Nykyinen naisystävä on jämähtänyt minun kotiini. En kehtaa sanoa, että haluan olla välillä yksin. Mikä neuvoksi?
Hän on muuten mukava. Siistii jälkensä ei siinä mitään. Ja hänellä on asunto.
Kommentit (41)
Toi on ihan hirveetä. Mulla on ollut samanlainen kundikaveri. Toi kokoajan lisää vaatteita ja muita tavaroitaan asuntooni. Ei käynyt omassa himassaan kuin katsomassa postit. Erottiin myöhemmin, kun hän joi liikaa.
Kaipaan yksinoloa, voisitko olla omassa kodissasi useamman päivän?
Heitä reilusti pihalle. Niska-perse ote.
Lähde itse vaikka vkl pois niin hänkin painuu kotiinsa äläkä päästä enää takaisin.
No jos et kehtaa niin sit ei kaiketi auta kuin kärsiä siellä kodissaan vaan.
Taitaa nainen olla rakastunut suhun ja lisäksi tyhmä.
No ehkä olisi parempi sanoa kauniisti mutta suoraan, että pidät hänen seurasta ja aiot seurustella, mutta haluaisit hengähtää omassa kodissa eli omaa aikaa. Ja korosta ettei käsitä väärin että olisit eroamassa tai jättämässä, että pidät hänestä, vaan kerro mitkä päivät olisit mieluiten lepäämässä. Jos on töitä, harrasteita tai projekteja ehkä ne voi ottaa hieman esiin. Sopikaa tarkemmin asioita, ettei toinen odota turhaan, tietää oikeat ajat.
Inhoon tollasia takiaisia.. Vie baarista uusi nainen kotiisi niin eiköhän rupea tajuamaan.
Et siis viihdy naisesi kanssa? Siinä tapauksessa et voi muuttaa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän he asu yhdessä.
Olet "onnistunut" löytämään kunnon läheisriippuvaisen.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn kyllä mutta en haluakaan muuttaa yhteen. Ollaan jo yli viiskymppisiä ja takana pitkähköt liitot kummallakin. En kaipaa enää nykyään näin tiivistä yhdessäoloa kenenkään kanssa.Tämä on kuin oltaisi joku aviopari.
Ap
Rakas, nyt olisi hyvä, jos olisit kotonasi jonkin aikaa. Sovitaan vaikka treffit ensi viikolle siihen kivaan ravintolaan. Ja minä voin tulla teille kylään 💕
Mulle sopisi itselleni just sellainen suhde, että molemmat pitää omat asunnot ja välillä viettäisi aikaa yhdessä. Luottamus on toki tärkeä, ettei roudata asunnolle salaa muita petiin.
Minä sanoin miesystävälle tuosta ihan suoraan. Kyllä se vähän loukkaantui aluksi, mutta sovimme sitten meille sopivan järjestelyn. Eli sovimme että nyt hän voi olla luonani kaksi viikkoa putkeen, ja sitten taas 2 viikkoa kotona. Näin pelisäännöt olivat kummallekin selvät.
Kyllä tossa iässä jo pitää osata sanoa suoraan. *Mä haluan olla ensi viikon yksin, tule sit viikon päästä takaisin*
Sanot vaan ihan suoraan, ystävällisesti, että tarvitset olla yksin, sitten selität että on kyse persoonallisuudenpiirteestä, että tarviit yksinoloa aina välillä.
Toiset on sellasia ja et oo siis ainut että ei pitäs olla mitenkään järkyttävää tai loukkaavaa kellekään.
😂😂😂😂