Naiset, miten miehenne saa teidät kiihottumaan, innostumaan seksistä. Mitä tekoja se vaatii?
Mitä miehenä pitäisi tehdä, että nainen/ vaimo kiinnostuisi enemmän seksistä. Miten teillä toimitaan. Saako esim pieni vilauttelu, arkiset teot, ehdottelu teidät lämpenemään.
Kommentit (27)
En tiedä toimiiko kaikille, mutta meillä mies joko puhuu tuhmia tai tulee viereen ja alkaa suutelemaan. Ja minä kyllä sytyn siitä suutelemisesta eniten. Tykkään myös pikkutuhmasta komentelusta/käskyttämisestä. Peniksen esittely vaikka suihkun jälkeen toimii myös, olen kyllä itse meistä halukkaampi ja aina valmis, kun mahdollisuus on. Usein sen aloitteen teenkin minä.
Vinkin kertomisesta ei olisi apua. Ei sama kikka toimi kahdesti.
Saunassa toisen pesemistä, hierontaa, suutelemista tai vain pientä koskettelua...hyvin nopeasti kiihotun tuollaisesta ja homma lähtee rullaamaan eteenpäin.
Älykäs ja fiksu keskustelu. Feministi. Musta huumorintaju. Olen sulaa vahaa tuollaisten miesten kanssa.
Tykkään peppuni satunnaisesta koskettelusta ja muusta toiminnasta, jolla mies näyttää haluavansa minua. Miehen komea seisokki kiihottaa aina, housuissa tai ilman, mutta luonnollisissa tilanteissa, olis outoa, jos mies alkais 'vilauttelemaan'.
Myös herrasmiesmäiset eleet kiihottaa, muitakin kuin mua kohtaan, esim. Vanhusten auttaminen, tavaroiden kantaminen toisen psta. Ahkeruus myös tai jos mies on hyvä isä lapsilleen. Muutaman tuollaisen hyvän varatun miehen tiedän ja ai että, kun heistä fantasioin. N44
Ei mitään sen ihmeellisempää kuin näyttämällä hellyyttä ja olemalla miehekäs (en tarkoita mitään räyhäreiska - tyyppistä, vaan sellainen hellä ja turvallinen miehekäs mies, joka on rehellinen ja uskaltaa sanoa omankin mielipiteensä vaikka se eroaisi omastani)
Hyvä vastaus kiitos. Ymmärrän, että toisen huomioiminen lisää haluja. Entä lisääkö haluja munan vilautteleminen, alasti nukkuminen, löysät boxerit, tai tiukemmat mustat. Entä pullotus housuissa? Vai onko nämä naiselle enemmän pervoa ja oksettavaa käytöstä.