Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko rakastua mieheen jonka tulot ovat alle 2000 euroa kuukaudessa?

Vierailija
13.04.2023 |

Nettona. Seurustelisitko miehen kanssa vakavissaan? Perustele.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on väliaikainen tilanne niin voisin kyllä. Mutta en myöskään halua sellaista elämäntyyliä, jossa joudun jatkuvasti köyhäilemään tai kustantamaan toisen menot. 

Vierailija
42/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No,nyt on kyllä niin tyhmä aloitus 🤮

Realistinen aloitus, johon naiset vastaavat tekopyhästi. 

Mielellään ajattelisin, että turha aloitus, mutta eihän se ole. Se vain kertoo miten ikävä on totuus naisista.

M42

Aloitus ei ole lainkaan turha, vaan hyvinkin ajankohtainen kun elinkustannukset ovat nousseet. Mitä pienemmät ovat tienestit on eläminenkin ankeaa vaikka kuinka säästäisi. Rakkaus on tärkeää, mutta on ajateltava myös oikeaa elämää. 5000e nettona käteen tienaava mies. M35

Minäpä tienaan 5000€/kk bruttona käteen, hä hää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä rakastua mieheen jolla alle 2000 euron tulot, jos olisin nainen.

Ja hetero.

Vierailija
44/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Kyllähän jokaisen pitäisi jo tietää etteivät naiset voi rakastua mieheen jolla ei ole tarpeeksi korkea palkka.

Tämä on hieman sama asia kuin pituus naisille, miehellä pitää olla vähintään yhtä suurin tai suurempi palkka kuin naisella, koulutuksenkin täytyy olla korkeampi tai samalla tasolla. Ja eikä siinä mitään, tokihan vaatia saa, mutta ei musta valkoiseksi vänkäämällä muutu.

Höpöhöpö, tunnen tästä monta poikkeusta. Exäni oli pelkkä ylioppilas ja tienasi puolet vähemmän, itsellä ylempi korkeakoulututkinto ja hyvät tulot. Minä näen sen niin, että minun ei tarvitse katsoa miehen tuloja, koska minulla on varaa kustantaa haluamani elintaso itsekin.

Vierailija
45/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja rehellinen, en voisi. Jos miehellä olisi noin pienet tulot joutuisin eläkkeelläkin kustantamaan ja nekin menojaan, ei kiitos. Miehellä pitää myös olla omistusasunto eikä se saa olla kerrostalossa, inhoan kerrostalolääviä.

Vierailija
46/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Lähtökohtaisesti turha kysymys. Kaikki Suomen alle 2000e/kk tienaavat miehet eivät ole sinkkuja ja siinä on kaikki mitä tän ketjun tiimoilta tarvitaan infoa.

Tämä. Osa noista on jopa selvästi parempituloisen kumppanin kanssa. Jos on muut speksit kunnossa, niin ei raha ole este. Tai onhan se, jos oma naismaku käsittää pelkät gold diggerit ja kaikki muut naiset on yäk.

Vierailija
47/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkaa tärkeämpää on miehen persoona ja asenne elämään.

Mieluummin kiva ja "köyhä" kuin röyhkeä ja rikas :)

Kiva ja rikas on sit vaan ekstraa enkä sitäkään odottaisi itselleni vaan ennemmin mahdollisille yhteisille lapsille.

Rikas ja mukava on parhain vaihtoehto. :) Valittava köyhä taasen surkein.

Vierailija
48/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes katso köyhiin päin ja työväki saa minut voimaan pahoin. Olen Sanna.

Minä taas rakastan katsella köyhiä ja työväki saa minut hymyilemään typerän ylimielisesti. Olen Petteri.

Vierailija
49/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realistinen aloitus, johon naiset vastaavat tekopyhästi. 

Mielellään ajattelisin, että turha aloitus, mutta eihän se ole. Se vain kertoo miten ikävä on totuus naisista.

M42

Aloitus ei ole lainkaan turha, vaan hyvinkin ajankohtainen kun elinkustannukset ovat nousseet. Mitä pienemmät ovat tienestit on eläminenkin ankeaa vaikka kuinka säästäisi. Rakkaus on tärkeää, mutta on ajateltava myös oikeaa elämää. 5000e nettona käteen tienaava mies. M35

Minäpä tienaan 5000€/kk bruttona käteen, hä hää!

Niin varmaankin kuvitelmissasi tienaat. Tiedätkö brutto- ja nettopalkan eroa?

Vierailija
50/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että voisin, joutuisin elämään kurjuudessa. Onneksi ei tarvitse kun vakituinen pitkä suhde varakkaan kanssa.

Vierailija
51/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Lähtökohtaisesti turha kysymys. Kaikki Suomen alle 2000e/kk tienaavat miehet eivät ole sinkkuja ja siinä on kaikki mitä tän ketjun tiimoilta tarvitaan infoa.

Tämä. Maa on täynnä pariskuntia joissa mies tienaa alle 2000.

Täysin imbesilli aihe.

Missä työssä yleensä voi tienata alle 2000?

Vierailija
52/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen lopputulokseen että vakikumppanin pitää olla hyvätuloinen. Posteljoonin kotikäynnit sitten erikseen, mutta kumppani ei saa tienata alle 2k€.

N36

Vierailija
53/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei niillä rahoilla paljon lomamatkoja tehtäisi. En ala ukkoa elättämään.

Vierailija
54/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut työtön mies, opiskeleva mies, ok tienaava mies, hyvin tienaava mies.. eipä sillä palkan määrällä ole merkitystä meikäläiselle koskaan. Ihan muut piirteet on oleellisia.

Vierailija
55/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin imbesilli aihe.

Suurimmasta osasta duunari hommia.

Vierailija
56/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tällä hetkellä köyhä, mutta opiskelen ja teen todella paljon töitä sen asian eteen, että pääsen pois köyhyysloukusta. Voisin kyllä seurustella toisen köyhän, kunnianhimoisen henkilön kanssa. Sellainen kumppani, jolla taas on täysin erilainen maailmankatsomus kuin minulla ja aikoo olla köyhä koko lopun elämäänsä ei ole minua varten. 

Vierailija
57/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan rakastunut rahoihin, joten tietysti voisin.

Perustelu: raha ei ole lämmin, elävä eikä hauska. Mies on parhaimmillaan tätä kaikkea.

Tärkein kysymys: Minkälaiset tulot niillä miehillä on ollut, joihin olet rakastunut? 

Vierailija
58/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin tutustumisvaiheessa on perehtynyt miehen palkkatasoon. Millä perusteella esität tämän kysymyksen? Rakastuminen ei ole tahdonkysymys.

En ole noin tyhmä. Jo suojeluvaistoni kertoo onko mies minulle sopiva kaikinpuolin ja kokonaisuus sisältäen omaisuuden ja persoonallisuuden ratkaisee. Mies ilman käytöstapoja, tunteita ja rahaa on no go.

Vierailija
59/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaa tärkeämpää on miehen persoona ja asenne elämään.

Mieluummin kiva ja "köyhä" kuin röyhkeä ja rikas :)

Kiva ja rikas on sit vaan ekstraa enkä sitäkään odottaisi itselleni vaan ennemmin mahdollisille yhteisille lapsille.

Rikas ja mukava on parhain vaihtoehto. :) Valittava köyhä taasen surkein.

Tämä juuri, miksi jotkut väittävät, että köyhät olisivat mukavampia kuin rikkaat? Olen tavannut elämässäni paljon köyhiä, jotka ovat ilkeitä ja pahantahtoisia.

Vierailija
60/103 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin imbesilli aihe.

Suurimmasta osasta duunari hommia.

Kerrotko esimerkin.