Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri piikittelee ulkonäöstäni

Vierailija
11.04.2023 |

Minulla on kaveri jonka huomaan aina välillä piikittelevän milloin mistäkin ulkoisesta piirteestäni. Ei siis suoraan, vaan sanoo esimerkiksi jostain julkisuuden henkilöstä, joka muistuttaa joltain piirteeltään minua, että onpas sillä kauheat hiukset, meikit, nenä tai muuta vastaavaa. Mikähän tällaisessa veetuilussa on takana? Oletteko kokeneet tällaista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaverisi huomionhakuinen? Itse olen huomannut, että ne pari kaveriani jotka ovat huomionhakuisia persoonia, saattavat sanoa joskus mitä sattuu kun ovat ilmeisesti vidduuntuneita jos saan enemmän huomiota tai jotain? Muut kaverit -siis sellaiset ns. normaalit eivät huomionhakuiset ihmiset- eivät koskaan sano mitään ikävää. 

Vierailija
2/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties vainoharhainen, kun kuvittelet julkkisten muistuttavan sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ens kerralla, että hah, minähän näytän ihan samalta!

Vierailija
4/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla sun päässäs eli kaveri ei välttämättä edes huomaa samaa kuin sinä, mutta siitäkin huolimatta vika on kaverisi käytöksessä.

Vaikkei tarkoitus olisi aukoa päätä sinulle tuollaisella kierolla tavalla, niin ovat aika raskaita tuollaiset tyypit jotka toisten ulkonäköä paheksuvat tms.

Olen huomannut että usein ovat myös epäluotettavia, eivätkä kestä kritiikkiä oman ulkonäkönsä suhteen.

Vierailija
5/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko 

A) vainoharhainen

B) huonossa seurassa

Vierailija
6/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä todisteita sinulla on siitä, että ystäväsi ajattelee sinun näyttävän näiltä julkisuuden henkilöiltä?

Vierailija
7/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Meinaatko ettei kellään julkkiksella voi olla saman tyylisiiä kasvonpiirteitä, hiuksia, meikkejä tai vaatteita kuin taviksilla?

Vierailija
8/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Meinaatko ettei kellään julkkiksella voi olla saman tyylisiiä kasvonpiirteitä, hiuksia, meikkejä tai vaatteita kuin taviksilla?

Ei, vaan on naurettavaa, jos ITSE kuvittelee olevansa samannäköinen kuin julkkis. Samanväriset hiukset ei tee hiuksista samanlaisia, eikä sama vaate istu samalla tavalla eri ihmisillä. Meikkikin näyttää eriltä kahdella eri ihmisellä.

Vierailija
9/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaverisi huomionhakuinen? Itse olen huomannut, että ne pari kaveriani jotka ovat huomionhakuisia persoonia, saattavat sanoa joskus mitä sattuu kun ovat ilmeisesti vidduuntuneita jos saan enemmän huomiota tai jotain? Muut kaverit -siis sellaiset ns. normaalit eivät huomionhakuiset ihmiset- eivät koskaan sano mitään ikävää. 

Hänellä on varmaan vähän huono itsetunto. On sitä tyyppiä, joka on aina laihduttamassa ja marmattaa kovaan ääneen olevansa lihava vaikka ei ole. Kaipaa kehuja muilta. ap

Vierailija
10/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan on naurettavaa, jos ITSE kuvittelee olevansa samannäköinen kuin julkkis. Samanväriset hiukset ei tee hiuksista samanlaisia, eikä sama vaate istu samalla tavalla eri ihmisillä. Meikkikin näyttää eriltä kahdella eri ihmisellä.

Etkö sinä ole koskaan nähnyt ketään, jolla on vaikka saman väristä huulipunaa tai samanlainen kampaus kuin sinulla? mitä niin ihmeellistä julkkiksissa on? :D 

Vierailija
11/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että syytät ystävääsi asiasta, joka on lähinnä mielisairasta? 

Vierailija
12/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että syytät ystävääsi asiasta, joka on lähinnä mielisairasta? 

Tarkennus:  tarkoitan siis sitä, että saa olla mielisairas jos jonkun julkkiksen kautta haukkuu toista. Todella kieroutunutta.

Vierailija
13/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä ole koskaan nähnyt ketään, jolla on vaikka saman väristä huulipunaa tai samanlainen kampaus kuin sinulla? mitä niin ihmeellistä julkkiksissa on? :D 

Olen, mutta se ei tee siitä silti suoraan keskenään verrattavissa olevaa asiaa. Joku sopii toiselle paremmin kuin toiselle.

Vierailija
14/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tässä ensin tulee mieleen. Onko itsetunto niin huono ja mielikuvituksellinen, että jos toinen arvostelee jotain julkkista niin ajattelee, että oikeasti tuo arvostelee minua?

Vierailija
15/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, mutta se ei tee siitä silti suoraan keskenään verrattavissa olevaa asiaa. Joku sopii toiselle paremmin kuin toiselle.

Eli jos minä istun kaverin kanssa katsomassa jotain telkkariohjelmaa, ja ohjelmassa jollakin on vaikka samanlainen tukka kuin minulla ja kaveri hihkaisee että onpas tuolla kauheat hiukset, niin sinustako se on tahdikasta?

Vierailija
16/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä naisilla ongelmat :D

Vierailija
17/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esimerkiksi samanlainen hiustyyli kuin jollakin julkkiksella ja kaveri osoittaa kyseistä julkkista sanomalla samalla että järkyttävä hiustyyli tuolla, niin mitäs sviidua keksit siihen selitykseksi?

Toisen ulkonäön ja tyylin haukkuminen tosin on huonoa käytöstä ja kertoo lähinnä siitä arvostelijasta itsestään...

En siis tiedä kuinka ap:n tapauksessa mutta tuli kuitenkin mieleen.

Vierailija
18/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta! Nyt kun aloin miettiä tuntemiani huomionhakuisia henkilöitä, niin kyllä vain paikkaansa pitää. Esimerkiksi kerran olin ollut pienessä reissussa ja hehkutin sitä kavereilleni, niin tämä huomionhakuinen tiuskaisi, että eiköhän tullut jo selväksi, että olit reissussa. Ei siis kestänyt yhtään, että joku muu sai huomiota. Tämä samainen henkilö joskus kipeänä ollessaan laittoi someen joka ikinen päivä valitusta ja päivitystä olostaan. Jestas että nautin, kun joku kommentoi hänelle liiallisista päivityksistä.

Ja sitten monella huomionhakuisella naisella on tapana ilkeillä toisille naisille ulkonäöstä. Itse olen ollut myös tällaisen silmätikkuna.

Vierailija
19/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silloinkaan tarvitse haukkua kyseistä hiustyyliä. Voi esim. Sanoa että "mun mielestä tämä hiustyyli ei sovi hänelle ollenkaan" tms

Kaiken kautta sitä huonoa käytöstä koitetaan selitellä, kunhan ap on väärässä..

Vierailija
20/21 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi siis kommentoi toisen ihmisen piirteitä ja sinä luulet hänen piikittelevän sinua? Oletko vainoharhainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi