Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen taas huomasi kuinka välinpitämättömiä koiranulkoiluttajat ovat

Vierailija
13.04.2023 |

Vuoden ensimmäinen kaunis päivä meni piloille kun koiranpaskaa oli joka paikassa. 😡

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pariinkin otteeseen nähnyt IHMISEN (miehen) paskovan kävelytien reunaan. Lenkkeilykamat päällä. Ilmeisesti hätäpaska yllättänyt. Eli ei ne kaikki ole koirien paskoja.

Ihanat näyt sulla 😂

Vierailija
42/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakantumppien, kaljatölkkien ja muun roskan viskelijät pääsi taas vauhtiin syyllistämään muita lajeja ihmiskunnan aiheuttamasta maailman tuhoutumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä

T. Koiranomistaja, joka kerää koiransa kakat

Ps. Ei ole niin vaikeeta

Vierailija
44/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten, kun oli vielä jäässä kävelytiet niin oli jännittävää liikkua, ettei vaan liukastu ja kaadu paskojen päälle.

Siitä mä oon erittäin iloinen, että tiet aurataan niin ne ei talvi aikaan häärää loputtomiin maassa. Nyt kun tiet ovat jo kuivia niin noi paskat eivät noin vain katoa maasta. "Kivat" myös kaikista ruskeista vesistäkin.

Vierailija
45/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas usein huomaan, kuinka ihmiset kiltisti kykkivät perse pystyssä noukkimassa koirulin kakkaa pikku pussukkaan.

Vierailija
46/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks asun maalla niin saa koirat paskoa mihin lystää, kukaan ei uikuta ja valita.

Vierailija
47/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koreassa kuulemma koiraakin marinoidaan varsin taitavasti.

Vierailija
48/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se AV tarkoittaakaan?

Vierailija
49/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks asun maalla niin saa koirat paskoa mihin lystää, kukaan ei uikuta ja valita.

Onpa se kiva sitten kun myyräekinokokki -mato leviää ja marjat saastuu.

Vierailija
50/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranulkoiluttajat eivät kuitenkaan ole välinpitämättömyydessään ja itsekkyydessään mitään verrattuna tupakoitsijoihin ja moottoripyöräilijöihin. Aikuiset ihmiset savuttavat paskanhajuista pötköä onnellinen idiootin ilme naamalla. Kevään tullen samat apinat pöristelevät moottoripyörillään välittämättä metelistä ja muiden turvallisuudesta.

Vierailija
51/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas usein huomaan, kuinka ihmiset kiltisti kykkivät perse pystyssä noukkimassa koirulin kakkaa pikku pussukkaan.

Joo se on oma operaationsa, kun mun koira kapuaa yleensä johonkin penkkaan. Sit samaan aikaan kun kyykin siellä, joku tulee oman koiransa kanssa ja mun labris ilahtuu eli haluaisi kiskoa mut sinne toisen koiran luo siinä kuitenkaan onnistumatta, vaikka mulla toisessa kädessä koira ja toisessa se pussi ja homma kesken.

Ei kivaa hommaa mutta en yhtään tykkää siitä että kukaan niitä paskoja jättää muitten harmiksi, en siis itsekään tee niin.

Vierailija
52/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt eniten sitä, että mikä saa ihmiset paskattamaan koiraansa hiihtoladulle. Vieressä kun olisi metsää kilometritolkulla ja siellä monenlaisia polkuja, ja omiakin voisi tallat.

Vierailija
53/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tulee vahvan liioittelun maku kun näitä kommentteja lukee. Minä en nimittäin ole koskaan nähnyt kävelyreiteillä koiran ulosteita, kyllä niitä siellä pientareilla näkyy mutta ei ne sieltä kenenkään kengänpohjiin hyppää itsestään. Ellette sitten tarkoituksella käy sotkemassa jalkineitanne paskaan, jotta saatte syyn vinkua AV-palstalla.

Täälläpäin kävelytiet aurataan vaan puoliksi, jolloin keskelle kävelytietä jää lumivalli ja siihen on joidenkin koiranomistajien mielestä sopivaa jättää läjä muidenkin ihailtavaksi. Kumma kyllä lumi sulaa vallinkin puolelta, mutta paska ei haihdu sen mukana vaan jää nimenomaan keskelle kävelytietä. Ja kun niitä siihen koko talven kerääntyy, näin keväällä on sotku jo melkoinen.

Vierailija
54/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa se kiva sitten kun myyräekinokokki -mato leviää ja marjat saastuu.

Voihan kyynel sentään!

Empä oo 10v aikana ainuttakaan marjastajaa näillä seuduin nähny.

Pitääkö koiran paskat metästäki alkaa keräileen pois?

Kyllä on ihmeen koiravastainen maa tämäkin.

Vierailija
55/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tulee vahvan liioittelun maku kun näitä kommentteja lukee. Minä en nimittäin ole koskaan nähnyt kävelyreiteillä koiran ulosteita, kyllä niitä siellä pientareilla näkyy mutta ei ne sieltä kenenkään kengänpohjiin hyppää itsestään. Ellette sitten tarkoituksella käy sotkemassa jalkineitanne paskaan, jotta saatte syyn vinkua AV-palstalla.

Täälläpäin kävelytiet aurataan vaan puoliksi, jolloin keskelle kävelytietä jää lumivalli ja siihen on joidenkin koiranomistajien mielestä sopivaa jättää läjä muidenkin ihailtavaksi. Kumma kyllä lumi sulaa vallinkin puolelta, mutta paska ei haihdu sen mukana vaan jää nimenomaan keskelle kävelytietä. Ja kun niitä siihen koko talven kerääntyy, näin keväällä on sotku jo melkoinen.

Meilläpäin ei onneksi olla noin nuukia että vain puoliksi tiet aurataan. Asutko Laihialla?

Alkaa mennä jo pahasti selittelyksi.

Vierailija
56/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt eniten sitä, että mikä saa ihmiset paskattamaan koiraansa hiihtoladulle. Vieressä kun olisi metsää kilometritolkulla ja siellä monenlaisia polkuja, ja omiakin voisi tallat.

Hiihtäjät ne paskoo ladulle, eihän hiihtoladuille saa koiria viedä eikä siellä suvaita kävelijöitä. Siitä pitävät huolen laturaivotautiset hiihtäjät.

Vierailija
57/57 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkykakkaaminen v- tyylillä 💩