Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnän, olen kateellinen teille joilla parisuhde

Vierailija
12.04.2023 |

Olen melkein koko aikuisikäni ollut ilman parisuhdetta. Aiemmin se ei niin haitannut, mutta nyt keski-iässä asia on alkanut kalvaa. Lähinnä sen takia, että elämässä on tullut paljon vastoinkäymisiä, omaisten kuolemat, ikääntyneet vanhemmat, oma sairastelu. Minulla ei ole koskaan ketään, joka tukisi näissä tilanteissa vaan aina saan kaiken hoitaa itse ja ottaa yksin vastuun. On ystäviä, mutta ei se ole ihan sama asia kuin jos olisi puoliso kotona joka lohduttaisi, jolle voisin kertoa avautua ja joka halaisi. Minua ei ole vuosikymmenien aikana edes halattu kuin yksittäisiä kertoja. Tuntuu niin epäreilulta että joillain on kumppani toisensa jälkeen eivätkä ikinä ole yksin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ruma nainen?

Vierailija
2/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ruma nainen?

En erityisen ruma. Olen saanut kehuja ulkonäöstäni mutta ei se ole parisuhteen löytämisessä auttanut. t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt asian korjaamiseksi?

Vierailija
4/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehditko heitäkin, joilla on huono parisuhde? En halua mitätöidä ihmisenkaipuun tuskaasi, mutta kaikilla meillä on elämässä jotain valoa ja jotain suruja. Niiden keskellä sitten kukin tavallamme rämmitään ja ehkä ulos moni elämä näyttää paremmalta kuin henkilö itse kokee.

Vierailija
5/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuliuuliuuli, inselimiehiä on netti täynnä enkä löydä miestä, äiitiii

Vierailija
6/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias. kirjoitti:

Hän on nainen, eli ei yhtään mitään, odottanut kotisohvalla pierien ja haukkunut miehiä palstalla.

Vierailija
7/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan auta, mutta todella moni parisuhteessa oleva miettii miten ärsyttävä tuo kumppani tossa on, ja mitä hemmettiä mietin, kun tähän soppaan lähdin. Jopa sellaiset pariskunnat, joilla on pitkä yhteinen menneisyys ja lapsiakin.

Vierailija
8/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei empatiaa kirjoitti:

Utelias. kirjoitti:

Hän on nainen, eli ei yhtään mitään, odottanut kotisohvalla pierien ja haukkunut miehiä palstalla.

Eikö se ole pierren?

Vierailija
9/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei empatiaa kirjoitti:

Utelias. kirjoitti:

Mahtaako olla niitä naisia, jotka toistelevat itselleen peilin edessä, että aloitteellisuus tappaa miesten saalistusvietin? 😂

Vierailija
10/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen? Eiväthän nuo sitten ole mitään sellaisia asioita, jotka parisuhteella ratkeavat. Suomi on täynnä sellaisia miehiä, jotka vain tiuskivat, kun puoliso on sairaana tai suree vastoinkäymisiä, halaamisesta nyt puhumattakaan.

Vierailija
11/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tossa vaiheessa se alkaa vaivaamaan tosiaan, kun alkaa ne elämän karut asiat tulemaan päin naamaa ja näin parisuhteettomana sitä on vaikkapa omissa vanhemmissaankin tavallista enemmän kiinni. Parisuhteelliset tuskin vanhemmissaan roikkuvat enää paljoakaan ja vanhemmat valahtavat sinne jonnekin oman parisuhde-elämän taustalle ja sitten viimein kun kuolevat, ei tämäkään varmaan kosketa parisuhteellista aivan yhtä pahasti kuin täysin yksin olevaa.

Vierailija
12/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei empatiaa kirjoitti:

Utelias. kirjoitti:

Mitä kieltä on 'pierien'? Inselien kääpiökieltä?

Vierailija
13/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei takaa mitään tukea.

Vierailija
14/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei takaa mitään tukea.

Päinvastoin useimmiten nainen joutuu tekemään töitä liekin ylläpitämiseksi. Mies saapuu valmiiseen pöytään.

Vierailija
15/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei empatiaa kirjoitti:

Utelias. kirjoitti:

Eikö se ole pierren?

Se on niinkuin itsesäälissä kierimistä mutta pierimistä.

Vierailija
16/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei varsinkaan naista välttämättä tee onnellisemmaksi, terveemmäksi eikä pitkäikäisemmäksi. Parisuhde voi toki olla kiva muttei mikään onnen tae.

Vierailija
17/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeuksien tullen mies usein pakenee paikalta. Mies usein esimerkiksi jättää syöpään sairastuneen kumppanin.

Vierailija
18/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 prosenttia naisista kokee suhteessa väkivaltaa, joten turhaan olet kateellinen.

Vierailija
19/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37 prosenttia naisista kokee suhteessa väkivaltaa, joten turhaan olet kateellinen.

Joo jännä juttu että tuntemistani 3 naisesta 2 on saanut joskus tu paansa mieheltä. Itse en voisi kuvitellakaan lyöväni, mutta kaipa se sitten parisuhteessa tulisi joku hinku.

Vierailija
20/36 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa kyllä olla aika fakiiri, jos on vastentahtoisesti sinkku. Niin valtava kysyntä sinkkunaisista on.