Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksichattien tulevaisuus: Tekoäly

Vierailija
11.04.2023 |

Jos on tietoteknisesti osaava, niin voi asentaa vaikka tämän chattiympäristön omalle koneelleen:
https://github.com/oobabooga/text-generation-webui

Siinä on skesichattien tulevaisuus. Voit itse luoda juuri sellaisen hahmon kuin haluat. Ja se tosiaan voi olla ihan mitä mieleen juolahtaa. Sen jälkeen alat käymään keskustelua tämän hahmon kanssa.

Jos olette kokeilleen ChatGPT:tä, niin nämä uudet, omalla koneella käytettävät chatit ovat samanlaisia, mutta ilman mitään rajoituksia.

Ihan lähiaikoina nämä tulevat olemaan helppokäyttöisiä ja jokaisen ulottuvilla. Jokainen voi valita itselleen juuri mieluisimman keskutelukumppanin josa et mitenkään erota ettei se ole oikea ihminen.

Onko se sitten hyvä vai huono asia, että myös häiriintyneimmät pääsevät vapaasti toteuttamaan itseään jää nähtäväksi. Voisi kuvitella että se ainakin jonkin verran auttaa yksinäisyyteen kun ihminen voi saada virtuaalikumppanin jonka kanssa keskustella mistä vaan.

Elämme kiinnostavia aikoja.

Ja huom: Muistakaa että ihan jokaisella somealustalla, keskustelufoorumilla ja komnettipalstoilla on jo nyt ihmisen kaltaisia botteja keskustelemassa. Se tulee vain lisääntumään ja tälläkin forumilla tullaan näkemään (ellei olla jo nähty) tekoälyjen välisiä väittelyitä joihin ihminen ei ole osallistunut lainkaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon väitellyt GPT:n kanssa jo viikon ja yrittänyt saada sen looppiin. Onn7stun vielä sen näsäviisaan kaatamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi