Heräsin just kyöpelinvuorelta, luuta poikki, munat hukassa- miten selvitä töihin ensiviikolla
Saatanakin häipynyt, ei oikein mitään, paljas vuorenkuve. Luuta pelkkä risukimppu, munat mennyttä!
Kulkeeko junat, mikä häpeä- pitääkö jättää noidankujeet?
Kommentit (29)
Juu, ei ole helppoa olla noita näinä aikoina. Been there , done that. Kyöpelinvuorikaan ei ole enää entinen.
Itse ajattelin vaihtaa alaa. Siirryn näillä näkymin tontuksi. Tosin aika paljon on työttömyyttä heilläkin ja sesonki työstä ei paljon makseta.
Tsemppiä sinne!
Vierailija kirjoitti:
Eiks noidat saa pääsiäisen jälkeen vapaat?
Ovat hakeneet eroa puolueidensa johdosta jättäen puolueensa kuin nallin kalliolle. Musta noita haki eroa hallitukselle ja sai sen vanhukselta.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen paskaa huumoria jos tämä sellaista on olevinaan. Olisipa kiinnostava nähdä minkä näköinen tapaus aloitusen väsäsi, toinen silmä osoittaa itään, toinen länteen ja läskiä on kuin pienessä kylässä?
No miksi täällä palloilet? Oletko jäänyt yksin, eikä kukaan halua olla sun kanssa enää, kun olet noin epämiellyttävä?
Huomiseen on vielä aikaa,
käytä toista taikaa,
unohda paska luuta
kahvipannu lentovehkeeksi muuta,
paluu arkeen onnistuu,
kiljut vaan bibidipapidibuu!
wikipediassa kerrotaan että 1600 luvun asiakirjoitta ei mainita tuota paikkaa.
Kui nyt vasta tulit, mä lensin takasi jo eilen. Swiuh vaan. Kovat oli ajot, isoa munaa, pikkuriikkistä näkyi myös. Kyöpeli itse oli paikalla ja läiski kaikkia Namu-Noitia pyllylle. Hei, olisit heittäny ne noitatamineet ilmaan kun luudalla lensit, mulla jäi vaan toi syntymänenä, iso karvainen jossa syylä päässä. Toimiston porukka onki sen jo nähny, muttei niillä ole mitään aavistusta siitä, mitä lankalauantaina tein, niin isoa munaa ei ole kukaan nähnyt.
Ai hemmetti kun on tämän päivän paras aloitus, sulla on niin peevelisti mun luonne. Kiitti aivan ehdottoman hyvästä aloituksesta ja lentelemisiin. Tästä pidin!
No sulle parasta huumoria on, kun pieraiset tyynyn alle ja ihmettelet, mihin se meni.