Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään poksahtaa shampanjapullo! Asuntolaina maksettu!

Vierailija
13.04.2023 |

Viimeinen asuntolainan lyhennys meni tänään ja tässä nyt ihmettelemme kuinka hyvä tulee taloudellinen tilanteemme olemaan tästä eteenpäin! Lyhennysten verran jää enemmän käyttöön tästä eteenpäin! Ihan mahtavaa!

Onko muita joilla lainat maksettu? Miten on muuttanut elämää kun rahaa jää huomattavan paljon enemmän käteen?

Sijoituksiin toki tulee menemään enemmän mutta eiköhän tuosta riitä ihan elintason korottamiseenkin aika reilusti!

Kommentit (324)

Vierailija
21/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako sijoitusasuntoa tai mökkiä saati uutta autoa. Sijoittakaa suurin osa ja nauttikaa lopuilla elämästä.

Vierailija
22/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että parin vuoden sisään tulee katto-ja ikkunaremontti ja sitten Ap:llä on taas lainaa😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui talvella asuntolaina. Nyt ollaan vähän ihmeissämme, että mihin työnnetään ylimääräiset 1500 euroa kuussa. :) Kyllä kannatti ostaa oma. Ainakin toinen auto vaihdetaan ja matkustellaan.

Vierailija
24/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ostako sijoitusasuntoa tai mökkiä saati uutta autoa. Sijoittakaa suurin osa ja nauttikaa lopuilla elämästä.

Sijoittakaa siis rahastoihin ja osakkeisiin

Vierailija
25/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Olen iloinen puolestanne.

Vierailija
26/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että parin vuoden sisään tulee katto-ja ikkunaremontti ja sitten Ap:llä on taas lainaa😆

Paitsi kun ei ole asuntolainaa, vuodessa parissa jää melkoisesti säästöön ja silloin ei pikkuremontit haittaa ja nehän nostavat talon arvoa. :D

Vierailija
27/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui lyhennys ja jää 1400 euroa kuussa enemmän käteen. Jäi sitä aiemminkin, mutta nyt tuon verran enemmän. Sopivassa suhteessa osakkeisiin ja itseensä. :D Rikastumista ei voi estää.

Vierailija
28/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin asuntolaina taisi olla 6 vuotta. Olen uusinut lainat säännöllisesti tai ainakin neuvotellut paremmat ehdot vähintään 2 vuoden välein. Nyt en saanut enää sovittua parempia ehtoja, joten maksoin lainan kokonaan pois. Tätä asuntoa vasten minulla on ollut yhteensä 8 eri lainaa. Olen asunut tässä 8 vuotta. Parhaillaan asuntoa vasten ollut 3 lainaa yhtä aikaa (2 sijoituslainaa ja asuntolaina).

Vierailija
29/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Tietenkään ei voi olla toisen puolesta mielissään.  Ainahan pitää jotain ikävää löytää.

Vierailija
30/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tulossa mitään suuria remontteja seuraavan 10v aikana. Tuollaiset tietty asuntoa hankkiessa tutkitaan tarkasti.

Vierailija
31/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ette nyt sairastu esim syöpään.

Ei prkl! Kyllä suomalaiset on oikeasti paska kansa!!

Vierailija
32/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh, meillä vielä 4 vuotta jäljellä, noin 1000€ kuussa maksellaan myös. Odotus on kyllä kova!

Vierailija
33/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laina on ollut maksettuna jo vuodesta -94.

Vierailija
34/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitusta. Mun asuntolainan maksuaikaahan on jäljellä jotain 20 vuotta.

Vierailija
35/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sitä syöpää on sairastaa, kun ei ole velkaa !

Vierailija
36/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sain lainan maksettua muutama kuukausi sitten. En kehdannut oikein kertoa kenellekään kun monilla tuntuu menevän taloudellisesti niin huonosti tällä hetkellä. Onhan tää ollut ihanan huoletonta. Pari tonnia jää säästöön joka kuukausi. Keittiöremontin aion teettää piakkoin.

Vierailija
37/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt aloitusta. Mun asuntolainan maksuaikaahan on jäljellä jotain 20 vuotta.

Mikä siinä oli vaikeaa ja miten liittyy siihen että sinä vielä omaasi maksat?

Vierailija
38/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa meilläkin. 6v näillä näkymin vielä maksettavaa, mutta kyllä se aikoinaan tehty päätös oman ostamisesta tuntuu aina vain paremmalta päätökseltä mitä lähempänä maaliviiva häämöttää. 1200€ makselemme kuussa.

Vierailija
39/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily omalla mökillä on ikuinen työmaa. Haravointia, mettätöitä, puiden pilikkomista, lumenluontia talvella, maalaamista, remonttia...

Vierailija
40/324 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#BÖLLIS kirjoitti:

Mökkeily omalla mökillä on ikuinen työmaa. Haravointia, mettätöitä, puiden pilikkomista, lumenluontia talvella, maalaamista, remonttia...

Ei nuita ole itse mikään pakko tehdä, aina voi palkata jonkun muun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan