Maajussille morsian maailmalla 2023 OFFICIAL
Jaksot alkavat tänään.
Mm. Kalastajan vaimon kalastaja itse mukana. Sekä muitakin tarjolla. Mitä mieltä ollaan?
Kommentit (24)
Eikö kukaan seuraa?
Ihanaa että islannittarelle on myös kirjeitä <3. Ja lämmintä huumoria on!
Vierailija kirjoitti:
Asgeir ei halua shoppaajaa
Mahtoiko viitata exäänsä?
Mitä tuo Sinan kysyy kaikilta miksi erositte. Haloo, kuka alkaisi kertomaan kaiken kansan edessä noin henkilökohtaista asiaa.
Olipas pitkästyttävä jakso. Ton Vapun kikatus ja tönkkö Englanti.
Luulen että turkkilainen ei halua luokseen ketään naista.
Kirje-jakson Asgeirin videonainen oli nolo, aiheutti myötähäpeää. Menivät vähän vaikeaksi. Kirje ensin oli parempi.
Miksi nää pitää viedä jonkin Hiton kylmään missä kaikki on nähty moneen kertaan, jonneen Laplandiaan!?!
Miksei viedä saaristoon, Ahvenanmaalle, Etelä-Suomen kauniisiin maisemiin!?!
Asgeir on vielä ihan kiinni exässään. Harmi, on kiva mies muuten😍
Miten varsinkin noi turkkilaisen äijän naiset on ihan jäykkäpa*skoi? Ymmärrän, että siellä on kamerat ja englannin kieli ei välttämättä se sulavin mutta voi apua toi jäykkyys. Näyttää ihan että olis slaagi tulossa. Sama myös norjalaisen miehen naisten kanssa, että tuntuu ettei meinaa saada sanaa suusta kun meinaa pa*ska tulla just samalla hetkellä housuun
Nyt alkaa vasta olla mielenkiintoista! Asgeir varmasti löytää jonkun noista. Yksi jo ihan rakastunutkin <3. Turkkilainen? Hmm, vain yksi sopii hälle ja on se tummempi näistä.
Islantilainen Ann on herttainen.
Italialaispoika ei ehkä löydä rakkautta noista...
Turkkilainen ja italialainen eivät löydä naista tästä porukasta. Asgeir löytää, voi tulla valinnanvaikeuksiakin. Annin toivoisin todella löytävän, mutta epäilen et taida natsata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Sinan kysyy kaikilta miksi erositte. Haloo, kuka alkaisi kertomaan kaiken kansan edessä noin henkilökohtaista asiaa.
Ymmärrän kysymyksen. Jos toinen esimerkiksi syyttää pelkästään eksää erosta, on aika laittaa juoksukengät jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kysymyksen. Jos toinen esimerkiksi syyttää pelkästään eksää erosta, on aika laittaa juoksukengät jalkaan.
Olen eri mieltä. Kyllä syy voi olla usein vain toisessa. Narsisti, pettäjä, alkoholisti, väkivaltainen jne. Joo se löi mua, varmaan myös mun omaa syytä. Niinkö?
Nosto. Jostain syystä turkkilaisesta tulee pelottavat vibat.
Eiköhän tästä sarjasta ole jo paljon altiivisempikin ketju täällä 🤷🏻?
Samaa mietin, mistä löytyy aktiivinen keskustelu? Minusta mielenkiintoinen ohjelma.
Luulen, että Asgeir ottaa Elinan. Muistuttaa olemukseltaan exää.
Se Asgeirin ensimmäinen treffeillä -kävijä on kyllä melko innokas.
Oho ei mitään kommentteja vielä? Myötikset ainakin tästä ensimmäisestä ehdokkaasta, paljasta yläkroppaa ja suomen sönkötystä. Suomalaisen tantan on kai tarkoitus olla jo sulaa valaa tämän italianon edessä.