AKATEEMINEN: mikä on palkkasi tällä hetkellä? Millaista työtä teet?
Omani vain reilut 2700 ja miestäni kipurajoilla. Yksityinen ala, iso yritys.
Kommentit (92)
tutkijanuran alkupäässä, mutta ei ihan alussa.
paska palkka, mutta työstä tykkään
Opettajana ammattikorkeakoulussa, koulutuksena filosofian tohtori. Työkokemusta 10 vuotta.
Eipä ole ikävä tutkija-ajan palkkoja (1690 €/kk) tai yliopiston palkkoja muutenkaan (esim. lehtorina mulla oli palkka noin 2350 €/kk)...
Siistiä toimistotyötä, aivoja pitäisi käyttää, asiakaspalvelua. Töissä valmistumisen jälkeen alle puoli vuotta nyt.
4650e/kk
valmistunut n 10 vuotta sitten
valmistumisen jälkeen yhteensä n 6 vuotta äitiys- ja hoitovapaalla, työkokemusta n 4v
peruspalkka 2600, lisäksi lisiä 0-500 euroa kuussa
Riippuen kuukauden bonuksista.
Yhteyspäällikkönä mainostoimistossa, ei pk-seudulla.
yksityisellä sektorilla 3700 e/kk
kuukausipalkka on 4250e/kk. Olen kasvatustieteiden maisteri ja toimin henkilöstönkehittämistehtävissä.
Asiantuntijatehtävissä valtiolla. Ei juuri nouse. Haku päällä.
aloitteleva tekninen kirjoittaja (muuta alan kokemusta pari vuotta), palkka 1900 e, koulutus FM (kielet)
2600 e plus satunnaiset ylitunnit. 8 v työkokemuksella. Luokanopettaja aineenopettajan pätevyydellä höystettynä.
t. lehtorien tytär ja vaimo
Jos olisin äidinkielen ja kirjallisuuden lehtori ja mulla olis kaikki määrävuosikorotukset yms, palkka olisi samalla tuntimäärällä vielä melkein tonnin suurempi. Kun tekee paljon duunia (eli paljon ylitunteja opetusvelvollisuuteen nähden + muita tehtäviä, joista maksetaan), niin kyllä siitä ihan kohtuullinen korvauskin maksetaan. Ja vaihtoehtojahan ei ole: jonkun ne kurssit on pidettävä, vaikka itse ehkä haluaisikin enemmän vapaa-aikaa ja vähemmän palkkaa.
henkilöstöpäällikkö, yksityisellä, 4700 e/kk
2170 euroa + ikälisä 101 euroa kuussa!
tohtorin koulutus, dosentti