Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako toista tavata..?

Vierailija
13.04.2023 |

Jouduin perumaan edelliset tapaamiset omien menojen takia. Ehdotin uutta tapaamista, mutta toiselle osapuolelle ei sopinut, eikä hän ehdottanut ajankohtaa jolloin hänelle sopisi. Kun jutellaan, saan kuvan että häntä kiinnostaisi, ei ole kuitenkaan aktiivinen asian suhteen. Kiinnostaakohan häntä edes?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi hän perui?

Vierailija
22/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän ottaa yhteyttä kun nykyisen kanssa loppuu tapailu. Olet tipahtanut varasijalle 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on nähty niin moneen kertaan, perujat siis. Ainakin miehenä nuo on jo niin monesti koettu, että siirryn seuraavaan ekasta perumisesta, ellei nainen itse ole oma-aloitteellisesti ehdottamassa seuraavaa sopivaa ajankohtaa, senkin suhteen olen hyvin skeptinen. Vaikka sulla olis ihan oikea syy ollut perua tapaaminen, niin 9/10 tapauksessa nainen on perunut tapaamisen jonkun paremman sattuessa kohdalle ja jää roikottamaan sitä huonompaa ehdokasta sen varalta, että paremman kanssa ei natsaa.

Mutta Ap perui itse tapaamiset.

Luetun ymmärtäminen.

Vierailija
24/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy

Vierailija
25/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on nähty niin moneen kertaan, perujat siis. Ainakin miehenä nuo on jo niin monesti koettu, että siirryn seuraavaan ekasta perumisesta, ellei nainen itse ole oma-aloitteellisesti ehdottamassa seuraavaa sopivaa ajankohtaa, senkin suhteen olen hyvin skeptinen. Vaikka sulla olis ihan oikea syy ollut perua tapaaminen, niin 9/10 tapauksessa nainen on perunut tapaamisen jonkun paremman sattuessa kohdalle ja jää roikottamaan sitä huonompaa ehdokasta sen varalta, että paremman kanssa ei natsaa.

Mutta Ap perui itse tapaamiset.

Luetun ymmärtäminen.

Niin. Ap ainakin yrittänyt tavata ja ehdottaa toista aikaa.

Vierailija
26/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pan3 si7ä

Vierailija
27/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavanlainen tilanne. Tullut siihen tulokseen, että naista ei kiinnosta. Yli 2 kuukauteen ei ole hänestä mitään kuulunut. Oltiin aikoinaan todella ihastuneita toisiimme.

Vierailija
28/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavanlainen tilanne. Tullut siihen tulokseen, että naista ei kiinnosta. Yli 2 kuukauteen ei ole hänestä mitään kuulunut. Oltiin aikoinaan todella ihastuneita toisiimme.

Auts.

Vierailija
29/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tällainen kylmää-kuumaa pelaaja, eli kun sinulle sopii, hänelle ei sovikaan. Kun otat etäisyyttä, hän osoittaa kiinnostusta. Kun kiinnostut uudestaan, hän menee kauemmas.

Tällaisilla usein monia samalla tavalla pelattavia uhreja käsittelyssä samaan aikaan.

Ja sitten valitaan se parhain päältä ja toiset jäävät odottelemaan lopunikäänsä.

Vierailija
30/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Omituista. Nyt ollut jo muutamina päivinä tismalleen samanlaisia aloituksia joita itse voisin kirjoittaa. Suoraan kuin omasta elämästä.

Vierailija
31/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cause you're hot and you're cold, you're in and you're out

Vierailija
32/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You're up and your down

Vierailija
33/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You're up and your down

Youre :D

Vierailija
34/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tällainen kylmää-kuumaa pelaaja, eli kun sinulle sopii, hänelle ei sovikaan. Kun otat etäisyyttä, hän osoittaa kiinnostusta. Kun kiinnostut uudestaan, hän menee kauemmas.

Tällaisilla usein monia samalla tavalla pelattavia uhreja käsittelyssä samaan aikaan.

Ja sitten valitaan se parhain päältä ja toiset jäävät odottelemaan lopunikäänsä.

Tai ei valita ketään, vaan pelataan loppuelämä tätä. Jotkut pelaa vaan pelaamisen takia, koska tunne-elämä sellainen että tunteista löytyy vain viha ja vahingonilo.

Vierailija
35/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä. Et menetä mitään.

Vierailija
36/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri tällainen tilanne. Perumisia. Kysyin haluaako nähdä, vastasi että haluaa. Nyt toista viikkoa sovitaan aikoja. Itse haluan nähdä, eikä minulla ole mitään toista. Haluan vain tuon yhden naisen. Kyllä vähän itselläkin on usko koetuksella.

Ikää on sen verran, että pelailu ei kiinnosta enkä ole ikinä ymmärtänyt sitä.

Jos toisen ominaisuudet kohtaa laajemmin, silloin kannattaa panostaa siihen yhteen.

Segsiä olisi tarjolla useammasta paikasta, mutta en halua niitä. Haluan tämän yhden ja ehkä hyvän parisuhteen, mutta haluan tutustua rauhassa, etten mene parisuhteeseen pelkän oman mielikuvan takia.

Vierailija
37/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri tällainen tilanne. Perumisia. Kysyin haluaako nähdä, vastasi että haluaa. Nyt toista viikkoa sovitaan aikoja. Itse haluan nähdä, eikä minulla ole mitään toista. Haluan vain tuon yhden naisen. Kyllä vähän itselläkin on usko koetuksella.

Jos toisen ominaisuudet kohtaa laajemmin, silloin kannattaa panostaa siihen yhteen.

Segsiä olisi tarjolla useammasta paikasta, mutta en halua niitä. Haluan tämän yhden ja ehkä hyvän parisuhteen, mutta haluan tutustua rauhassa, etten mene parisuhteeseen pelkän oman mielikuvan takia.

Miksi seksistä puhutaan nykyään segsinä?

Vierailija
38/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy.

Vierailija
39/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksistä puhutaan nykyään segsinä?

Varmaan ajatteli, että on sana joka ei mene läpi tekstissä.

Vierailija
40/42 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli hetki sitten sama tilanne. Ehkä 3kk sitten. Lopulta selvisi, että kummatkin meistä luuli ettei toista kiinnosta. Nyt aloimme seurustelemaan (vasta toinen viikko takana). 😄