Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välillä en ymmärrä tätä palstaa

Vierailija
10.04.2023 |

Esim ketjussa, jossa kerrotaan Gigantin munajahdissa murskaantuneista lapsista, enemmistö on sitä mieltä, että vanhempien vika, kun veivät lapset tuonne. Itse miellän tämmöiset pääsiäisen munajahdit yms. nimenomaan lasten tapahtumiksi. En voisi kuvitella itseäni runnomassa ja tallomassa pikku-Veetiä ja Juuti-Josefiinaa jonkun ilmaiskrääsän takia. Vähän sama kuin menisi jonnekin pallomereen ja kiilaisi lapset sieltä pois. Palstan mielestä ilmeisesti normaalia toimintaa aikuselta?

Minusta on myös outoa, että jos vie jonkun tuliaisen kyläpaikkaan, odottaa ja edellyttää, että se on itseä varten. Esim. kahvipaketin, pullapitkon, keksipaketin tms. En minä sitä osta ja sinne vie sitä varten, että itse voisin sitä syödä. Vaan se on sille toiselle ihmiselle ja saa tehdä sillä ihan mitä haluaa. Tässäkin asiassa palsta huutaa päin naamaa, että olen väärässä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia, että olette luulleet mielipiteenne olevan normaali, mutta täällä palstalla se on osoittautunut aivan vääräksi?

Vierailija
2/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi. Ei kukaan voi kaikkea ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä asiassa olet oikeassa.

Toisesta olen eri mieltä. Etenkin jos vie pullaa ja tarjotaan pelkkää kahvia. Mutta ei siitä kehtaa sanoa, jos ei ole omaa perhettä.

Että se siitä.

Vierailija
4/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraalle voisi viedä pullan sijaan vaikka tuulilasinpyyhkimet, jos ideana on jemmata lahja myöhempää käyttöä varten.

Vierailija
5/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ei tiedä, niin ei kannata oikeana tietona kertoa.

Vierailija
6/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt kertoa täällä, että ylipaino altistaa sydän- ja verisuonitaudeille, lisää vakavasti riskiä sairastua syöpään ja altistaa läskihalvauksille. Kehopositiivisten ihraisten lylleröpylleröiden mielestä olen kuitenkin paha ihminen, kun yritän kertoa tätä asiaa ja niiden mielestä tämä tosi asia pitäisi vaieta kuoliaaksi. Mutta kun se nimenomaan on tosiasia, että suomalaiset ovat nyt lihavampia kuin koskaan ennen.

t. "palstan läskihullu"

Olisiko kohdallasi vika siinä MITEN asiasi ilmaiset? Onhan se totta, että ylipaino altistaa sairauksille, mutta ei sen sanomista varten tarvitse nimitellä ihmisiä.

Vierailija
7/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on pullaa??

Vierailija
8/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt kertoa täällä, että ylipaino altistaa sydän- ja verisuonitaudeille, lisää vakavasti riskiä sairastua syöpään ja altistaa läskihalvauksille. Kehopositiivisten ihraisten lylleröpylleröiden mielestä olen kuitenkin paha ihminen, kun yritän kertoa tätä asiaa ja niiden mielestä tämä tosi asia pitäisi vaieta kuoliaaksi. Mutta kun se nimenomaan on tosiasia, että suomalaiset ovat nyt lihavampia kuin koskaan ennen.

t. "palstan läskihullu"

Ei näitä ketjuja kannata niin vakavissaan ottaa. On vähän niinkuin iltalehden peesu-ukkelit. Kun oli uutinen, että VAIN 60 prosenttia haimatulehduksista johtuu alkoholista, eli muitakin syitä on. Niin ukot kuorossa huutamaan, että johan minä tiesin, ettei alkoholilla ole MITÄÄN tekemista haimatulehduksen kanssa.

Vierailija
9/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. "palstan läskihullu"

Olen usein yrittänyt valistaa sinua siitä tosiasiasta, että voisit jo tunnustaa, ettet oikeasti välitä pskaakaan kenenkään lihavuudesta etkä muistakaan "vioista", kuten ikä, työttömyys, iho ja sen väri, sukupuoli jne.

Olet vaaan ilkeä ja haluat tuottaa pahaa mieltä.

Ymmärtänet, etten ymmärrä sitä miksi et ymmärrä.

Vierailija
10/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla kokemuksia, että olette luulleet mielipiteenne olevan normaali, mutta täällä palstalla se on osoittautunut aivan vääräksi?

Tuokin tuntuu olevan varsin satunnaista. Joskus tuntuu että jostain kirjoittajasta ei pidetä, vaan kaikkea hänen kirjoittamaansa miinustetaan, vaikka hän ilmaisisi olevansa jostain asiasta samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa. Sitten kun joku toinen kirjottaa melkein saman näkemyksen, ylinuolia ropisee. 

Vierailija
11/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun teoria.....

Tuohon Gigantin munajahtiin oli ehkä vanhempien pakko osallistua koska Gigantin myyjät eivät ole lapsenvahteja, sekä vanhempien pitää lapsia valvoa. Se on huoltajien vastuu. Ei se ollut mikään lapsiparkki.

Lisäksi isät lähti runnomaan munajahtiin että saisivat edes muutaman ilmaisen suklaamunan heidän pienelle Eelilleen..

Ahneus kasvaa ja kilpailuhenki ja silloin rynniessä sattuu.

Taas mielestäni vedetty kilarit ja otsikot koska jollain äidillä on mennyt nenään koko kesäkurpitsa joka ei saanut yhtään munaa.

Tuo tuliaisen tarjoamatta jättäminen on kyllä hassua.

Itse avaan aina tuliaisyötävän. Se nyt on selvä.

Meitä on niin moneksi.

Vierailija
12/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä nyt aina ollaan sitä mieltä että on ok olla ottamatta lapsia huomioon millään lailla. Eli ihan normisettiä.

Vierailija
13/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EiKö KuKaAn AjAtTeLe LaPsIa?

Vierailija
14/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet syöttää lapsilleen samanlaista runsaskalorista roskaruokaa, makeisia ja herkkuja, joita syövät itsekin, ja niin sikamaisilla ihmisillä on porsasmaisia lapsia. Monet kehopositiiviset näyttävät valtavilta emakkohirviöiltä. Tulevaisuudessa synnytyssairaaloissa on erikseen kehopositiivisille osasta, jonka kohdalla on kyltti "porsimisosasto". Röh röh.

Vierailija
15/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet syöttää lapsilleen samanlaista runsaskalorista roskaruokaa, makeisia ja herkkuja, joita syövät itsekin, ja niin sikamaisilla ihmisillä on porsasmaisia lapsia. Monet kehopositiiviset näyttävät valtavilta emakkohirviöiltä. Tulevaisuudessa synnytyssairaaloissa on erikseen kehopositiivisille osasta, jonka kohdalla on kyltti "porsimisosasto". Röh röh.

Tulevaisuudessa ei tarvita synnytyssairaaloita, kun kukaan ei halua lisääntyä itseilkimysten kanssa, joiden pitäisi ymmärtää hävetä itseään.

Vierailija
16/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino lisää vakavasti riskiä sairastua syöpään.

Vierailija
17/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röh röh.

Vierailija
18/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laittaisi kovinkaan paljoa arvoa tällä palstalla esiintyville mielipiteille. Täällä tuntuu pyörivän paljon henkisesti jälkeenjääneitä.

Vierailija
19/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Normaali" ja "väärä" eivät ole vastakohtia eivätkä toisensa poissulkevia.

Vierailija
20/25 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. "palstan läskihullu"

Olen usein yrittänyt valistaa sinua siitä tosiasiasta, että voisit jo tunnustaa, ettet oikeasti välitä pskaakaan kenenkään lihavuudesta etkä muistakaan "vioista", kuten ikä, työttömyys, iho ja sen väri, sukupuoli jne.

Olet vaaan ilkeä ja haluat tuottaa pahaa mieltä.

Ymmärtänet, etten ymmärrä sitä miksi et ymmärrä.

Mutta kun enhän minä ole pakottanut niitä ihrakasoja lihomaan! Itse ovat itsensä siihen jamaan saattaneet ja ajavat itsensä ennenaikaiseen kuolemaan omalla itsekkyydellään...

Läskihullu pääsi taas vauhtiin ja mollaamaan ihmisiä. Auttaako sun törkeydet jotakuta laihtumaan? Ei.