Voisitko rakastua mieheen jonka tulot ovat alle 2000 euroa kuukaudessa?
Nettona. Seurustelisitko miehen kanssa vakavissaan? Perustele.
Kommentit (103)
Jos sä voit päättää sen asian, niin se ei ole rakkautta. Oli tulot sitten euron tai miljoonan
Edelleen, se ei johdu sun palkastas, koulutuksestas, pituudestas tai siitä että sun silmät on viisi milliä liian lähekkäin. Sun luontees vaan on luotaantyöntävä.
Vierailija kirjoitti:
No,nyt on kyllä niin tyhmä aloitus 🤮
Näin on. Kyllähän jokaisen pitäisi jo tietää etteivät naiset voi rakastua mieheen jolla ei ole tarpeeksi korkea palkka.
Harvemmin tutustumisvaiheessa on perehtynyt miehen palkkatasoon. Millä perusteella esität tämän kysymyksen? Rakastuminen ei ole tahdonkysymys.
Minulle on ihan sama mitä mies ansaitsee kunhan elättää itsensä ja asiat muutenkin kunnossa. Eikä siis odota minulta mitään rahallista tukea.
Ainoa ongelma jos isot tuloerot, niin hankala tietty toteuttaa yhteisiä matkoja ja sen sellaista, jos toinen kaikki ajan p.a.
Minulta onnistui helposti. En tiennyt tuloista (enkä juuri mistään muustakaa) mitään, kun rakastuin. Näin vain komean ulkonäön, kauniit silmät ja hurmaavan olemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Kyllähän jokaisen pitäisi jo tietää etteivät naiset voi rakastua mieheen jolla ei ole tarpeeksi korkea palkka.
Tämä on hieman sama asia kuin pituus naisille, miehellä pitää olla vähintään yhtä suurin tai suurempi palkka kuin naisella, koulutuksenkin täytyy olla korkeampi tai samalla tasolla. Ja eikä siinä mitään, tokihan vaatia saa, mutta ei musta valkoiseksi vänkäämällä muutu.
Olen niin tehnyt kolmekin kertaa. Kaikki nuo suhteet kesti moninkertaisesti pitempään, kun se yli 5000 e (bruttona) tienaavan autollisen, omakotilallisen miehen kanssa. Siinä olisi ollut itselle huomattava elintason nousu, mutta mitä hittoa tekisin hyvällä elintasolla, jos miehen pää on tyhjää täynnä.
Aina on naisia, joille miehen status ja varallisuus on tärkeintä, siinä missä miehiä, joille naisen edustuksellinen ulkonäkö ja kyky tyydyttää miehen seksuaalisia tarpeita on tärkeintä.
Väitän kuitenkin enemmistön ihmisistä, sukupuoleen katsomatta, arvostavan jonkinlaista henkistä yhteyttä, kemiaa ja luotettavuutta kumppanilta pinnallisia/taloudellisia meriittejä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hieman sama asia kuin pituus naisille, miehellä pitää olla vähintään yhtä suurin tai suurempi palkka kuin naisella, koulutuksenkin täytyy olla korkeampi tai samalla tasolla. Ja eikä siinä mitään, tokihan vaatia saa, mutta ei musta valkoiseksi vänkäämällä muutu.
Jaa, olin pitkään parisuhteessa miehen kanssa jolla oli alempi koulutus ja pienempi palkka eikä pituuttakaan paljoa enemmän kuin itsellä.
Mikään näistä ei ollut eron syynä. Ja olen itse asiassa on tykännytkin myös lyhyistä miehistä.
Toki on naisina joille pituus tai lompakon paksuus ovat tärkeitä ja miehiä joiden vaatimuksena on missimittat.
Mutta yllätys yllätys, meitä on moneen junaan tässäkin asiassa.
Joo, jos hierot silloin tällöin mun hartioita ja keität kahvia aamulla, kun on vapaapäivä.
Voin tehdä eväät niin voidaan mennä ulos piknikille.
Perseaukisina opiskeluja vasta aloittavina menimme naisimiin eikä tulevista tuloista ollut mitään haisuakaan. Saman kivan ihmisen kanssa ollaan 30 vuotta myöhemmin edelleen. Ei olla rikkaita eikä ole omaisuutta, mutta eipä ole velkaakaan.
Voisin, jos olisi muuten mieleinen.
Voisin seurustella, mutta miehellä täytyisi olla selkeä suunnitelma miten tulevaisuudessa tienata enemmän.
En mielelläni, koska tiedän mitä on olla persaukisen kanssa. Olen ollut sellaisen kanssa, jonka tulot alle 2000€ kk eikä siinä kaikki. Aivan järkyttävä käytös oli myös noina aikoina ja trust me ei ole subjektiivinen näkemys.
Tienasin itse tuolloin enemmän.
Niin eli en minäkään pelkästä rahasta välitä, tosin tuossa oli jo takana pitkä taival yhdessä. Mies vaan ei oikein muista noita aikoja. Nyt tienaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat, no nyt on harvinaisen tyhmä vastaus.
En edes katso köyhiin päin ja työväki saa minut voimaan pahoin. Olen Sanna.
Vierailija kirjoitti:
En mielelläni, koska tiedän mitä on olla persaukisen kanssa. Olen ollut sellaisen kanssa, jonka tulot alle 2000€ kk eikä siinä kaikki. Aivan järkyttävä käytös oli myös noina aikoina ja trust me ei ole subjektiivinen näkemys.
Tienasin itse tuolloin enemmän.
Niin eli en minäkään pelkästä rahasta välitä, tosin tuossa oli jo takana pitkä taival yhdessä. Mies vaan ei oikein muista noita aikoja. Nyt tienaa enemmän.
....ja käyttäytyy paremmin paitsi joku voisi kyllä ihmetellä mitä se on sit joskus ollut jos nyt hyvin.
Miksi miehen tulot ovat noin pienet? Jos on esimerkiksi opiskelija tai sairaus niin on ymmärrettävä tilanne. Jos os elämäntapatyötön niin ei kiitos.
Vaimoni netto on 1400€/kk sillä pärjää hyvin ja kaikista mukavinta on ettei tuolla palkalla tarvitse olla paljoa töissä jaa aikaa rakastamiseen.
Itsekin olen köyhä ja netto vähän päälle 2000€/kk hyvin tullaan toimeen kun osaa raha-asiansa hoitaa molemmat.
Matkustellaan ja mistään ei tarvitse säästellä.
En ole koskaan rakastunut rahoihin, joten tietysti voisin.
Perustelu: raha ei ole lämmin, elävä eikä hauska. Mies on parhaimmillaan tätä kaikkea.