Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tilanne päällä

Vierailija
11.04.2023 |

Aktiivista juomista takana 2 viikkoa ja selvinpäin tärinä alkaa ja voimakas oksentelu. Miten katkolle vai kotona omin keinoin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ap täällä. Olen juoppo ja en tarvitse apua kun itse olen kaiken aiheuttanut mutta jos kerron jotakin elämästäni...

Olen menettänyt vanhempani serkkuni kahta lukuun ottamatta ja enoni, tätini menettänyt. Käynyt läpi avosydänleikkauksen, kasvohermo halvauksen, 2 psykoosia ja vuonna 2004 sairastuin masennukseen kesken opiskelujen. Lisänä kaksi psykoosia. Joten paljon on tapahtunut.

Muista, että asiat eivät koskaan ole niin pahasti, etteivät ne pahenisi alkoholilla tai muilla päihteillä. Tsemppiä.

Vierailija
22/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää vaan löytää itse. Ei muiden apu ole kiellettyä, eikä poissuljettua, mutta vain ja ainoastaan sinä päätät ja valitset itsellesi. Joko päätät jatkaa tai sitten päätät lopettaa. Missä ikinä oletkin ja kenen kanssa. Vain sinun valinnalla on merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ap täällä. Olen juoppo ja en tarvitse apua kun itse olen kaiken aiheuttanut mutta jos kerron jotakin elämästäni...

Olen menettänyt vanhempani serkkuni kahta lukuun ottamatta ja enoni, tätini menettänyt. Käynyt läpi avosydänleikkauksen, kasvohermo halvauksen, 2 psykoosia ja vuonna 2004 sairastuin masennukseen kesken opiskelujen. Lisänä kaksi psykoosia. Joten paljon on tapahtunut.

Vain sinä päätät.

Vierailija
24/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkös se terveysneuvontanumero 116117 toimii?

Vierailija
25/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös alkoholisteillekin ole jotain auttavia puhelinpalveluita?

Vierailija
26/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupasta pari keissiä kaljaa, sohvalle ja kalja per tunti- tahtiin pari päivää. Kolmas päivä hitaammin, aamulla 2, päivällä 2, illalla 2. Kyllä se siitä, kunhan kirkkaisiin et koske.

Muistan jonkun lääkärin todenneen jotakin joka tukee ylläolevaa : näyttäisi siltä että kovaa ryyppyputkea ei kannata lopettaa liian jyrkästi.

Vierailija
27/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Kiitos teille.

Vierailija
28/28 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan edelleen, lopeta se aamujuominen. Mitkä olot muuten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi