Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä mies odotti minun maksavan hänen ravintolalaskunsa

10.04.2023 |

Olin yhtenä iltana treffeillä erään nelikymppisen diplomi-insinöörimiehen kanssa. Käytiin illallisella artesaanipizzeriassa. Kummankin loppulasku oli n. 30€/hlö. Siellä ravintolassa oli pöytiintarjoilu, mutta lasku piti mennä maksamaan kassalle. Mentiin sitten yhdessä maksamaan laskuja siten, että mies oli ekana kassalla ja minä hänen takanaan. Tarjoilija kysyi mieheltä, että maksetaanko samasta vai erikseen. Tällöin mies kääntyi katsomaan minua, jolloin minä vastasin tarjoilijalle, että maksetaan erikseen.

Ja itse siis olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, ja eiköhän tuolla nelikymppisellä DI-miehellä (eli työkokemusta varmaan ainakin 10v) ole bruttopalkka vähintäänkin lähemmäs 4000€, mutta hän oli ilmeisesti sitä mieltä, että minä olisin aivan hyvin voinut tarjota hänelle tämän illallisen. Sehän olisi ihan sama, kuin jos minä kävisin treffeillä pitkäaikaistyöttömän tai opiskelevan miehen kanssa ja odottaisin hänen maksavan minun safkani.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies maksa naiselle ensitreffeillä, tai treffeillä ylipäätään, onko se edes mies? Terveisin mies, jota ei kiinnosta jos nainen yrittää velvollisuudentunnosta ottaa huomioon miestä. Se on miehen tehtävä

Jokainen saa hakea mieleistään seuraa. Toisille sopii 50/50 Millionairematch ja joillekin Seeking, rosebrides.com.

Vierailija
42/69 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiltä tilanteilta vältytään, kun jo ennen treffejä sovitaan, että molemmat maksavat oman tilauksensa.

Pitäisikö minun ensi kerralla, kun pyydän jotain miestä treffeille, esittää kysymys näin:

Haluaisitko lähteä kanssani omakustanteiselle ravintolaillalliselle ?

Ap

Jos sinä pyydät, sinä maksat, ellei mies halua ehdottomasti maksaa omansa. Missään tapauksessa miehen ei pidä tarjota sinulle, kun sinä olet kutsujana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/69 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies maksa naiselle ensitreffeillä, tai treffeillä ylipäätään, onko se edes mies? Terveisin mies, jota ei kiinnosta jos nainen yrittää velvollisuudentunnosta ottaa huomioon miestä. Se on miehen tehtävä

Hyvin harva mies tarjoaa naiselle ateriaa/ kahvia ensitreffeillä.

44/69 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiltä tilanteilta vältytään, kun jo ennen treffejä sovitaan, että molemmat maksavat oman tilauksensa.

Pitäisikö minun ensi kerralla, kun pyydän jotain miestä treffeille, esittää kysymys näin:

Haluaisitko lähteä kanssani omakustanteiselle ravintolaillalliselle ?

Ap

Jos sinä pyydät, sinä maksat, ellei mies halua ehdottomasti maksaa omansa. Missään tapauksessa miehen ei pidä tarjota sinulle, kun sinä olet kutsujana.

Minulla ei ole varaa maksaa tuntemattomien ihmisten ravintolalaskuja.

Vierailija
45/69 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Se mies katsoi, että HYVÄKSYTKÖ JOS HÄN maksaa.........

Ja jos nainen hyväksyy tarjouksen tarjoaa hän vastavuoroisesti pilluaan. Noin se etiketin mukaan menee.

Vierailija
46/69 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettu lasku on sopimus seksistä.

Vierailija
47/69 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki naisesta joka ymmärtää kaikki miesten teot väärin ja nostaa riidan pystyyn, siinä sitten kohtelias ja hyvätapainen mies on äimänkäkenä, että mistä tuo nyt suuttui, tämä nainen ei ole vaimomateriaalia.

Vierailija
48/69 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kiinostunut sinun treffi kumppanin ammatista tai  oppimärästä.Onko sinulla huono itsetunto kun mainostat titteleitä? Joudut maksaa koska et olut hänelle kinostuksen kohde jatkossa! Itse käyn paskauskien kanssa illalisella ja raksamiesten kanssa myös.Koskan ei ole tarvinut trefeillä maksaa ruokiani  itse!Valitse seurausi paremmin.

Vierailija
49/69 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mikään ihme, että tämä ap on sinkku. Hänen kirjoituksiaan olen täältä silloin tällöin bongaillut ja kaikessa sama aihe: treffit jonkun miehen kanssa.

Vierailija
50/69 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kiinostunut sinun treffi kumppanin ammatista tai  oppimärästä.Onko sinulla huono itsetunto kun mainostat titteleitä? Joudut maksaa koska et olut hänelle kinostuksen kohde jatkossa! Itse käyn paskauskien kanssa illalisella ja raksamiesten kanssa myös.Koskan ei ole tarvinut trefeillä maksaa ruokiani  itse!Valitse seurausi paremmin.

Tai muutu halvan oloiseksi.

51/69 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos sinä pyydät, sinä maksat, ellei mies halua ehdottomasti maksaa omansa.

Minua ei hirveästi houkuta maksaa sellaisen henkilön ravintolaruokia, joka tienaa ainakin 50% enemmän kuin minä.

52/69 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
53/69 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menitte kalliiseen ravintolaan, jos ei ole rahaa maksaa omiaan?

54/69 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintola ei ollut kallis ja kyse ei ollut siitä, etteikö ainakaan minulla olisi ollut varaa maksaa omia ruokiani, vaan että henkilö, joka tienaa varmaan ainakin 30% enemmän kuin minä, oletti, että minä pienempituloisena maksaisin hänen laskunsa.

Vierailija
55/69 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinä näin tasa-arvon aikana jäit vetkuttelemaan pöytään, etkä heti ensin rientänyt maksamaan molempien laskua, niin kuin tasa-arvoiset naiset voivat nykyään tehdä.

Vierailija
56/69 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintola ei ollut kallis ja kyse ei ollut siitä, etteikö ainakaan minulla olisi ollut varaa maksaa omia ruokiani, vaan että henkilö, joka tienaa varmaan ainakin 30% enemmän kuin minä, oletti, että minä pienempituloisena maksaisin hänen laskunsa.

tätäkään ongelmaa ei olisi, jos naiset eivät aina loisisi itseään parempituloisten miesten siivellä.

Vierailija
57/69 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on tehty tikusta asiaa.

Vierailija
58/69 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

menit siis treffeille itseäsi rikkaamman miehen kanssa saadaksesi itsellesi maksajan ja elintason nostajan?

Vierailija
59/69 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän olettanut sinun maksavan, vaan halusi tietää haluatko maksaa omasi. Modernit feministit kun suuttuu vähän joka vaihtoehdosta, niin ihan sama mitä teet...

60/69 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi sinä näin tasa-arvon aikana jäit vetkuttelemaan pöytään, etkä heti ensin rientänyt maksamaan molempien laskua, niin kuin tasa-arvoiset naiset voivat nykyään tehdä.

Etkö sinä osaa lukea? Kirjoitin aloitusviestissäni, että menimme yhdessä kassalle, mies oli jonossa ekana ja minä hänen takanaan. En siis jäänyt pöytään istumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän