Välillä en ymmärrä tätä palstaa
Esim ketjussa, jossa kerrotaan Gigantin munajahdissa murskaantuneista lapsista, enemmistö on sitä mieltä, että vanhempien vika, kun veivät lapset tuonne. Itse miellän tämmöiset pääsiäisen munajahdit yms. nimenomaan lasten tapahtumiksi. En voisi kuvitella itseäni runnomassa ja tallomassa pikku-Veetiä ja Juuti-Josefiinaa jonkun ilmaiskrääsän takia. Vähän sama kuin menisi jonnekin pallomereen ja kiilaisi lapset sieltä pois. Palstan mielestä ilmeisesti normaalia toimintaa aikuselta?
Minusta on myös outoa, että jos vie jonkun tuliaisen kyläpaikkaan, odottaa ja edellyttää, että se on itseä varten. Esim. kahvipaketin, pullapitkon, keksipaketin tms. En minä sitä osta ja sinne vie sitä varten, että itse voisin sitä syödä. Vaan se on sille toiselle ihmiselle ja saa tehdä sillä ihan mitä haluaa. Tässäkin asiassa palsta huutaa päin naamaa, että olen väärässä.
Kommentit (25)
Olen vela ja tuo on selvä tapaus: Lapsia runnoneet pitäisi pidättää ja kauppa laittaa vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Minua alkaa aina naurattaa, kun nuo kehopositiiviset ihrakasat lyllertää pitkin Prisman käytäviä XD
Hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaiset.
Ulkomailla järjestetään lapsille pääsiäismunajahteja, mutta Gigantin kampanja ei mielestäni ollut sellainen. Eihän Gigantti ole mikään lastenkauppa. Mutta siltikin on uskomattoman kauheaa miten ihmiset ovat siellä käyttäytyneet.
Gigantti on aikuisten kauppa. Hoplopit lapsille.
Minulla on ollut aiemmin huomattavasti positiivisempi käsitys asenteista ja mielipiteistä ennen, kuin erehdyin tälle palstalle. Toisaalta on livenäkin kerrottu ettei kukaan ole samaa mieltä kanssani.