne, omaa tosin ei ikioma.

Vierailija
898/934 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein sisutus oli siinä kuivan maan mökissä . Niin rauhallisen oloinen tunnelma välittyi . Ihan kaunis oli voittajakin .

Vierailija
899/934 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naapuri/naapurit lähellä, kokisin turvallisena

Mutta ei voisi ikinä pitää kunnon grillibileitä juomalauluineen. Ja pihakin pitäisi olla kilpailukykyinen muiden mökkiläisten kanssa, ettei tulisi kuiskuttelua selän takana.

Vierailija
900/934 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Sumari ois voinut jäävätä itteään tuttujensa mökeistä? "Ai niin mä oonkin käyny täällä ups". Ssttumalta vaan hän pelailee kavereitaan finaaliin hups.